0 1 0 0 1 13.09.2006Gest Kozakiewicza powraca dzięki Agencji Reklamowej SchulzLato wprawdzie się kończy, jednak dzięki kreatywnym wysiłkom agencji reklamowej Schulz w telewizji pojawił się gorący akcent. Władysław Kozakiewicz - mistrz olimpijski, którego prowokacyjny gest zapisał się w kartach zarówno najnowszej historii sportu, jak i polskiej pop-kultury – powraca. Zdrowszy, dumniejszy i bardziej niepokorny niż kiedykolwiek.
0 1 0 0 0 13.09.2006Blue Cafe z RMF FM w KrakowieJuż w piątek, 15 września hejnałem z Wieży Mariackiej rozpocznie się niezwykła akcja promocyjna długo wyczekiwanej płyty Blue Cafe 'OVOSHO" pod patronatem RMF FM.
0 1 0 0 1 13.09.2006Walka o ropę na Discovery ChannelWe wrześniu Discovery Channel zaprasza wszystkich widzów o stalowych nerwach, szukających prawdziwych emocji i niezwykłych wyzwań do oglądania jedynej w swoim rodzaju serii pt. „Walka o Ropę”. 15 września ruszy przygotowana przez Front Design ogólnopolska kampania promocyjna.
0 1 0 0 0 13.09.2006Start Comedy Central PolskaComedy Central zadebiutuje w Polsce już 19 października tego roku. Będzie to czwarty z kolei lokalny oddział stacji, która rozpoczęła działalność w Stanach Zjednoczonych, w 1991 roku. Kanał jest obecny w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoszech pod nazwą Paramount Comedy. Na całym świecie dociera do ponad 100 milionów gospodarstw domowych. W Polsce stacja będzie dostępna w ofercie wybranych telewizji kablowych i platform cyfrowych.
0 1 0 0 0 13.09.2006Rusz głową człowieku!Ruszył kolejny etap długofalowego programu „Aktywuj się”. Wirtualna Polska i PZU Życie tym razem aktywizują szkoły. Licea i gimnazja mają od teraz szansę na zdobycie cennych nagród za przysłowiowe „ruszanie głową”, czyli pracę nad szkolną gazetką.
0 1 0 0 0 13.09.2006Clear Channel Poland wspiera wydarzenie rynku marketingowego – seminarium prof. Roberta CialdiniegoClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, objęła patronatem branżowym kolejne, XX seminarium z cyklu Autorytety. Seminarium poprowadzi profesor Robert Cialdini, światowej sławy specjalista w dziedzinie psychologii społecznej i autorytet w zakresie teorii wywierania wpływu. Seminarium odbędzie się 27 września br. w Hotelu Marriott.
0 1 0 0 0 13.09.2006Opinie i video odpowiedzi na pytamy.plPotrzeba wyrażania własnych opinii jest w Internecie wszechobecna, robimy to poprzez komentowanie rożnego rodzaju artykułów, dyskusje na forach dyskusyjnych czy też prowadzenie własnych blogów.
0 1 0 0 0 13.09.2006Studio DN dla marki Scotch- Brite (3M)Studio DN zaprojektowało system opakowań produktów marki Scotch- Brite (3M) przeznaczonych na polski rynek.
0 1 0 0 0 13.09.2006Wortal www.9477.pl w wersji angielskiejWortal gospodarczy www.9477.pl, prowadzony przez Telefoniczną Agencję Informacyjną Sp. z o.o. we wrześniu b.r. uruchomił wersję anglojęzyczną.
0 1 0 0 0 13.09.2006Jesienna kampania reklamowa HariboRozpoczął się drugi etap tegorocznej kampanii reklamowej Haribo. W ogólnopolskiej telewizji oraz tematycznych kanałach dziecięcych od 21 sierpnia ukazują się spoty promujące żelki „Saftbären”(„Misie z Sokiem”) i "Beerentraum" ("Owoce leśne"). Działania te uzupełnia równolegle prowadzona kampania prasowa oraz internetowa.