0 1 0 0 0 7.06.2006Universum z Sonny EricssonPo raz kolejny prestiżowy produkt korzysta ze wsparcia reklamy wielkoformatowej. Tym razem jest to nowy model telefonu Sony Ericsson W810. Właśnie rozpoczęła się ogólnopolska kampania na nośnikach należących do Universum Promotion Group – lidera megaformatu w Polsce.
0 1 0 0 0 7.06.2006Termin nadsyłania prac na konkurs Pilsner Urquell International Photography Awards przedłużony do 15 lipcaOrganizatorzy konkursu fotograficznego Pilsner Urquell International Photography Awards przedłużyli termin nadsyłania zgłoszeń. Prace konkursowe można składać do 15 lipca 2006 r.
0 1 0 0 0 7.06.2006„Niewidzialne psy” nominowane do nagrody IPRADwie zrealizowane przez agencję PR Sigma International (Poland) Ltd kampanie komunikacyjne znalazły się w finale międzynarodowego konkursu IPRA Golden World Awards.
0 1 0 0 0 7.06.2006Co czwarty Polak używa e-mailaJuż co czwarty Polak posiada, oprócz zwykłego adresu pocztowego, również adres poczty elektronicznej e-mail.
0 1 0 0 0 7.06.2006Ruszyła strona internetowa Z PSEM ZA PAN BRATStrona internetowa www.zpsemzapanbrat.pl jest narzędziem komunikacji ze wszystkimi zainteresowanymi przebiegiem działań prowadzonych w ramach Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego Z PSEM ZA PAN BRAT. Zarówno właściciele psów, jak i ci, którzy dopiero zamierzają przygarnąć czworonożnego przyjaciela pod swój dach, znajdą na niej odpowiedzi na wszystkie pytania, związane z posiadaniem psiaka w domu.
0 1 0 0 0 7.06.2006W Polsce trzeba posmarować…Pod takim hasłem na początku czerwca ruszyła przygotowana przez agencję PND Futura kampania internetowa, promująca pasty kanapkowe Pastella LISNER.
0 1 0 0 0 7.06.2006VI edycja Studenckiego Produktu Roku dobiegła końcaVI edycja plebiscytu na Studencki Produkt Roku dobiegła końca. Wczoraj wieczorem podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki oraz wręczone statuetki w konkursie na Studencki Produkt Roku oraz przyznane Wielkie 5 i Wielkie 2. SPR organizowany jest przez magazyn studencki „?dlaczego” oraz wortal „korba.pl”.
0 1 0 0 0 7.06.2006Ceresit odmłodził OlimpięPo czterech lat prac budowlanych Stadion Olimpijski w Berlinie został przywrócony do stanu dawnej świetności. Będzie on nie tylko gospodarzem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006, ale także licznych koncertów i innych imprez masowych. Stadion ma 400 metrów długości, 230 metrów szerokości. Dzięki pomocy marki Ceresit już niedługo zasiądzie na nim ponad 75 tysięcy osób.
0 2 0 0 0 7.06.2006Polska wyjdzie z grupy na Mistrzostwach ŚwiataPolska reprezentacja dotrze do 1/8 finału Mistrzostw Świata w piłce nożnej - wynika z najnowszego badania zrealizowanego przez Gemius SA i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) na zlecenie firmy betandwin. Największe szanse na zdobycie Pucharu Świata ma – zdaniem badanych - Brazylia.
0 1 0 0 0 7.06.2006Król z ParalotnejParalotna przygotowała nową, wyprzedażową kampanię dla Centrum Handlowego Promenada, która właśnie zawisła na warszawskich billboardach.