0 1 1 17.11.2006Niekonwencjonalna akcja billboardowa agencji Metrohouse100 billboardów reklamowych agencji nieruchomości Metrohouse nawiązujących treścią do wyborów samorządowych pojawiło się właśnie na ulicach Warszawy. Billboardy zachęcać mają do korzystania z usług firmy, która w przeciwieństwie do polityków jest solidna i realizuje swoje obietnice.
0 1 0 17.11.2006Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A. i BPH SAZ dniem 17 listopada br. rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania reklamowa Banku Pekao S.A. i Banku BPH SA, promująca stworzenie największej, bo liczącej blisko 3 000 punktów, sieci darmowych bankomatów w Polsce. Kreację kampanii przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, na stałe współpracująca z Bankiem Pekao S.A.
0 1 0 17.11.2006Laureaci nagrody Top Manager 2006W dniu 16 listopada w hotelu Sofitel Victoria odbyła się uroczystość wręczenia nagród Top Manager 2006– drugiej edycji konkursu organizowanego przez „Manager Magazin” wspólnie z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. Partnerem merytorycznym nagrody była firma KPMG, a sponsorami Noble Bank SA i Skarbiec Asset Management Holding SA.
0 1 0 16.11.2006Euro RSCG organizatorem Gali z okazji otwarcia sprzedaży luksusowego apartamentowca Złota 4413 listopada 2006 roku w Teatrze Wielkim odbyła się uroczysta gala prezentująca luksusowy apartamentowiec Złota 44, który powstanie w centrum Warszawy w 2009 roku. Gospodarzem uroczystości, którą uświetniła obecność światowej sławy architekta Daniela Libeskinda – autora projektu apartamentowca Złota 44, był inwestor - Orco Property Group. Impreza ta była zwieńczeniem niemal rocznych prac spółek Grupy Euro RSCG prowadzonych według zasad Power of One. W ramach obsługi komunikacyjnej tego dewelopera w projekt zaangażowane były Euro RSCG Sensors (public relations), Euro RSCG 4D (wydarzenia specjalne), Euro RSCG Warsaw (komunikacja ATL i BTL) oraz Digital One (interactive).
0 1 0 16.11.2006„Cztery Kąty” pełne świątecznych niespodzianekDo grudniowego numeru miesięcznika „Cztery Kąty” zostaną dołączone dodatki: płyta do wyboru "Zaprojektuj kuchnię" lub "Zaprojektuj salon i inne pokoje" oraz katalog prezentów "Inspirujące dekoracje" przygotowany we współpracy z firmą Meble Vox.
0 1 0 16.11.2006Media Contacts dla OKI Printing SolutionsRuszyła internetowa kampania reklamowa najnowszego modelu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących firmy OKI serii C5000 p.t. „My nie składamy pustych obietnic”.
0 1 0 16.11.2006Wyślij kartkę z wysokości 10 000 metrów n.p.m.Centralwings jako jedyna linia lotnicza w Polsce wprowadziła na pokłady sprzedaż kart pocztowych, które od razu można wysłać. Do wyboru są dwa rodzaje pocztówek z Boeingiem 737 Centralwings oraz z przyjacielem najmłodszych pasażerów, Kapitanem Misiem.
0 1 0 16.11.2006Nagrodzony wzrost Solaris Bus & Coach S.A.Wczoraj na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się uroczysta gala finałowa konkursu „Best of European Business”. Firma Solaris Bus & Coach została zwycięzcą w kategorii „Wzrost”.
0 1 0 16.11.2006Promocja Sosów Majonezowych WiniaryAgencja promocyjna Linea Recta Polska przygotowała promocję wspierającą sprzedaż Sosów Majonezowych Winiary.
0 1 0 16.11.2006Sara Lee promuje z Great Open HousePocząwszy od września bieżącego roku agencja Great Open House pracuje na zlecenie Sara Lee przy promocji trzech marek: Clinomyn, Kiwi i Ambi Pur.