0 1 0 14.07.2022TikTok wdraża Inventory FilterOd 14 lipca w Polsce i w 25 innych krajach oraz w kilkunastu językach dostępny jest TikTok Inventory Filter. To narzędzie dla reklamodawców, która ma zapewnić im większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie”.
0 1 0 14.07.2022Lody Monte Zott na ekranach Jet Line. Sztuczna inteligencja programuje kampanię DOOHNa cyfrowych ekranach sieci More w Jet Line trwa kampania lodów Monte Zott. Opiera się ona na algorytmach machine learningu i jest zaprogramowana tak, aby spoty wyświetlały się na ekranach tylko wtedy, gdy pogoda spełni określone warunki.
0 1 0 13.07.2022Disney przygotowuje ofertę dla reklamodawców w świecie post-cookieDisney Advertising i The Trade Desk rozszerzyły współpracę, aby zintegrować Audience Graph giganta rozrywki z Unified ID 2.0 – alternatywą plików cookie. Ma to pozwolić reklamodawcom aktywować własne dane przy treściach Disneya, zapewniając im elastyczność, wybór i kontrolę nad zasobami reklamowymi premium.
0 1 0 13.07.2022KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów78,2% Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4% ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, a 33,4% posługuje się smartfonem. Wśród ogółu Polaków 4+ ze smartfona korzysta 75,2%. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej – wynika z badania założycielskiego przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. 13,8% seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2% wśród ogółu Polaków 4+).
0 1 0 13.07.2022Niedziele handlowe i niehandlowe w sklepach tradycyjnych. Analiza danych M/platform dla handlu tradycyjnegoJak wynika z danych M/platform, w niedziele handlowe otwiera się 77% sklepów handlu tradycyjnego. W niedziele niehandlowe otwiera się ich mniej, bo 57%. Przy sprzyjającej pogodzie w czasie niehandlowych niedziel obroty mogą być nawet większe niż w te przeznaczone na handel. Struktura zakupów jest natomiast zbliżona do tych w tygodniu.
0 4 0 13.07.2022Fałszywa reklama Apple zachęca do inwestowania w oszustwoZespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego (CSIRT KNF) ostrzega przed fałszywymi reklamami Apple. Cyberprzestępcy, podszywając się pod markę, zachęcają do zainwestowania środków w fałszywą cyfrową walutę.
0 1 0 13.07.202295% firm obawia się recesji. Prawdopodobnie będą ciąć budżety marketingoweBanki centralne na całym świecie podnoszą stopy procentowe w celu ograniczenia inflacji. Firmy natomiast obawiają się nadchodzącej recesji. Wiele z nich nie wyciągnęło wniosków z pandemii i ograniczy budżety na sprzedaż i marketing – to główne wnioski z raportu „International Business Barometer” firmy Sapio Research.
1 1 0 13.07.2022Tymbark i współczesny rap w kampanii „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk”Ruszyła kampania „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk” promująca napoje marki. Opiera się na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie.
1 1 0 12.07.2022Carlsberg otworzył bar na dnie morza, by przypominać, jak niebezpieczne może być spożywanie alkoholu nad wodąPonad połowa utonięć ma związek ze spożywanym wcześniej alkoholem – zwraca uwagę marka Carlsberg w swoim spocie. W związku z tym w Szwecji rozpoczęła kampanię, w ramach której uruchomiła podwodny bar.
0 12 0 12.07.2022Nadzy modele promują torebki MusubiSzwedzki dom mody Acne Studios rozpoczął kampanię reklamową torebek Musubi. Wykorzystano w niej zdjęcia nagich i umięśnionych modeli, którzy zasłaniają swoje intymne strefy promowanymi produktami.