Espresso - Strona 4935 z 5559 - Marketing przy Kawie

Espresso

25 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Kawa to wciąż najlepszy sposób na kryzys w pracy

Każdy człowiek aktywny zawodowo zna uczucie tzw. „kryzysu energetycznego” – spadku sił twórczych i witalnych, który opanowuje umysły i ciała w okolicach południa oraz następujących po nim godzin (13.00-14.00). By mu przeciwdziałać, sięga się po kawę, wybiera na krótki spacer (np. do stołówki), wychodzi z biura „rozprostowując kości”. Ci, dla których sposoby te są zbyt łagodne, uciekają się do metod bardziej efektywnych i „efektownych”. Wykorzystują bolesne szczypanie, zwieszanie głowy ku ziemi celem lepszego ukrwienia mózgu, biegają po schodach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Polacy o wizerunku supermarketów

Według raportu „Wizerunek sieci handlowych” przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA, tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów (42%). Wśród cech, które Polacy najbardziej cenią wśród sieci super- i hipermarketów są też fachowość, kompetencja obsługi oraz klimat i miła atmosfera.

Poprzednie Następne