Espresso

21 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2006

Kolejna klubowa kampania reklamowa RIMMEL z Polonia Indoor Advertising

W czerwcu rozpoczęła się kampania indoorowa nowej szminki RIMMEL Reach Moisture Cream. Kampania jest przeprowadzana w klubach na terenie całej Polski. Celem kampanii jest dotarcie do młodych dziewczyn i poinformowanie ich o wprowadzeniu na rynek nowego kosmetyku. Decyzja o realizacji kampanii w klubach wsparta jest pozycjonowaniem marki, która w swojej komunikacji odnosi się do clubbingu i zabawy. Ambasadorem marki RIMMEL jest top modelka Kate Moss, która znana jest z imprezowania do białego rana. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy mediaedge:cia, layout został przygotowany przez agencję Banach Group.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2006

Wystartowała strona www.foto.pilsner.pl

W czerwcu tego roku uruchomiona została strona internetowa www.foto.pilsner.pl, za której pośrednictwem marka Pilsner Urquell będzie informować o wszystkich swoich projektach fotograficznych. Aktualnie pod adresem www.foto.pilsner.pl zainteresowani fotografią zawodowo, a także amatorsko znajdą najważniejsze informacje na temat konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards – jednego z największych i najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów fotograficznych na świecie, który często nazywany jest Oskarami branży fotograficznej. Już niebawem strona komunikować będzie o rozpoczynającym się projekcie fotograficznym realizowanym przez Pilsner Urquell tylko w Polsce. Docelowo serwis zostanie rozbudowany i zawierać będzie wszystkie obszary działań i aktywności, w które zaangażowany jest lub będzie Pilsner Urquell (w tym projekty fotograficzne i jazzowe).

Poprzednie Następne