1 2 0 0 0 29.04.2021Kampania Dobroplastu z udziałem Kamila GrosickiegoKamil Grosicki został twarzą producenta stolarki okiennej Dobroplast. Z początkiem maja ruszy pierwsza odsłona kampanii z jego udziałem. Jej hasło to „Okna dbające o dom”. Działania prowadzone będą m.in. w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 28.04.2021Polityczni influencerzy bardziej wpływowi niż marki – pokazało badanie firmy GraylingGrayling zaprezentował wyniki ogólnoeuropejskiego badania na temat sposobu, w jaki politycy korzystają z mediów społecznościowych. Analizie pod kątem płci, wieku czy przynależności partyjnej poddano prawie 3 mln postów opublikowanych w 2020 r. na Twitterze, Facebooku i Instagramie przez parlamentarzystów z 17 krajów europejskich, w tym Polski.
0 1 0 0 0 28.04.2021TikTok wprowadza generowanie leadów, aby umożliwić markom pozyskiwanie nowych klientówTikTok wprowadza nowe rozwiązanie – generowanie leadów. Ma ono pomóc markom zdobyć nowych klientów i zwiększyć tym samym konwersję.
1 1 0 0 0 28.04.2021McDonald’s z okazji ramadanu połączył pracowników, którzy wyemigrowali do Singapuru, z ich rodzinami w MalezjiMinął ponad rok od zamknięcia granicy między Singapurem a Malezją, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się Covid-19. Zwykle wielu Malezyjczyków codziennie dojeżdżało ze swojego kraju do pracy u sąsiada. Z powodu pandemii część z nich została w Singapurze i nie widziała rodziny od marca 2020 r. To rozstanie ciężkie jest szczególnie podczas ramadanu. McDonald’s postanowił połączyć swoich pracowników z bliskimi.
1 1 0 0 0 28.04.2021„Chcemy być razem” – marka Zbyszko z kampanią kierowaną do młodychRuszyła kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3 Cytryny. Wiosenna aktywacja ma być nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności mimo różnic.
1 1 0 0 0 28.04.2021Marka karmy dla zwierząt stworzyła NoseID – aplikację do odnajdywania zaginionych psów na podstawie skanu nosaNos psa jest niepowtarzalny, podobnie jak odcisk ludzkiego palca. Marka karm dla zwierząt Iams wykorzystała tę wiedzę, aby pomóc w odnajdywaniu zaginionych czworonogów. Stworzyła aplikację NoseID, która skanuje psie nosy i pomaga psom wrócić do domu.
0 2 0 0 0 28.04.2021Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska w kampanii firmy Mattel na Dzień DzieckaZ okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Dziecka firma Mattel rozpoczęła ogólnopolską edycję akcji „Podwajamy radość”. W jej ramach ponad 10 tys. zabawek trafi do podopiecznych kilku polskich fundacji i stowarzyszeń. Ambasadorami działań zostali: Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska.
0 1 0 0 0 28.04.2021Marka Maserati wybrała Cohn & Wolfe do obsługi w social mediaMarka motoryzacyjna Maserati nawiązała długofalową współpracę z Cohn & Wolfe. Agencja odpowiada za obsługę polskich kanałów brandu na Facebooku i Instagramie.
0 1 0 0 0 28.04.2021Krajowy Instytut Mediów rozpoczyna pilotaż badania założycielskiegoKrajowy Instytut Mediów rozpoczął ostatnią fazę przygotowań do pilotażu poprzedzającego start badania założycielskiego przyszłego jednoźródłowego panelu konsumpcji mediów. Wyłonione zostały trzy agencje badawcze: Ipsos, Kantar i PBS, które w maju przystąpią do realizacji prac terenowych.
0 1 0 0 0 28.04.2021Neymar Jr. i Puma w „Fortnite”Puma wspólnie z Neymarem i grą „Fortnite” wystartowała z projektem „Neymar Jr. x Puma Crazy Playground”. Piłkarz dołączył do Icon Series w ramach aktualnego karnetu bojowego 6. sezonu „Primal”.