0 1 0 0 0 9.06.2006Otard z golfemW sobotę we Wrocławiu zakończyła się czwarta edycja turnieju golfowego „Orbis - Accorhotels Challenge”, jednego z 21 eliminacyjnych turniejów do amatorskich mistrzostw Europy. Po raz pierwszy turniejowi towarzyszył koniak Otard - najszlachetniejszy z trunków.
0 1 0 0 0 9.06.20065 bezpłatnych numerówRusza nowa kampania outdoorowa marki Orange. Eksponowane hasło brzmi „5 Bezpłatnych Numerów w Orange dla Firm”.
0 1 0 0 0 9.06.2006Specjalne wyróżnienie Polskiego Środowiska Bankowego dla Radia PiN 102 FMZwiązek Banków Polskich przyznał Radiu PiN 102FM specjalne wyróżnienie w konkursie na nagrodę dziennikarską im. Mariana Krzaka. Jest to najbardziej prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez branżę bankową. Otrzymują ją dziennikarze i redakcje, które najlepiej rozpowszechniają wiedzę finansowo-bankową.
0 1 0 0 0 9.06.2006Akaba zaprasza PolakówWładze specjalnej strefy ekonomicznej Akaba w Jordanii powierzyły agencji Sigma International (Poland) Ltd zadanie zainteresowania Polaków wyjazdami do tego interesującego regionu.
0 1 0 0 0 9.06.2006Hand Made dla wody Arctic9 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna wody mineralnej Arctic należącej do HOOP S.A. Spot reklamowy przygotowała agencja Hand Made, która pozyskała budżet kreatywny wody Arctic w wyniku przetargu.
0 1 0 0 0 9.06.2006Zentropy łamie konwencjęW maju agencja Zentropy Partners należącą do grupy McCann Erickson uruchomiła dla firmy L’Oréal Professionel stronę www.play-ball.pl, promującą w oryginalny sposób produkty do alternatywnego stylingu włosów.
0 1 0 0 0 9.06.2006Pierwszy krzyk JustJust przygotował kreację dla kampanii promującej obchody 50. rocznicy Powstania Poznańskiego CZERWCA ’56. Jej motyw przewodni – noworodek wydający z siebie "pierwszy krzyk" – nawiązuje do narodzin ruchu wolnościowego w Polsce.
0 1 0 0 0 9.06.2006Front Design i Map Polska wciąż razemWarszawska agencja konsultingowa Front Design właśnie przedłużyła umowę o stałej współpracy z firmą Map Polska - jednym z wiodących dystrybutorów papieru dla poligrafii i biur. Jest to efekt świetnego rozumienia się obu podmiotów, które pracują ze sobą już od roku.
0 1 0 0 0 9.06.20063 tysiące flag w 3 minutyJuż o godzinie 12.00 zaczęła się ustawiać kolejka przed namiotem, w którym trzy godziny później miała rozpocząć się dystrybucja ostatnich darmowych mundialowych flag przygotowanych przez markę Tyskie dla tych, którzy chcą przyłączyć się do kibicowania naszej Reprezentacji. O 14:30 niecierpliwi kibice przepuścili zmasowany „szturm” na namiot marki Tyskie, ustawiony przy skrzyżowaniu al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej w Warszawie. Tym samym wymusili na organizatorach wcześniejsze rozpoczęcie wydawania Tyskich flag kibiców, które specjalnie przygotowanych z okazji rozpoczynających się dziś Mistrzostw Świata.
0 1 0 0 0 9.06.2006Media Agory na Mundial 2006„Gazeta Wyborcza”, „Metro”, portal Gazeta.pl oraz stacje radiowe Agory przygotowały atrakcyjne działania związane z Mundialem.