0 1 0 0 0 12.09.2006Film promocyjny dla Colgate PalmoliveKontynuując współpracę z firmą Colgate Palmolive Polska, Agencja Reklamowa GRAF z Torunia wzięła udział w przygotowaniu programu szkolnego, poświęconego higienie jamy ustnej wśród dzieci.
0 1 0 0 0 12.09.2006Dalsza współpraca Agencji Reklamowej GRAF z firmą Boots HealthcareW lipcu 2006 Agencja Reklamowa GRAF z Torunia przygotowała serię materiałów POS dla marki Nurofen Dla Dzieci. Prace agencji objęły kreację i produkcję gadżetów promocyjnych dla lekarzy i ich najmłodszych pacjentów. Wśród przygotowanych przez GRAF materiałów znalazły się m.in. „wzrostomierz”, magnesy oraz tatuaże dla dzieci.
0 1 0 0 0 12.09.2006INSIGNIA w butach McArthurAgencja interaktywna INSIGNIA obsłuży markę McArthur w internecie.
0 1 0 0 0 12.09.2006Dalsza współpraca Agencji Reklamowej GRAF z firmą DanoneW lipcu 2006 Agencja Reklamowa GRAF z Torunia przygotowała serię POSM dla firmy Danone. Prace Agencji objęły kreację materiałów dla takich marek, jak: Danio, Jogurt Pyszny, Jogurt Aksamitny, Dzbanek Rodzinny oraz Gratka. Wśród przygotowanych projektów znalazły się m.in. plakaty, wobblery, owijki na palety, roll upy, ogłoszenia do prasy handlowej itp.
0 1 0 0 0 12.09.2006Nowy klient Cruso Public RelationsOd 1 września 2006 roku, agencja Cruso Public Relations, rozpoczęła współpracę z firmą Hygienika Spółka Akcyjna, producentem artykułów do higieny osobistej dla całej rodziny. Do głównych zadań agencji należą działania z zakresu PR produktowego, dotyczące dwóch marek: Linell i Bambino. Umowa z Higieniką obowiązuje do końca 2006 roku.
0 1 0 0 0 12.09.2006Witryna Declaré – Świat piękna skóry wrażliwejRuszyła witryna szwajcarskiej marki kosmetyków selektywnych Declaré, zrealizowana przez agencję interaktywną huevo. Do momentu uruchomienia serwisu, te ekskluzywne produkty do skóry wrażliwej, dostępne były wyłącznie w wybranych aptekach. Aktualnie, trzonem www.declare.pl, jest sklep internetowy umożliwiający bezpośredni zakup produktów i różnorodne formy płatności. Zainteresowane Klientki, znajdą tu również aktualizowane dermokonsultacje.
0 1 0 0 0 12.09.2006Mojeauto.pl partnerem Cafe NewsInternetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl nieprzerwanie od kilku lat jest czołowym dostawcą najnowszych informacji i ciekawostek ze świata motoryzacji. Aktualności publikowane w serwisie mojeauto.pl dostępne są także bezpośrednio z aplikacji Cafe News.
0 1 0 0 0 12.09.2006Gwiazdy na Ssangyong CupNajwiększe gwiazdy polskiego show biznesu i sportu wzięły udział w Wielkim Wyścigu Samochodów Terenowych „SSANGYONG CUP 2006”. Impreza odbyła się 9 września na sopockiej plaży. Organizatorką imprezy była wielokrotna Mistrzyni Świata w kick-boxingu i boksie - Iwona Guzowska. Wyścig wygrał Marcin Troński, gwiazda serialu „KLAN”. Sponsorem imprezy była firma Ssangyong Poland – wyłączny dystrybutor samochodów marki Ssangyong w Polsce.
0 1 0 0 0 12.09.2006“Corporate Values Index 2006”Wstępne wyniki badań prowadzonych od ubiegłego roku w Polsce i 10 innych krajach świata w ramach projektu ECCO Network „Corporate Values Index 2006” wskazują, że odsetek przedsiębiorstw definiujących własny zestaw wartości wykorzystywany w zarządzaniu i marketingu jest w Polsce dużo niższy niż w innych krajach świata. Z około 400 największych firm 14 branż w Polsce zaledwie 21% określa własny system wartości firmowych. Odsetek jest wyższy tylko w grupie 10 największych przedsiębiorstw - wynosi w niej 50%.
0 1 0 0 0 12.09.200610 lat HBO w PolsceHBO, jedna z największych i najczęściej nagradzanych płatnych telewizji na świecie, obchodzi 10-lecie swojej obecności w Polsce. kanały filmowe HBO i Cinemax posiada łącznie prawie 800 000 abonentów.