0 1 0 0 0 5.09.2006Kampania DETOX – adaptacja przez WWF EuropeanUbiegłoroczna kampania DETOX przygotowana i zrealizowana pro publico bono przez agencję Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska okazała się spektakularnym sukcesem na polskim rynku.
0 1 0 0 0 5.09.2006Linea Recta Polska po raz kolejny dla Oleju KujawskiegoZT Kruszwica przygotowuje jesienną kampanię reklamową wspierającą sprzedaż Oleju Kujawskiego. W ramach działań BTL zostanie przeprowadzona loteria promocyjna, do przygotowania i przeprowadzenia której została wytypowana agencja promocyjno-reklamowa Linea Recta Polska Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 5.09.2006Czas na kolejny Hit Roku PeugeotPo wprowadzeniu na rynek modeli 107, 407 coupe i 207, Peugeot rozpoczyna właśnie prezentację swojej czwartej tegorocznej premiery – nowego dostawczego Peugeot Boxera.
0 1 0 0 1 5.09.2006Metamorfoza Mebli WAJNERTAgencja brandingowa Metamorphosis Brand Communications z Wrocławia (www.metamorphosis.com.pl), specjalizująca się w strategicznej budowie marek (brand consulting), zakończyła prace nad badawczo-analityczną częścią działań nad marką dla kolejnego klienta. Agencja Metamorphosis zrealizowała dla Mebli WAJNERT gruntowne badania wizerunkowe, zbudowała strategię rozwoju marki, strategię komunikacji marki oraz system identyfikacji wizualnej. Obecnie trwa proces wdrażania koncepcji.
0 1 0 0 0 5.09.2006Expansja wdraża kolejny program lojalnościowy i rozbudowuje zaplecze logistyczneDla firmy Eberspaecher został przygotowany program lojalnościowy pod tytułem „Ciepło sprzedajesz, nagrody dostajesz”. Prezentacja programu odbyła się na ogólnopolskim spotkaniu dystrybutorów w pałacu w Skrzynkach pod Poznaniem.
0 1 0 0 0 5.09.2006Najbardziej poszukiwany przestępca internetowy został wreszcie schwytanyZ ulgą mogą już odetchnąć wszyscy użytkownicy Internetu w Polsce. Do końca dobiegł największy konkurs internetowy w kraju – „Pierwszy Hacker Rzeczypospolitej”. Tym samym Errorysta - wróg numer jeden społeczności internetowej w Polsce - został wreszcie schwytany.
0 1 0 0 0 5.09.2006Kto kompletuje szkolne wyprawki?Acxiom Polska we współpracy z Radiem PiN 102 FM przygotował raport o rodzicach dzieci w wieku szkolnym przygotowanego.
0 1 0 0 0 5.09.2006Nowy czas w salonach ZIBISalony ZIBI na nadchodzący rok szkolny przygotowały dla swoich klientów dwie wyjątkowe promocje. Pierwsza przygotowana została z myślą o tych, którzy rozpoczynają nowy rok szkolny i akademicki, druga pozwala wszystkim wielbicielom modnych dodatków, jakimi jest niewątpliwie nowy zegarek, na większą elastyczność w robieniu zakupów. Promocja „Nowy czas” potrwa do 17 września br.
0 1 0 0 0 5.09.2006Agencja Tomorrow dla Biura Analiz SejmowychBiuro Analiz Sejmowych powierzyło agencji zaprojektowanie strony internetowej. Tomorrow zajmie się przygotowaniem serwisu od strony graficznej, a także wykonaniem niektórych rozwiązań programistycznych. Praca nad stroną będzie obejmowała kilka etapów. Pierwszym z nich będzie przygotowanie serwisu od strony koncepcyjnej i wizualnej. Od strony technicznej projekt będzie koordynowany przez Ośrodek Informatyki Kancelarii Sejmu.