0 1 0 0 0 22.05.2006Sukces na całe gardłoAgencja Reklamowa MI Polska kontynuuje współpracę z niemiecką firmą farmaceutyczną Boehringer Ingelheim. W wyniku wygranego przetargu objęła realizację kampanii internetowej dla tabletek na gardło Mucoangin. Atutem propozycji kreatywnej MI Polska było niestandardowe podejście do reklamy w Internecie.
0 1 0 0 0 22.05.2006Podróż, nie transportOd dłuższego czasu mówi się o potrzebie zmiany wizerunku PKP. Spółki podejmują działania. Ale najbardziej dynamiczne zmiany widać w PKP Intercity – promuje się przez sztukę, stworzyło wizerunek swojego Podróżnika i ogłasza konkurs literacki.
0 1 0 0 0 22.05.2006IPFON rusza z kampanią reklamowąIPFON – jedna z największych sieci telefonii internetowej w Polsce – rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 22.05.2006Marketing medyczny na faliO tym, jak wykorzystać nowoczesne narzędzie marketingowe w publicznych i niepublicznych placówkach służby zdrowia oraz jakie strategie public relations zastosować, by wpływać i zjednać otoczenie zewnętrzne i wewnętrznie w branży medycznej, dyskutowano przez trzy dni w Wierchomli na II Dniach Marketingu Medycznego - Krakmedica 2006.
0 1 0 0 0 22.05.2006Zentropy „bazgrze” dla PlusaZentropy Partners przygotowało na potrzeby kampanii „Nowe taryfy – Wybiły darmowe godziny” Plusa niebanalny serwis www.bazgranie.pl. Strona jest tworzona w czasie rzeczywistym przez internautów, którzy zapełniają ją własnoręcznie wykonanymi rysunkami.
0 1 0 0 0 22.05.2006Scholz & Friends Warszawa zwycięzcą klienckiego rankingu MiMPW 10. edycji prestiżowego raportu „Agencje reklamowe i domy mediowe” pisma Media i Marketing Polska, w rankingu opracowywanym na podstawie opinii klientów, agencja Scholz & Friends Warszawa została oceniona najlepiej spośród agencji sieciowych.
0 1 0 0 0 22.05.2006Toolbox Creative Communications dla firmy SUWARY S.A.Agencja Toolbox Creative Communications poprowadzi kompleksowe działania PR dla firmy SUWARY S.A. – wiodącego wytwórcy akcesoriów samochodowych i opakowań z tworzyw sztucznych.
0 1 0 0 0 22.05.2006Digital One partnerem PremiumBrandAgencja interaktywna Digital One została partnerem pierwszej edycji Premiumbrand - badania reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Ponadto podjęła współpracę podczas jego przygotowania, realizując serwis www.premiumbrand.pl.
0 1 0 0 0 22.05.2006Klub Inquiry – unikatowy serwis poświęcony badaniomAgencja badawcza Inquiry pomaga wszystkim, którzy poszukują praktycznych, sprawdzonych na polskim rynku informacji o badaniach, metodach badawczych i sposobach analizy danych. Uruchomiony w tym celu Klub Inquiry na stronie www.inquiry.com.pl posiada już ponad pół tysiąca czytelników. Członkostwo w Klubie Inquiry oraz korzystanie z jego materiałów jest bezpłatne.
0 1 0 0 0 22.05.2006Ruszyła promocja „ECHO MIASTA”BTL, reklama radiowa i konkursy w gazecie – od dziś do końca czerwca potrwa promocja „Echa Miasta”. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku gazety i zwiększenie świadomości marki. Działania są realizowane równolegle we wszystkich miastach, w których ukazuje się „Echo Miasta”.