0 1 0 0 0 22.04.2021„Prawdopodobnie wydaje się zbyt dużo pieniędzy na tworzenie treści” – mówi dyrektor ds. cyfrowej transformacji i marketingu PepsiCoNie da się kupić kreatywności na TikToku, ale można kupić zasięg, który zostanie zauważony – odkrywa Pepsi przy okazji najnowszej kampanii. Marka ruszyła właśnie z kampanią #PepsiChallenge na platformie.
0 3 0 0 0 22.04.2021W Dzień Ziemi Decathlon prezentuje zagrożony sport przyszłościCzy siatkówka może być sportem zagrożonym? A narciarstwo alpejskie? Często nie zdajemy sobie sprawy, że wraz z degradacją środowiska mogą wyginąć także dyscypliny sportowe. Z okazji Dnia Ziemi Decathlon przedstawia wizję tego, jak może wyglądać sport za 30 lat i podejmuje działania, by te czarne scenariusze nie zostały zrealizowane. W akcję „Sport przyszłości” zaangażowali się także pracownicy marki, którzy już teraz podejmują lokalne ekologiczne inicjatywy.
0 3 0 0 1 22.04.2021„Odkryj moc orzeźwienia!” – Żywiec Zdrój promuje produkty mocno gazowane21 kwietnia ruszyła kampania marki Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Przedstawia mocno gazowane produkty marki jako naturalne, intensywne i natychmiastowe orzeźwienie w ciepłe dni. Działania obejmują również promocję gazowanych produktów smakowych.
0 5 0 0 0 22.04.2021Polacy mistrzami Europy w kampanii Tyskiego z udziałem kibica Manolo„Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na ty” – to hasło rozpoczętej kampanii marki Tyskie, przygotowanej na turniej Euro 2020, który rozpocznie się w czerwcu. Głównym nośnikiem kampanii jest spot z udziałem kibiców z całego świata, w tym Manolo – najbardziej znanego na świecie fana piłki nożnej.
0 8 0 0 0 21.04.2021Amazon otwiera salon fryzjerskiW Londynie rusza salon fryzjerski Amazona. Ma to być miejsce, w którym klienci będą mogli zapoznać się z nowymi technologiami, produktami i usługami z zakresu pielęgnacji i stylizacji włosów.
0 3 0 0 0 21.04.2021Reklama konwersacyjna w kampanii SamsungaAgencja mediowa Starcom nawiązała współpracę z firmą Cavai, aby wprowadzić nowe rozwiązanie w kampaniach dla firmy Samsung. Banery konwersacyjne zostały wykorzystane w kampanii informującej o nowych modelach smartfonów z serii Galaxy S21 5G. Celem wprowadzenia tego rozwiązania jest zainteresowanie klientów marką, a także przyciągnięcie oraz utrzymanie ich uwagi.
1 3 0 0 0 21.04.2021Rockstar z nowym pozycjonowaniem i opakowaniamiRockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 r. dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią. Obejmuje ona nowe pozycjonowanie oraz wzornictwo opakowań. Hasło „Rockstar. Przejmij scenę” ma w sposób jednoznaczny określać kierunek działań pozycjonujących napój. Wsparciem dla nowej strategii będzie kampania marketingowa.
1 1 0 0 0 21.04.2021H&M wypożyczy konsumentom garnitury na rozmowę kwalifikacyjnąMarka odzieżowa H&M umożliwi klientom wypożyczenie garnituru na rozmowę kwalifikacyjną. Ubranie zostanie udostępnione za darmo na 24 godziny.
1 3 0 0 0 21.04.2021W Światowy Dzień Ziemi startuje kampania na rzecz edukacji klimatycznejUN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, Ikea Retail Polska oraz Onet.pl rozpoczęły kampanię „Tak! dla edukacji klimatycznej”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rolę i potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.
0 1 0 0 0 21.04.2021Veggie Burger w stałej ofercie McDonald’sVeggie Burger z kotletem warzywnym na stałe zagościł w menu McDonald’s Polska. Od 21 kwietnia dostępny jest we wszystkich lokalach sieci w kraju.