1 3 0 16.02.2022Super Bowl 2022 (edycja 56) w liczbach13 lutego 2022 r. odbył się 56. Super Bowl – finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim NFL. W przerwie nadawane są spoty, które marki przygotowują specjalnie na to wydarzenie. USA Today Ad Meter podsumował tegoroczne święto reklamy.
0 1 0 16.02.2022Durex wybrał Albo AlboMarka prezerwatyw, żeli intymnych i gadżetów Durex wybrała agencję Albo Albo. Z początkiem 2022 r. powierzyła jej prowadzenie komunikacji i stałą obsługę social media, w tym działania z zakresu community managementu.
0 1 0 16.02.2022Pan Spinacz znany z pakietu MS Office tańczy na TikToku i promuje Microsoft TeamsPostać Pana Spinacza zaczęła towarzyszyć pakietowi Microsoft Office ponad 20 lat temu. Udzielała użytkownikom porad. Teraz pojawiła się na TikToku, promując usługę Microsoft Teams.
1 1 0 16.02.2022Polsat prezentuje spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r.Telewizja Polsat przygotowała spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r. Można w nim zobaczyć gwiazdy programów i seriali stacji.
0 9 0 16.02.2022Aktywiści Greenpeace przerobili billboard o cenach prąduPod osłoną nocy aktywiści klimatyczni Greenpeace przerobili billboard, który w ramach kampanii koncernów energetycznych stanął przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Jak tłumaczą, w ten sposób chcieli sprostować manipulacje, jakich dopuściły się spółki Skarbu Państwa w tzw. kampanii żarówkowej.
1 6 0 15.02.2022Smok ostrzega o smogu w centrum WarszawyNa ekranach w centrum Warszawy rozpoczęła się akcja informacyjna, w ramach której smok ostrzega o złej jakości powietrza. Wykorzystano w niej animację 3D i dane pobierane w czasie rzeczywistym.
0 2 0 15.02.2022Marketplaces to 62% globalnego rynku e-commerce. Raport Inquiry i Wiadomości HandlowychPlatformy typu marketplace to prawdziwi liderzy w e-commerce. Obecnie stanowią 62% globalnego rynku e-handlu. Prognozy rynkowe mówią, że rynek marketplaces może w najbliższych latach urosnąć nawet do poziomu 75% całego e-commerce. Platformy podbiły Internet w Polsce i na całym świecie, dając szansę sprzedaży w Internecie praktycznie każdemu. Agencja badawcza Inquiry wraz z Wiadomościami Handlowymi publikują analizę tego segmentu.
0 1 0 15.02.2022Ponad 12 mln zł na kampanię o cenach energiiSzymon Jadczak z portalu Wirtualna Polska ustalił, że kampania Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie kosztowała ponad 12 mln zł. Jej autorzy na billboardach i w reklamach telewizyjnych obwiniają Unię Europejską o wysokie ceny prądu.
0 1 0 15.02.2022Ambient Days na początku marcaAmbient Days to trzydniowa konferencja marketingowa dla społeczności akademickiej SGH. Poświęcona jest poszerzaniu wiedzy o marketingu niestandardowym. Będzie odbywała się zdalnie od 1 do 3 marca 2022 r. Udział w niej jest otwarty dla wszystkich i bezpłatny.
1 1 0 15.02.2022Joanna Jędrzejczyk promuje inwestowanie z XTBDom maklerski XTB rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje oferowane przez siebie rozwiązania inwestycyjne. W spotach wystąpiła Joanna Jędrzejczyk, zawodniczka sztuk walki, pierwsza Polka w UFC oraz trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim.