0 1 0 20.01.2022Dla centrów handlowych w Polsce nadchodzi czas wielkiej próby – uważają eksperci GfKW opinii ekspertów firmy badawczej GfK centra handlowe działające na polskim rynku stoją przed dużym wyzwaniem. Aby utrzymać klientów w obliczu rosnącej ofensywy e-commerce, obiekty te muszą przejść głęboką przemianę. Wiąże się to m.in. z koniecznością silniejszego niż dotychczas wyróżnienia i różnicowania oferty oraz koniecznością ciągłego zaskakiwania klientów.
1 5 0 20.01.2022Monika Brodka dyrektor kreatywną, scenarzystką i reżyserką w projekcie marek Dell i IntelW ramach projektu „XPS Revolt” we współpracy z markami Dell i Intel Monika Brodka stworzy film, w którym wykorzysta cztery najlepsze prace konkursowe zgłoszone przez twórców działających w nowych mediach. Piosenkarka wcieli się w role dyrektor kreatywnej, scenarzystki i reżyserki krótkiej impresji wideo, która ma w symboliczny sposób pokazać zjawiska wpływające na każdego twórcę: piękno, wolność, moc twórczą. Kompletuje w tym celu wirtualny team kreatywny, który ciekawymi zgłoszeniami konkursowymi wzbogaci tę produkcję.
0 1 0 20.01.2022W biznesie upatrujemy lidera zmian i stabilizacji społecznej. Wyniki badania Edelman Trust Barometer 2022W badaniu Edelman Trust Barometer 2022 wskaźnik zaufania Trust Index, podobnie jak rok temu, wynosi globalnie 56 punktów. Oznacza to, że nadal panuje ogólny brak zaufania. Zgodnie z założeniami badawczymi o zaufaniu świadczy bowiem uzyskanie wyniku na poziomie minimum 60 proc. Jedyną instytucją godną zaufania okazał się biznes – 61 proc. (bez zmian).
0 1 0 20.01.2022Konsumenci kupują mniej czerwonego mięsa po tym, jak norweski sklep zaczął informować na paragonach o śladzie węglowymInternetowy supermarket Oda ujawnił, że jego klienci kupują mniej czerwonego mięsa, odkąd zaczął dodawać etykiety węglowe do paragonów. Sprzedaż produktów pochodzenia roślinnego z kolei rosła dwa razy szybciej.
0 1 0 20.01.2022Canonowi brakuje chipów do tonerów, więc mówi klientom, jak pokonać własne zabezpieczeniaFirmy na całym świecie mierzą się z problemem niedoboru półprzewodników potrzebnych do produkcji sprzętu elektronicznego. Canon podpowiada swoim użytkownikom, jak obejść zabezpieczenia w drukarkach, by móc używać tonerów bez chipów.
0 9 0 20.01.2022W sklepach 4F pojawią się strefy z ubraniami z drugiej rękiObieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń projektu „Change” marki 4F. Inicjatywa OTCF prowadzona jest w partnerstwie z firmą Ubrania do Oddania, zajmującą się odbieraniem niepotrzebnych ubrań z domów Polaków i cyrkularnym wprowadzaniem ich do drugiego obiegu. W ramach działań w sklepach 4F pojawią się strefy z używaną odzieżą.
1 1 0 19.01.2022Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch obszarach kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów. Zgłaszający się mają szansę na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.
0 2 0 19.01.2022Średnie koszty reklamowe z Facebooka i Instagrama w 2021 r. Sotrender podsumował wydatkiSotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 r. W analizie znalazły się m.in.: średni dzienny koszt wyświetlania reklamy w ekosystemie Facebooka, średnie CPC i CPM dla każdego miesiąca ubiegłego roku, procentowy podział wydatków na reklamy z uwzględnieniem celu reklamowego, a także dane dotyczące najniższych i najwyższych wskaźników CPC i CPM w wybranych branżach.
0 2 0 19.01.2022Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 r.W 2021 r. utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia. Pozostaje ono jednym z mediów, które są najpopularniejsze wśród Polaków. Codziennie gromadzi ponad 20 mln słuchaczy. Każdego tygodnia jest to 26,6 mln osób.
0 2 0 19.01.2022Ikea stworzy sofę Loafa w kształcie chleba?Estoński raper Tommy Cash, którego na Instagramie obserwuje niemal milion internautów, poinformował, że Ikea obiecała, że jeśli uda mu się zdobyć 10 tys. komentarzy pod postem, stworzy sofę w kształcie chleba. Wpis zebrał 12,3 tys. reakcji.