0 1 0 21.07.2006Mistrzostwa modeli zdalnie sterowanychJuż w najbliższą sobotę i niedzielę, 22 i 23 lipca, Discovery Channel zaprasza na „Bad Boyz Weekend” - jedyną w swoim rodzaju otwartą imprezę, której główną atrakcją będą Warszawskie Mistrzostwa Modeli Zdalnie Sterowanych. Impreza zapowiada prawdziwie męski weekend na kanale Discovery Channel – Bad Boyz Weekend (29 – 30 lipca), w ramach którego będzie można zobaczyć takie programy, jak: Big Daddy Kustomizer, Amerykański Chopper, Brainiac, Amerykański Hot Rod i Test Case.
0 1 0 21.07.2006Haribo i Maoam sponsorem „Od przedszkola do Opola”W sezonie letnim Haribo sponsoruje telewizyjny program dla dzieci „Od przedszkola do Opola”. Emisja nowej edycji programu rozpoczęła się 15 lipca w TVP1 i będzie się odbywać w wakacyjne weekendy w godzinach popołudniowych. Sponsorowanie programów dla dzieci jest już tradycją firmy Haribo. W zeszłym roku firma promowała swoje produkty w rodzinnym, interaktywnym programie telewizyjnym „Królestwo Maciusia”.
0 4 0 21.07.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za maj 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2006 roku.
0 1 0 21.07.2006Nadjechał LUKASmobilLUKAS Bank z początkiem lipca br. wprowadził nową, rewolucyjną na polskim rynku bankowym usługę – bank na kółkach, czyli LUKASmobil. Jest to pierwszy w Polsce pojazd łączący w sobie cechy pełnowartościowej placówki bankowej z samochodem. Będzie to duże udogodnienie dla Klientów LUKAS Banku.
0 1 0 21.07.2006Rusza jesienna edycja gry ”Piłkarzyki – Wygraj Ligę” na portalu Gazeta.plPortal Gazeta.pl rozpoczyna jesienną edycję kultowej już gry ”Piłkarzyki - Wygraj Ligę”. Poprzednie edycje zabawy cieszyły się wśród internautów ogromnym powodzeniem. Od lipca ubiegłego roku, kiedy powstała obecna forma gry (połączenie dawnych „Piłkarzyków” i „Wygraj Ligę”) zarejestrowano ponad 170.000 drużyn. Nowa wersja stworzyła wiele ciekawych możliwości prowadzenia drużyny. Grać można zarówno przez Internet, jak i za pomocą telefonu komórkowego (SMS).
0 1 0 21.07.2006Zasady Dobrych Praktyk wyboru agencji i domu mediowego w PKN ORLEN S.A.PKN ORLEN S.A. przyjął Zasady Dobrych Praktyk opracowane wspólnie ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych. Wskazania zawarte w dokumencie usprawnią i zagwarantują przejrzystość procesów wyboru zewnętrznych wykonawców komunikacji marketingowej Koncernu.
0 1 0 21.07.2006Piłkarze Realu Madryt w koszulkach z logo BenQ-SiemensW sezonie 2006/2007 piłkarska drużyna Realu Madryt występować będzie w koszulkach z logo BenQ-Siemens. BenQ Mobile, producent telefonów komórkowych, oraz „Najlepszego klubu XX wieku” (wyróżnienie przyznane przez FIFA) rozpoczynają kolejny etap współpracy. Zespół Real Madryt zaprezentuje nowe koszulki z logo BenQ-Siemens już na obozie szkoleniowym pod koniec lipca oraz w czasie kolejnego tournee po Ameryce Północnej. Po oficjalnym rozpoczęciu sezonu, które nastąpi 26/27 sierpnia, piłkarze tacy jak Ronaldo, Raul, Casillas, Robinho i Sergio Ramos będą po raz pierwszy grać w nowych koszulkach w ramach ligowych rozgrywek.
0 1 0 20.07.2006INVENTIVE Communication dla OLYMPUS PolskaDział Systemów Obrazowania firmy OLYMPUS Polska, światowego lidera branży fotograficznej, powierzył obsługę działań PR w Polsce agencji INVENTIVE Communication. Współpraca obejmie działania z zakresu kompleksowych relacji z mediami, komunikacji z partnerami, obsługi wydarzeń specjalnych oraz doradztwa strategicznego w obszarze PR. Agencja została wybrana w drodze kilkuetapowych eliminacji.
0 1 1 20.07.2006MOLA – zdobywca Złotego Godła Laur Konsumenta 2006Marka MOLA, należąca do portfolio wiodącego producenta papierów higienicznych firmy Metsä Tissue, została uhonorowana Złotym Godłem Laur Konsumenta 2006. Wyróżnienie Przeglądu Gospodarczego, przyznane w kategorii papierów toaletowych, oznacza, że produkty MOLA są najlepiej rozpoznawalne i najczęściej polecane przez konsumentów.
0 1 0 20.07.2006„Muza na start” wystartowałaWystartowała „Muza na start” – SMSowy konkurs firmy Pepsi Cola General Bottlers Poland. Do wygrania jest szereg atrakcyjnych nagród - każdego dnia 6 osób otrzyma telefony komórkowe Sony Ericsson. Nagrodą główną jest wyjazd dla dwóch osób na spotkanie z Christiną Aguilerą. Zasady konkrsu oraz platformę komunikacji z konsumentami w oparciu o SMS opracowała Agencja Marketingu Mobilnego EL2.