0 1 0 0 0 10.10.2005Druga odsłona kampanii CYFRY +Trwa wizerunkowa kampania CYFRY+ przedstawiająca zalety korzystania z platformy.
0 1 0 0 0 10.10.2005Nowe projekty HYPERmedia dla Actimela„Podejmij wyzwanie Actimela”, pod takim hasłem ruszyła właśnie akcja promocyjna marki Actimel (Danone).
0 1 0 0 0 10.10.2005GoodFellowsW lipcu tego roku zaczęli działać dobrzy ludzie w reklamie, czyli nowa agencja reklamowo-eventowa – GoodFellows.
0 1 0 0 0 10.10.2005SMS-owe wsparcie „Dnia Papieskiego”Polska Telefonia Cyfrowa wesprze „Dzień Papieski” SMS-ową zbiórką pieniędzy.
0 1 0 0 0 7.10.2005Kolejne serwisy internetowe programów Polsatu i TV 4Interia.pl intensywnie rozwija współpracę ze stacjami Polsat i TV 4. Jej efektem jest uruchomienie w portalu oficjalnych serwisów kolejnych produkcji telewizyjnych: Tango z Aniołem oraz Bar Europa.
0 1 0 0 0 7.10.2005Kongres Wojna cen"Wojna cen" toczona w branży retail to aktualny i palący problem zarówno dla producentów, jak i detalistów. Firma Informedia Polska w dniach 20-21 października 2005 organizuje kongres poświęcony tej właśnie interesującej tematyce. Kongres Wojna cen odbędzie się w Hotelu Bristol w Warszawie.
0 1 0 0 0 7.10.2005Sprawdź, co Ci kubek móóówi…„Co mi kubek móóówi…” – pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna mleka Łaciate. Za kreację i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja reklamowa Sinea Group, która wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Łaciate – kluczowego brandu w portfolio największej polskiej mleczarni S.M. Mlekpol.
0 1 0 0 0 6.10.2005GP w akcji „Bezpieczna Szkoła przy Drodze – Misie Ratują Dzieci”GP Battery (Poland) została jednym z partnerów akcji „Bezpieczna szkoła przy drodze – Misie ratują dzieci”. Na Placu Zamkowym w Warszawie w piątek, 7 października o godzinie 12.00, odbędzie się koncert towarzyszący całemu przedsięwzięciu. Dochód z imprezy zostanie przekazany stowarzyszeniu, które buduje Centrum Terapeutyczne „Dom Misia Ratownika” dla dzieci i ich rodzin poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 6.10.2005Polska Telefonia Cyfrowa Sponsorem Generalnym Polskiego Ruchu OlimpijskiegoPolska Telefonia Cyfrowa i Polska Fundacja Olimpijska podpisały czteroletnią umowę dotyczącą wspierania sportu olimpijskiego. Na jej mocy PTC, jako Generalny Sponsor Polskiego Ruchu Olimpijskiego, jest również wyłącznym: Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Turyn 2006, Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Pekin 2008, Generalnym Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Współpraca między Polskim Ruchem Olimpijskim a Polską Telefonią Cyfrową obejmuje wsparcie zarówno dla polskich olimpijczyków w trakcie przygotowań i podczas Igrzysk Zimowych w Turynie 2006 i Igrzysk Letnich w Pekinie 2008, jak i dla polskiej młodzieży, która dopiero marzy o sukcesach sportowych.
0 1 0 0 0 6.10.2005XXL COMMUNICATION – realizacje dla AllegroW ramach odbywającej się ogólnopolskiej kampanii reklamowej portalu aukcyjnego Allegro, XXL Communication realizuje ekspozycje wielkoformatową w Łodzi.