0 1 0 0 0 10.04.2006Pierwsi SINGLE jadą do EgiptuTravelplanet.pl S.A. wraz ze swoim partnerem - Klubem Singla „Połówki Pomarańczy” - organizuje pierwszy w Polsce wyjazd tylko dla singli. To efekt zawiązanej w listopadzie współpracy, dzięki której powstała pierwsza w Polsce oferta turystyczna dostosowana do specyficznych potrzeb tej grupy.
0 1 0 0 0 10.04.2006Kolejna realizacja PARTNER ASM dla BAKOMYPARTNER ASM realizuje działania merchandisingowe dla firmy Bakoma S.A. Prowadzone działania mają charakter ogólnopolski i obejmują swym zasięgiem trzy sieci hipermarketów: Geant, Carrefour i Real. Merchandiserzy PARTNER ASM odpowiadają za wszystkie produkty BAKOMA S.A. Nowością w asortymencie Bakoma S.A. są Twisty, jogurty pitne w butelce. Jest to pierwszy produkt tego typu na naszym rynku.
0 1 0 0 0 10.04.2006Sunset Suits z GoaheadFirma Sunset Suits, producent nowoczesnej odzieży męskiej - właściciel sieci 100 salonów w Polsce oraz na Litwie, Łotwie, w Estonii i Czechach, w wyniku przetargu, zleciła agencji reklamowej Goahead przygotowanie wizualizacji wiosna-lato 2006.
0 1 0 0 0 10.04.2006DIALOG leży w naszej naturze…W poniedziałek 10 kwietnia br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii DIALOG S.A.
0 1 0 0 0 10.04.2006Kampania promująca systemy instalacyjneDnia 15 kwietnia br. rusza nowa kampania reklamowa firmy Geberit. Dwutygodniowa kampania jest skierowana do klienta ostatecznego i obejmie telewizję, prasę budowlaną i wnętrzarską oraz Internet. Ponadto punkty sprzedaży zostaną zaopatrzone w materiały BTL. Główny przekaz kampanii opiera się na porównaniu cech systemów instalacyjnych Geberit do atrybutów przypisywanych poszczególnym zwierzętom. I tak słoń reprezentuje wytrzymałość, kameleon - możliwość ukrycia części instalacyjnych w ścianach, orzeł – oderwanie od ziemi, czyli stelaż podwieszany, a motyl lekkość i estetyczny wygląd produktów.
0 1 0 0 0 10.04.2006Sinea Medica częścią Sinea GroupAgencja reklamowa Sinea Group stworzyła dział specjalizujący się w marketingu medycznym i farmaceutycznym. Zadaniem działu jest opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych, tworzenie kampanii BTL i ATL, organizowanie eventów, szkoleń, sympozjów.
0 1 0 0 0 10.04.2006Acxiom Polska brokerem bazy B2BAcxiom Polska podpisał umowę o współpracy z Polskimi Książkami Telefonicznymi, na mocy której firma będzie dokonywała selekcji i pośredniczyła w sprzedaży stworzonej przez PKT bazy biznesowej.
0 1 0 0 0 10.04.2006Supremum atakujeZ początkiem kwietnia krakowska agencja reklamowa Supremum Group uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest zapowiedzią szeregu zmian, jakie w obecnym czasie będzie przechodziła firma.
0 1 0 0 0 10.04.2006Masterprint XL dla ReservedMasterprint XL uczestniczy w nowej kampanii reklamowej Reserved, która rozpoczęła się w kwietniu. Działania promocyjne, prowadzone niezwykle intensywnie od początku tego miesiąca, skupiają się na wzmacnianiu wizerunku Reserved jako marki niepowtarzalnej, eleganckiej, estetycznej, stworzonej z myślą o kobiecie nowoczesnej, modnej i pełnej klasy. Intensyfikacji przekazu służy także udział dwojga znanych modeli: Angie Schmidt (ulubienicy Chanel i Diora) i Ruana Swanepoela (modela z RPA, który jest jednym z największych odkryć nowojorskich agencji).
0 1 0 0 0 10.04.2006Nowa kampania wizerunkowa TV Biznes”Liczą się pieniądze” – pod takim hasłem ruszy nowa kampania wizerunkowa TV Biznes. Swoim zasięgiem obejmie ona prasę, radio, telewizję oraz internet. Kampania rozpocznie się w maju. Kreacja przygotowana została w studio graficznym TV Biznes.