0 1 0 0 0 11.05.2006Nowy produkt indoorowy – internetowe gralnie w ARBOmedia PolskaARBOmedia Polska rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej w gralniach komputerowych. Nowy produkt oparty na sieci kawiarenek internetowych zapewnia dotarcie do 180 000 osób miesięcznie. Panująca w gralniach specyficzna atmosfera umożliwia różnorodne formy reklamy oraz bardzo długi kontakt odbiorców z przekazem.
0 1 0 0 0 11.05.2006Akcja Metra „ZALEŻY MI”We wtorek 16 maja ukaże się wyjątkowy numer „Metra", w którym wszystkie teksty napiszą Czytelnicy. „Jednodniowi” dziennikarze z dziennikarstwem nie mają nic wspólnego.
0 1 0 0 0 11.05.2006zjednoczenie.com – miejski CROPPGdańska agencja interaktywna zjednoczenie.com opracowała serwis internetowy znanej marki odzieżowej Cropp. Twórcy strony w ciekawy sposób zaprezentowali ofertę produktową - fabuła nawigacji po serwisie opiera się na wędrówce po tętniącym życiem nocnym, wielkomiejskim centrum.
0 1 0 0 0 11.05.2006Wygraj logo dla swojej firmyKażda firma, chcąc na rynku uzyskać i utrzymać odpowiednią pozycję musi się wyróżniać. Jednym z unikalnych elementów wizerunku firmy jest jej znak graficzny - logo. Odpowiedni symbol graficzny może bowiem identyfikować firmę dużo szybciej i precyzyjniej niż najbardziej wymyślna nazwa. Serwis eGospodarka.pl rozumiejąc, że odpowiednie logo może pomóc w uzyskaniu przewagi nad konkurentami, zaproponował swoim użytkownikom konkurs, w którym główną nagrodą jest logo. Główna nagroda obejmuje projekt nowego symbolu i nazwy firmy lub rewitalizację obecnego. Dodatkowe nagrody to 10 książek z księgarni Onepress.pl.
0 1 0 0 0 11.05.2006Fresh wziął PR na warsztatGrupa Fresh przeprowadziła warsztaty w ramach konferencji „Po pierwsze PR”, która odbywa się w dniach 10-12 maja na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
0 1 0 0 0 11.05.2006mBank Łódź MaratonmBank zaprasza na trzeci już mBank Łódź Maraton, który odbędzie się 14 maja br. w Łodzi. Tegoroczna impreza towarzyszy obchodom Święta Łodzi organizowanego co roku przez Urząd Miasta Łodzi oraz Fundację Ulicy Piotrkowskiej.
0 1 0 0 0 11.05.2006Ruszyła nowa kampania reklamowa produktów mlecznych MilkoMarka Milko z mocnym wsparciem marketingowym (ATL, BTL, outdoor) została wprowadzona na rynek jesienią 2003 roku. Produkty Milko to: kefiry, jogurty pitne, maślanki, śmietany oraz mleka. Opus B jest autorem zarówno konceptu kreatywnego samego produktu, jak i kampanii reklamowej wprowadzającej Milko na rynek. Opakowania produktów zostały zaprojektowane przez wyspecjalizowany dział agencji - Opus B Packaging.
0 1 0 0 0 11.05.2006„Solal Marketing Awards 2006” dla ArkadiiPodczas corocznej konferencji ICSC Europe, 27 kwietnia tego roku w Kopenhadze, została ogłoszona lista zwycięzców konkursu „ICSC Solal Marketing Awards 2006”.
0 1 0 0 0 11.05.2006Ruszyła nowa kampania TV piwa HarnaśW nowej reklamie TV piwa Harnaś pojawia się muzyka góralska, w niezwykle energicznym, nowoczesnym brzmieniu, jako tło dla schadzki Harnasia z Maryną. Wszystko to stanowi atrakcyjną oprawę dla głównego bohatera, jakim jest butelka orzeźwiającego piwa Harnaś.
0 1 0 0 0 11.05.2006Klient między słowamiFirma między słowami podpisała umowę z ogólnopolską siecią supermarketów POLOmarket.