0 1 0 8.11.2006Pakiet KINOMANPolonia Indoor Advertising poszerzyła swoją ofertę o nowy produkt – pakiet dedykowany KINOMAN. Z pakietu skorzystało AWR Wprost, realizując kampanię promocyjną „WiK Wprost i Kultura”. Nowy WiK reklamowany jest w warszawskich lokalach i w kinach na teranie całej Polski.
0 1 0 8.11.2006Network PR dla programu edukacyjnego „Bezpieczny uczeń – jak unikać zagrożeń”Agencja Network Public Relations odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Bezpieczny uczeń – jak unikać zagrożeń”. Organizatorami programu są Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa z Poznania i Policealna Szkoła Detektywów i Pracowników Ochrony O’Chikara.
0 1 0 8.11.2006Domowe Sekrety w elektronicznej odsłonieDomowe Sekrety - linia dodatków do ciast i deserów marki Appetita - od października ma swoją witrynę w Internecie. Strona internetowa słodkiej kategorii marki Appetita dostępna jest pod adresem www.domowesekrety.pl.
0 1 0 8.11.2006Dragon Rouge dla Monetii (Bank Bise)4 października na rynku agencji opłat rozpoczyna działalność nowa, należąca do Banku BISE, sieć – MONETIA, wprowadzana na rynek hasłem Bądź pewny. Zapłacone!
0 1 0 8.11.2006Śpiewała o nim DODACzy istnieje uniwersalny kod międzykulturowy, który przed nikim nie ma tajemnic i jest wspólnym mianownikiem zrozumiałym dla wszystkich? Z pozoru wydaje się, że jest to niemożliwe, jednak po przeczytaniu najnowszego wydania magazynu VISUAL COMMUNICATION, który jest już dostępny w salonach Empik, opinia ta z pewnością może się zmienić.
0 1 0 8.11.2006„Z Commercial Union stawiam na aktywne życie”Firma Commercial Union Polska uruchomiła ogólnopolski edukacyjny program pro-zdrowotny dla mężczyzn „Z Commercial Union stawiam na aktywne życie”. Jako instytucja finansowo-ubezpieczeniowa Commercial Union realizuje misję społecznej odpowiedzialności biznesu i dba o zdrowie swoich obecnych i potencjalnych klientów, dlatego postanowiła promować zdrowy i aktywny tryb życia. Poza praktycznymi wskazówkami dotyczącymi trybu życia, program „Z Commercial Union stawiam na aktywne życie” umożliwia także zbadanie się, fachową konsultację medyczną oraz wstęp do profesjonalnych siłowni i klubów sportowych.
0 1 0 7.11.2006Tegoroczny konkurs fotograficzny Pilsner Urquell International Photography Awards rozstrzygniętyJeden z największych i najważniejszych międzynarodowych konkursów fotograficznych Pilsner Urquell International Photography Awards nagrodził 32 fotografów z Polski, którzy zwyciężyli zarówno w kategoriach dla profesjonalistów, jak i dla amatorów. W tym gronie wyróżnienia otrzymali również fotografowie, którzy współtworzyli polską Galerię Pilsner Urquell: Łukasz Trzciński, Katarzyna Madziała i Paweł Żak. Natomiast inna polska fotografka, Anna Grecka z Krakowa, zdobyła nawet jedno z trzech głównych wyróżnień w konkursie. Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się 30 października tego roku w Nowym Jorku podczas Gali Lucie Awards.
0 1 0 7.11.2006„Corporate Gifting” – wspólny projekt marki Nobilia oraz firmy Diageo PolskaMarka Nobilia podpisała umowę z Diageo Polska. Umowa dotyczy współpracy w zakresie promocji produktów znajdujących się w ofercie Diageo Polska, producenta i dystrybutora markowych alkoholi.
0 1 0 7.11.2006Dom mediowy MediaVest pracuje dla marki ASUSDom mediowy MediaVest rozpoczął współpracę z firmą ASUS Polska, polskim oddziałem jednego z największych na świecie producentów w branży IT. Współpraca została nawiązana po przetargu, w którym brało udział kilka agencji mediowych.
0 1 0 7.11.2006Bacardi B-Live w Warszawie27 października odbyła się kolejna impreza muzyczna z cyklu Bacardi B-Live. Bacardi B-Live, który już na stałe zapisał się na polskiej scenie muzyki klubowej, tym razem zawitał do warszawskiego klubu ON OFF. Imprezę tradycyjnie poprowadził DJ Bartes.