0 4 0 0 0 31.03.2021Heineken wprowadza limitowaną edycję butelek na UEFA Euro 2020Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2020, marka Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Dwadzieścia cztery wzory przedstawiają flagi dwudziestu czterech państw uczestniczących w turnieju.
0 3 0 0 0 31.03.2021Focus Media Group i Imagine Nation ujednolicają swoje nazwyAgencje Focus Media Group i Imagine Nation działają obecnie jako Focus Nation i Imagine Nation – Full Immersion Agencies. Zmiana jest konsekwencją zacieśniania relacji i współpracy obu agencji.
0 1 0 0 0 31.03.2021Volkswagen w USA przekonywał, że zmieni nazwę na VoltswagenVolkswagen w Stanach Zjednoczonych poinformował, że zmieni nazwę marki na Voltswagen. Był to żart z okazji prima aprilis, którym firma chciała zwrócić uwagę na swój samochód elektryczny obecnie sprzedawany w tym kraju.
0 1 0 0 0 31.03.2021Konferencja „Marketing w farmacji” już za namiW dniach 15–19 marca kilkaset osób wzięło udział w organizowanej przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM konferencji „Marketing w farmacji”. Ze względu na sytuację epidemiczną całość wydarzenia została przeprowadzona online. Każdy z dni był poświęcony innemu obszarowi marketingu.
0 1 0 0 0 31.03.2021Marcin Tyszka ambasadorem marki MaxFlizSieć salonów z wyposażeniem wnętrz MaxFliz rozpoczęła współpracę z Marcinem Tyszką. Fotograf zachęca m.in. do udziału w konkursach marki.
0 9 0 0 0 31.03.2021Nowy branding XiaomiFirma Xiaomi ogłosiła nową tożsamość wizualną, łączącą filozofię organiczności z koncepcją „Alive”. Odświeżenie brandingu ma na celu wzmocnienie pozycji Xiaomi w segmencie premium. Bardziej dynamiczne logo ma symbolizować witalność.
0 3 0 0 0 31.03.2021Polacy będą mniej zachowawczy w tegoroczną Wielkanoc niż rok temu – pokazuje badanie InquiryNiemal równo rok temu przygotowywaliśmy się do Świąt Wielkanocnych w nowej pandemicznej rzeczywistości. Chyba nikt wtedy nie przypuszczał, że w następne święta sytuacja nie ulegnie poprawie, a wręcz się pogorszy. Obecnie jednak jesteśmy oswojeni z epidemią, a ogólny stosunek do ciągle trwających obostrzeń również jest inny niż wiosną 2020 r. Firma Inquiry sprawdziła, jak w tym kontekście Polacy zamierzają spędzić najbliższą Wielkanoc.
2 2 0 0 0 31.03.2021Fundacja Rak’n’Roll z kampanią 1%Wystartowała kampania Fundacji Rak’n’Roll zachęcająca do przekazania 1% podatku fundacji. Ideę obrazuje spot z piosenką Faustyny Maciejczuk.
0 7 0 0 0 30.03.2021Konsument jutra – wpływ pandemii na zachowania zakupowe Polaków. Badanie PwCKoronawirus, lockdown, reżim sanitarny – to słowa kluczowe, które charakteryzują ostatni rok i znacząco wpłynęły na naszą rzeczywistość oraz zachowania zakupowe Polaków. Zmiany nadal trwają. Badanie przeprowadzone przez PwC pozwala uchwycić pierwsze skutki pandemii oraz prognozy na przyszłość.
1 1 0 0 0 30.03.2021Boliwijska marka piwa stara się ratować lokalne rzemiosłoMarka piwa Huari z Boliwii rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na lokalne rzemiosło. Stara się uchronić tamtejsze tkactwo od zapomnienia.