0 1 0 0 0 7.04.2006Just przygotuje nowy spot dla marki CrunchipsJust przygotuje najnowszy spot dla marki chipsów Crunchips produkowanych przez koncern Lorenz Bahlsen Snack-World. Just pracuje dla tej marki po wygranym przetargu.
0 1 0 0 0 6.04.2006Przystanek KatowicePLAKATIV Poland realizuje ekspozycję wielkoformatową promującą projekt „Śląski klaster - system zarządzania transportem publicznym”, którego liderem jest giełdowa spółka HOGA.PL S.A. Siatka reklamowa o powierzchni 140 mkw. zamontowana została w centrum Katowic przy skrzyżowaniu ulic 3-go Maja i Słowackiego.
0 1 0 0 0 6.04.2006Amazon.com w 9sekund.plSerwis 9sekund.pl, porównujący oferty różnych sklepów i serwisów aukcyjnych rozpoczyna współpracę z największym na świecie sprzedawcą internetowym amazon.com.
0 1 0 0 0 6.04.2006Era i Mateusz Kusznierewicz w drodze po olimpijskie złotoPolska Telefonia Cyfrowa Sp. z o. o. - Generalny Sponsor zespołu Mateusza Kusznierewicza - zaprezentowała łódkę regatową klasy Star, na której załoga żeglarska (Mateusz Kusznierewicz i Dominik Życki) będzie przygotowywała się do Olimpiady w Pekinie w 2008 roku. Jest to kolejny etap rozpoczętego jesienią 2005 roku wspólnego programu sponsorskiego Ery i zespołu Mateusza Kusznierewicza.
0 1 0 0 0 6.04.2006TEQUILAPolska dla NałęczowiankiNestle Waters Polska (NWP), wyłączny dystrybutor wód Nałęczowianka w Polsce rozpoczął działania promocyjne, których celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki Nałęczowianka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska. Agencja przygotowała program motywacyjny, skierowany do hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni współpracujących z firmą NWP.
0 1 0 0 0 6.04.2006Rusza kampania reklamowa olejów Shell HelixRozpoczyna się kampania promocyjna nowej rodziny olejów Shell Helix. Tematem przewodnim akcji jest, podobnie jak w ubiegłym roku – ODŚWIEŻENIE, ORZEŹWIENIE, ODMŁODZENIE. Reklamy pojawią się w telewizji, radiu i prasie.
0 1 0 0 0 6.04.2006Nowe Media PR opracowały magazyn „Technology 4 Business News”Nowe Media PR przygotowały i wydały firmowy magazyn dla Grupy T4B. Grupa T4B to jedno z najprężniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw sektora nowych technologii i systemów teleinformatycznych.
0 1 0 0 0 6.04.2006Clear Channel Poland umacnia pozycję w segmencie reklamy w punktach sprzedażyFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland nabyła 100% udziałów w spółce Mensa – polskiej firmie, specjalizującej się w reklamie i promocji prowadzonej bezpośrednio na terenie sieci handlowych oraz w supermarketach. Inwestycja jest kolejnym krokiem w kierunku poszerzenia oferty rozwiązań reklamowych w miejscu sprzedaży przez Clear Channel Poland.
0 1 0 0 0 6.04.2006Dilmah Thé Culinaire – sztuka kulinarna i prawdziwa herbataNiezwykły aromat, egzotyczne pochodzenie oraz rytuał parzenia herbaty od wieków inspirowały artystów. Urzeczeni niezwykłym napojem byli również mistrzowie sztuki kulinarnej – już w XVII wieku pojawiły się pierwsze przepisy na potrawy z wykorzystaniem herbaty. Niestety, w ostatnich dziesięcioleciach blask herbaty został nieco przyćmiony, przede wszystkim na skutek działań globalnych marek, starających się uczynić z herbaty jednorodny w smaku „towar powszechnego użytku”.
0 1 0 0 0 6.04.2006Salt & Pepper dla marki SellpointAgencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę Sellpoint dla firmy one 2 one communication, działającej w sektorze business-to-business. Działania adresowane były głównie do dyrektorów i kierowników działów sprzedaży, marketingu oraz IT.