Espresso

4 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

PIA rozciąga sieć na górskie i nadmorskie lokale

– Coraz więcej Polaków wyrusza latem w góry lub nad morze. W tym czasie kontakt z tradycyjnymi mediami słabnie, choć wielu reklamodawcom zależy na dotarciu ze swoją ofertą do wybranych grup konsumentów. Idealnym miejscem na to są nadmorskie i górskie lokale, które goszczą licznych turystów – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising, agencji na rynku reklamy wewnętrznej, która przygotowała dla swych partnerów specjalny pakiet wakacyjny.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.07.2006

Agencja Boomerang Team zabrała GEpard w podróż dookoła świata

Pod hasłem „Dookoła świata z GEpard” agencja eventowa Boomerang Team przygotowała event integracyjny dla sieci GEpard, w którym wzięli udział partnerzy handlowi – właściciele punktów sprzedaży samochodów używanych wchodzących w skład sieci GEpard. Na konferencję i towarzyszącą jej imprezę, która odbyła się w miniony weekend 30 czerwca/1 lipca w Licheniu Starym agencja Boomerang Team przygotowała wiele atrakcji.

Poprzednie Następne