0 1 0 21.12.2006MARTIS rozszerza opiekę reklamową nad Sygma Bank S.A.W połowie grudnia br., Agencja Reklamowa MARTIS Sp. z o.o. została zaproszona do rozszerzenia współpracy z Sygma Bank Polska S.A.
0 1 0 21.12.2006TESTA Communications dla marki NemiroffTESTA Communications rozpoczęła współpracę z firmą Nemiroff Ukrainian Vodka Company - drugim co do wielkości producentem wódki na świecie. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację public relations.
0 1 0 21.12.2006Hala Expo stanie w ogniuTa noc zapadnie w pamięć wszystkim uczestnikom imprezy Lech Party Inspirations. Osoby, które w dniu 6 stycznia 2007 roku zdecydują się przybyć do hali Expo, będą świadkami wydarzenia jakiego w Polsce jeszcze nie było.
0 1 0 21.12.2006Brand It UpProjekt Brand It Up został stworzony w celu poszerzenia wiedzy studentów z zakresu reklamy i organizacji kampanii reklamowej oraz przybliżenia im tego rynku w Polsce i zagranicą. Składa się z trzech głównych etapów: ogólnopolskiej akcji promocyjnej, Konferencji i Konkursu Brand It Up. Główną nagrodą w konkursie będą praktyki w firmach partnerskich projektu.
0 1 0 21.12.2006„Listy do św. Mikołaja” – doroczna akcja Życia WarszawyPaczki z prezentami od św. Mikołaja trafiły przed świętami do potrzebujących rodzin z Warszawy i całej Polski. Wszystko to w ramach dorocznej akcji "Życia Warszawy" - "Listy do świętego Mikołaja". Polega ona na tym, że dzieci z niezamożnych rodzin nadsyłają do redakcji listy, opisując w nich swoje gwiazdkowe marzenia, a redakcja - przy pomocy Czytelników i firm prywatnych stara się te marzenia spełniać. Najczęściej są to zabawki, ubrania, słodycze, ale także komputery czy pomoce naukowe.
0 1 0 21.12.2006Salt & Pepper świątecznie dla marki MAUXIONAgencja reklamowa Salt and Pepper opracowała projekt gwiazdkowej edycji bombonierek Mauxion.
0 1 0 21.12.2006Wittchen w sieci – nowe działaniaPolska firma Wittchen założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena zajmuje pozycję europejskiego lidera w projektowaniu, produkcji i sprzedaży ekskluzywnej galanterii skórzanej. Jest to jedna z niewielu polskich firm, które kojarzone są bardziej z Europą Zachodnią niż z naszym krajem.
0 1 0 21.12.2006Kawa – paszport do atrakcyjnych nagródW odpowiedzi na prośby zainteresowanych uczestników – przedłużono czas składania prac do Coffee Art. Festiwal. Festiwal potrwa do końca stycznia 2007 roku, a nie jak wcześniej zaplanowano do końca 2006 roku. Jest to największy w swoim założeniu festiwal sztuki użytkowej, odbywający się na terenie całego kraju. Motywem przewodnim całego festiwalu jest kawa – napój bogów.
0 1 0 20.12.2006Finał pilotażu akcji edukacyjnej Prowadzący – niepijący!Prawie 12 500 osób wzięło udział w pilotażu edukacyjnej akcji Prowadzący – niepijący!, który niedawno zakończył się w łódzkich pubach i dyskotekach. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że zdaniem 59% respondentów, którzy zetknęli się z akcją, dobrze spełniła ona zadanie uświadamiania osobom pijącym alkohol, iż nie powinni prowadzić pojazdu po jego spożyciu.
0 1 0 20.12.2006Johnnie Walker i Smirnoff ponownie z IMIGe PolandFirma Diageo po raz kolejny powierzyła w okresie przedświątecznym przeprowadzenie kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży firmie IMIGe Poland.