0 1 0 0 0 20.04.2006INSIGNIA kreuje bezpieczne dachyPod hasłem „Spokojne życie pod bezpiecznym dachem”, został wykonany serwis firmy Euronit. Kreacja przygotowana przez INSIGNIA, została wybrana w drodze konkursu jako najciekawsza idea odpowiadająca bieżącej strategii marketingowej Euronit.
0 1 0 0 0 20.04.2006TEQUILAPolska przygotowała kolejną edycję Kuriera TyskiegoAgencja TEQUILAPolska przygotowała akcję promocyjną piwa Tyskie, której celem jest poinformowanie konsumentów o zdobyciu przez TYSKIE Grand Prix i Złotego Medalu na The Brewing Industry International Awards w Monachium – najbardziej prestiżowym konkursie branży piwowarskiej na świecie. W ramach działań TEQUILAPolska przygotowała wydanie specjalnie przygotowanej gazety – Kuriera TYSKIEGO. Akcja jest uzupełnieniem kampanii billboardowej prowadzonej przez Tyskie.
0 1 0 0 0 20.04.2006Peppermint wygrał przetarg dla SkodyAgencja Peppermint wygrała przetarg dla Skoda Auto Polska. Przetarg ogłoszony został na przełomie stycznia i lutego, do przetargu zostały zaproszone 3 agencje.
0 1 0 0 0 20.04.2006Razem w DrodzePiętnasty numer (Wiosna 2006) wydawanego przez Grupę PGD kwartalnika „Razem w Drodze” po raz pierwszy ukazał się w czterech mutacjach. Nowa mutacja adresowana jest do klientów katowickiego Multexim’u − salonu samochodowego, który wszedł w skład Grupy PGD w styczniu. W związku z rozszerzeniem Grupy wzrósł też nakład − z 20 do 25 tysięcy egzemplarzy.
0 1 0 0 0 20.04.2006Estimage PR w nowej odsłonieOd 20 kwietnia Agencja Estimage Public Relations ma nową stronę internetową.
0 1 0 0 0 20.04.2006Czarny Tulipan dla emFinanseCzarny Tulipan jest autorem corporate identity marki emFinanse - najnowszego projektu BRE Banku. Nowe przedsięwzięcie skupiać się będzie na pośrednictwie kredytów hipotecznych, samochodowych, ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych.
0 1 0 0 0 20.04.2006Oświadczenie w sprawie afiliacji agencjiAgencja PR Sigma International (Poland) Ltd informuje, że jej stowarzyszenie z Weber Shandwick dobiegło końca, ale Agencja nadal będzie współpracowała z Weber Shandwick przy obsłudze wybranych klientów.
0 1 0 0 0 20.04.2006Rozwój sieci Weber ShandwickWeber Shandwick ogłosił dziś otwarcie biur w Polsce, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie.
0 1 0 0 0 20.04.2006Trzy tysiące złotych za reklamęFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland jest jednym z głównych fundatorów nagród w konkursie „Gdzie jeszcze nie było reklamy?” zorganizowanym przez dom mediowy PRO Media House. W konkursie zostaną wyłonione nowatorskie pomysły na wykorzystanie przestrzeni pod reklamę, dotąd niewykorzystanej do tego celu oraz wszelkich innych innowacyjnych form reklamy.
0 1 0 0 0 20.04.2006W Volkswagenie każdy jest KimśJust przygotował dla marki Volkswagen wizerunkową kampanię, w oryginalny sposób wykorzystującą rekomendacje znanych osób.