0 1 0 0 0 13.06.2006PO PROSTU PR dla CAPAROLCAPAROL powierzył agencji PO PROSTU PR obsługę medialną wydarzenia, jakim będzie otwarcie pierwszej w Polsce fabryki Grupy CAPAROL. Oficjalne uruchomienie zakładu nastąpi 23. czerwca 2006.
0 1 0 0 0 13.06.2006Spektakularna premiera najnowszej kolekcji ABSOLUT LABEL8 czerwca 2006 r. w Warszawie miało miejsce wyjątkowe przyjęcie, podczas którego przedstawiono najnowszą kolekcję ABSOLUT LABEL 1879 Collection. W intymnej atmosferze letniego wieczoru odkryto to, co zwykle pozostaje w ukryciu - bieliznę. Licznie przybyłych gości zaskoczyła pięknie przygotowana prezentacja, która okazała się artystycznym spektaklem łamiącym przyjęte kanony pokazów mody.
0 1 0 0 0 13.06.2006Kto korzysta z usług tanich linii lotniczych?Rosnąca konkurencja w branży przewozów lotniczych sprawia, że polski konsument może wybierać w ofertach, a latanie przestaje być luksusem dla nielicznych – czy na pewno? Raport Acxiom Polska o tym, kim są klienci tanich przewoźników lotniczych.
0 1 0 0 0 13.06.2006Bez rewolucji?!Komitet Badań Radiowych podjął decyzję o kontynuacji badań dotychczasową metodologią. Na spotkaniu w Krakowie, w siedzibie RMF FM postanowiono także o rozpoczęciu procedury testowania urządzeń przedstawionych w ofertach instytutów badawczych, startujących w przetargu na realizację badań pasywnych (GfK Polonia, TNS OBOP i Millward Brown SMG/KRC). Jeszcze latem tego roku poznamy wyniki pilotażu dotyczącego realizacji wywiadów radiowych przez telefony komórkowe mogących być uzupełnieniem dotychczasowego badania CATI.
0 1 0 0 1 12.06.2006Psie sprawy Warszawy„Psie sprawy Warszawy”- pod takim hasłem 13 czerwca rusza adresowana do wszystkich właścicieli psów kampania Urzędu Miasta st. Warszawy. Jej celem jest zwrócenie uwagi mieszkańców na narastający problem zanieczyszczania psimi odchodami miejskich ulic i trawników oraz nakłonienie posiadaczy czworonogów do sprzątania po swoich pupilach.
0 1 0 0 0 12.06.2006Zmiana wizerunku agencji OpcomRosnący portfel kluczowych klientów oraz jasne określenie strategii rozwoju agencji interaktywnej Opcom podyktowały decyzję o zmianie jej wizerunku.
0 1 0 0 0 12.06.2006„Gazeta Wyborcza” Marką Wysokiej ReputacjiW rankingu reputacji marek Premium Brand 2006 „Gazeta Wyborcza” zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji.
0 1 0 0 0 12.06.2006Trzy,14 dla STOEN S.A.Agencja trzy,14 zorganizowała Piłkarski Piknik Rodzinny dla partnerów biznesowych firmy STOEN S.A.
0 1 0 0 0 12.06.2006Podstawa PielęgnacjiNowa kampania przygotowana przez agencję reklamową Publicis dla Garnier wspiera gamę Podstawa Pielęgnacji do codziennej pielęgnacji twarzy: mleczko, tonik i krem nawilżający. Hasło kampanii to „Trzy kroki do pięknej skóry. Naturalnie!”.
0 1 0 0 0 12.06.2006Option One wspiera wdrożenie standardów merchandisingowych TchiboFirma Tchibo Warszawa zdecydowała się powierzyć agencji Option One - Sales & Marketing Services akcję wsparcia procesu wdrażania standardów merchandisingowych w tradycyjnych sklepach detalicznych.