Espresso

10 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2006

Kampania promująca systemy instalacyjne

Dnia 15 kwietnia br. rusza nowa kampania reklamowa firmy Geberit. Dwutygodniowa kampania jest skierowana do klienta ostatecznego i obejmie telewizję, prasę budowlaną i wnętrzarską oraz Internet. Ponadto punkty sprzedaży zostaną zaopatrzone w materiały BTL. Główny przekaz kampanii opiera się na porównaniu cech systemów instalacyjnych Geberit do atrybutów przypisywanych poszczególnym zwierzętom. I tak słoń reprezentuje wytrzymałość, kameleon - możliwość ukrycia części instalacyjnych w ścianach, orzeł – oderwanie od ziemi, czyli stelaż podwieszany, a motyl lekkość i estetyczny wygląd produktów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2006

Masterprint XL dla Reserved

Masterprint XL uczestniczy w nowej kampanii reklamowej Reserved, która rozpoczęła się w kwietniu. Działania promocyjne, prowadzone niezwykle intensywnie od początku tego miesiąca, skupiają się na wzmacnianiu wizerunku Reserved jako marki niepowtarzalnej, eleganckiej, estetycznej, stworzonej z myślą o kobiecie nowoczesnej, modnej i pełnej klasy. Intensyfikacji przekazu służy także udział dwojga znanych modeli: Angie Schmidt (ulubienicy Chanel i Diora) i Ruana Swanepoela (modela z RPA, który jest jednym z największych odkryć nowojorskich agencji).

Poprzednie Następne