0 1 0 10.10.2006Wrześniowe weekendy z golfem i koniakiem OtardWe wrześniu koniak Otard gościł na czterech turniejach golfa: French Connections, Polish Open, Volvo Masters oraz Turnieju Charytatywnym. Każdy z turniejów miał zupełnie inny charakter, ale cechą wspólną wszystkich rozgrywek był duch sportowej rywalizacji oraz degustacja wyśmienitego trunku – koniaku Otard VSOP.
0 1 0 10.10.2006Serce Na Start9 października firma Pawłowicz i Partnerzy podpisała umowę z Fundacją Świat Dzieciom, na mocy której będzie prowadzić kompleksowe działania public relations na rzecz fundacji.
0 1 0 10.10.2006e-Lady rozdaje muzykęKlienci internetowego sklepu z bielizną e-Lady mogą w niedługim czasie spodziewać się nietypowej przesyłki. Właściciele serwisu postanowili zafundować im bon, dzięki któremu będą mogli ściągnąć na swój komputer dowolny utwór z serwisu iplay.pl.
0 1 0 10.10.2006Indykpol zapowiada rewolucję na rynku parówek paczkowanychOd początku października Indykpol wprowadza na rynek swój najnowszy produkt „Parówki Jedynki”. Produkt jest wspierany intensywną reklamą telewizyjną, prasową i internetową oraz poprzez akcje w miejscach sprzedaży.
0 1 0 10.10.2006STGU weźmie udział w DESIGN.PL2006Od 14 do 28 października, na terenie Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, odbędzie się pierwsza edycja wystawy prezentującej dorobek współczesnego polskiego wzornictwa przemysłowego DESIGN.PL2006. Ekspozycja odbędzie się pod hasłem "Wzornictwo jakie mamy, wzornictwo jakiego potrzebujemy".
0 1 0 10.10.2006Wielka Loteria „15 lat Oriflame” zakończonaZakończyła się ogólnopolska loteria pod nazwą „15 lat Oriflame”, przygotowana w ramach obchodów 15-lecia działalności firmy na rynku polskim. Podczas trwania loterii wysłanych zostało ponad 228 tys. kodów SMS. Odnotowano ponad 10-procentowy wzrost sprzedaży produktów Oriflame w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
0 1 0 10.10.2006Soul and Mind dla nowego produktu firmy Imperial TobaccoImperial Tobacco Polska S.A. – wiodący producent branży tytoniowej w Polsce wprowadza na rynek zestaw produktów marki Paramount do własnoręcznego przygotowania papierosów. Tytoń Paramount jest pierwszym produktem tego typu, będącym kontynuacją papierosów pod tą samą marką. W działaniach BTL dla nowego produktu uczestniczy Agencja Reklamowa Soul and Mind.
0 1 0 10.10.2006Imperatory dla najlepszychStatuetki Imperatorów wędrują do twórców i dystrybutorów gier komputerowych już od pięciu lat. Przez ten czas zyskały uznanie i renomę, stając się w pełni obiektywnym i opiniotwórczym rankingiem, cenionym przez branżę związaną z rynkiem gier komputerowych w Polsce.
0 1 0 10.10.2006Firma OKI Printing Solutions otrzymała najwyższe japońskie wyróżnienie za design drukarek serii C3000Na początku października b.r. kolorowe drukarki laserowe LED serii C3000 produkowane przez firmę OKI Printing Solutions zostały wyróżnione „Good Design Award”. Jest to jedyna na japońskim rynku kompleksowa nagroda przyznawana za wzornictwo produktów.
0 1 0 10.10.2006Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris zdobyło I miejsce w Konkursie Firma Równych Szans 2006Wczoraj, 9 października, podczas uroczystej Gali w Teatrze Polskim w Warszawie, ogłoszone zostały wyniki I edycji konkursu Firma Równych Szans. Konkurs wyłonił liderów polskiego biznesu, wprowadzających najskuteczniejsze rozwiązania w zakresie równego statusu kobiet i mężczyzn w miejscu pracy. Zwycięskim firmom przyznane zostało godło Firma Równych Szans 2006.