0 1 0 0 0 26.06.2006Formuła 1 i wirtualne wyścigi w GETIN BankuGETIN Bank wystartował z nową kampanią reklamową, promującą kredyt samochodowy udzielany przez ten bank. Internetową część kampanii opracowała i realizuje wrocławska agencja interaktywna MindChili.
0 0 0 0 0 26.06.2006NetPatrol – monitoring 447 portali internetowych w mgnieniu okaJeśli chcesz wiedzieć - czytaj, a jeśli chcesz wiedzieć więcej i szybciej - czytaj w Internecie. Taka maksyma kreuje się po obserwacji zmian sposobu pozyskiwania informacji w ostatnich latach. Trwa drugi boom internetowy. Wciąż rośnie liczba nowych użytkowników, ciekawych komunikatów i interesujących portali. Dla wszystkich firm dbających o reputację coraz bardziej istotne staje się śledzenie treści pojawiających się w Internecie na temat nich samych, ich marek, branż, czy konkurencji. Mając na uwadze ilość stron WWW, zadanie to nie jest proste. Na szczęście…”nie taki diabeł straszny”, bowiem nowoczesna technologia umożliwia wprowadzenie rozwiązań ułatwiających poszukiwanie informacji w tym medium.
0 0 0 0 0 26.06.2006„TravelPolska rusza w Polskę”Portal TravelPolska - czołowy portal propagujący turystykę krajową inauguruje program TOP TravelPolska - wyjątkowy program afiliacyjny przeznaczony dla najlepszych polskich obiektów i usług turystycznych. Kampanię wspiera w działaniach Public Relations agencja Aurora Comunication, należąca do Pegasus Group.
0 0 0 0 0 26.06.2006Załoga ABN Amro 1 triumfatorem regat Volvo Ocean Race 2005/2006Ceremonią wręczenia nagród w Svenska Exhibition Centre w Geteborgu zakończyły się największe załogowe regaty dookoła świata – Volvo Ocean Race. W obecności 120 tysięcy osób oraz gości honorowych ze szwedzkiej rodziny królewskiej nagrodę główną – Waterford Crystal Fighting Finish Trophy – za zwycięstwo w klasyfikacji generalnej, otrzymali żeglarze z ABN Amro 1.
0 1 0 0 0 26.06.2006Programy Radia Zet – kampania w InternecieAgencja Wizard przygotowała kampanię reklamową Radia Zet w internecie.
0 1 0 0 0 26.06.2006Nowatorskie oprogramowanie dla merchandisinguFirma PMT Marketing System, specjalizująca się m.in. w działaniach merchandisingowych, zaprojektowała i wdrożyła system informatyczny PMT Merchandiser. Jest to pierwsze na rynku tego typu rozwiązanie wykorzystywane w akcjach merchandisingowych. Nowatorskie rozwiązanie pozwala na dokładne planowanie i realizację usług ekspozycji materiałów reklamowych w rozproszonej sieci sprzedaży oraz wyklejania folią reklamową witryn placówek handlowych w całym kraju.
0 1 0 0 0 26.06.2006Lato pięknych włosów, czyli IMR advertising by PR dla FarmonyKrakowska Farmona zdecydowała się powierzyć obsługę PR swoich marek związanych z pielęgnacją włosów warszawskiej agencji IMR advertising by PR. Zanim doszło do tej decyzji, w kwietniu i maju agencja przeszła czas próby opracowując i koordynując konkursy, w których nagrodą były kosmetyki Farmony, adekwatne do grupy czytelników (np "Tutti Frutti" w Bravo Girl, "Nivelazione Woman" w Filipince, "Radical" w Imperium TV, Przyjaciółce i Tinie).
0 0 0 0 0 26.06.2006Letnia promocja i wakacyjna ramówka MTVWystartowała letnia promocja MTV, która potrwa od 26 czerwca do 13 sierpnia. Zgodnie z hasłem „100% zabawy w MTV”, akcja ma na celu dostarczenie widzom zwiększonej dawki rozrywki na wakacje. Każdy, kto będzie oglądał MTV w okresie od 26 lipca do 13 sierpnia, ma szansę wygrać wartościowe nagrody.
0 1 0 0 0 26.06.2006Panorama Firm po raz drugi nagrodzona „Złotym Laurem Klienta”W konkursie Przeglądu Gospodarczego na najpopularniejsze produkty w Polsce, w kategorii „Książki telefoniczne” złote godło „LAUR KLIENTA 2006” po raz drugi z rzędu otrzymała Panorama Firm, wydawana przez Eniro Polska.
0 1 0 0 0 26.06.2006ASPE i Mobijoy! dla marki ValbonAgencja ASPE wraz z Mobijoy!, agencją marketingu mobilnego, przygotowała akcję promocyjną dla serów pleśniowych marki Valbon należącej do portfolio Hochland Polska. Smakosze tych serów mogli zdobyć ciekawe nagrody i wzbogacić swoją wiedzę kulinarną o oryginalne przepisy z wykorzystaniem serów Valbon. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów.