0 1 0 0 0 12.10.2005Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2005Najlepsze biuletyny w Konkursie Biuletynów Firmowych 2005:
0 1 0 0 0 12.10.2005Promocyjne zestawy kawy PrimyPrzedsiębiorstwo Prima S.A. przygotowało dla konsumentów promocyjne zestawy. Od początku października kawa mielona Prima Impresja będzie dostępna w atrakcyjnej kawowej puszce o pojemności 500g.
0 1 0 0 0 12.10.2005Nowe Mixy PodravkiJesienią 2005 roku o cztery produkty powiększa się rodzina Mixów oferowanych przez firmę Podravka. Będą to kompozycje smakowe dostosowane do gustów polskich konsumentów - przyprawa do ryby, gulaszu, flaków i wieprzowiny.
0 1 0 0 0 12.10.2005Polski hydraulik twarzą Vabbi Factory OutletModel Piotr Adamski, znany jako „polski hydraulik” został nową twarzą Vabbi Factory Outlet, polskiej sieci sklepów oferujących odzież i obuwie znanych marek po obniżonych cenach. Jest to element szerokiej kampanii promocyjnej, którą rozpoczęła poznańska firma Semax S.A., właściciel marki Vabbi.
0 1 0 0 0 12.10.2005Nauczyciele po godzinachDzień Nauczyciela to dobra okazja, żeby się przyjrzeć tej grupie zawodowej z nieco innej perspektywy. Acxiom Polska na podstawie danych udzielonych przez prawie 90 tys. nauczycieli, przygotował profil oraz garść informacji na temat ich preferencji i zachowań zakupowych.
0 1 0 0 0 12.10.2005INTERIA.PL rusza z kampanią reklamową12 października br. rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa portalu INTERIA.PL. Prowadzone w telewizji, radiu, prasie i Internecie działania promocyjne mają przede wszystkim wzmocnić świadomość istnienia serwisów i usług portalu wśród polskich użytkowników sieci.
0 1 0 0 0 12.10.2005Szerszy zakres badania MEGAPANEL PBI/GEMIUSZgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firma badawcza Gemius rozszerzyła badanie Megapanel PBI/Gemius na internautów korzystających z przegląderek z rodziny Firefox. Kolejnym naturalnym krokiem będzie rozszerzenie badania na użytkowników Opery.
0 1 0 0 0 12.10.2005Ruszyła akcja „Podejmij wyzwanie ACTIMELA!”Od początku października do połowy listopada potrwa kampania promocyjna marki ACTIMEL, firmy Danone, o nazwie „Podejmij wyzwanie ACTIMELA!”.
0 1 0 0 0 12.10.2005Internauci klikają w KOŁOPo podsumowaniu drugiego etapu kampanii, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników – mówi Zbigniew Gonsior, Marketing Communication Manager Sanitec KOŁO i pomysłodawca kampanii. – Bannery opracowane w technologii Premium CTR potwierdziły swoją wysoką skuteczność również w długim okresie, a dzięki pogłębionej analizie statystyk zachowań użytkowników stale rośnie poziom konwersji uzyskiwany poprzez landing pages.
0 1 0 0 0 12.10.2005Kosmetyki kolorowe – dynamiczny rozwój rynkuRynek kosmetyków kolorowych to bardzo dynamicznie rozwijająca się branża – wynika z raportu „Rynek kosmetyków kolorowych – Kosmetyczka Polki 2005”, przygotowanego przez agencję badawczą Inquiry. W ocenie autorów badania, polski rynek kosmetyków kolorowych jest obecnie wart około 1-1,2 miliarda złotych rocznie.