0 1 0 0 0 18.09.2006HELP w telewizjiOd 18 września br. w sześciu kanałach polskiej telewizji można obejrzeć 10 sekundowy spot promujący europejską kampanię antytytoniową „HELP – dla życia bez tytoniu”.
0 1 0 0 0 18.09.2006Najlepsza golfistka i najlepszy golfista amatorzy w Polsce wyłonieniW niedzielę 17 września na polu golfowym First Warsaw Golf&Country Club w Rajszewie rozstrzygnięty został największy turniej golfowy dla amatorów Volvo Masters Amateur Polish Edition 2006. Rywalizacja miała na celu wyłonienie polskich reprezentantów na światowy finał Volvo Masters Amateur w Andaluzji. Możliwość udziału w turnieju finałowym w Andaluzji dwójki reprezentantów z Polski, zarówno mężczyzny jak i kobiety jest nowością tegorocznej edycji Volvo Masters Amateur.
0 1 0 0 0 18.09.2006Communication Unlimited dla AveneAgencja reklamowa Communication Unlimited zdobyła zlecenie od producenta marki Avene - firmy Pierre Fabre. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie materiałów wizerunkowych dla akcji edukacyjnej Avene na temat rozszerzonych naczynek. Communication Unlimited współpracuje z Avene po raz pierwszy.
0 1 0 0 0 18.09.2006Strategia New Business Starcomu nagrodzona w MarakeszuDom mediowy Starcom odniósł ogromny sukces podczas sieciowej konferencji managerów sieci Starcom MediaVest na region EMEA, które odbyło się w Marakeszu. Polski oddział Starcomu zwyciężył w konkursie na najlepszą prezentację dotyczącą strategii New Business.
0 1 0 0 0 18.09.2006„Dołącz do Pogodoodpornych”Pierwszego dnia astronomicznej jesieni, 23 września, w Parku Świętokrzyskim przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędzie się Wielki Piknik Pogodoodpornych. Wydarzenie jest inauguracją jesienno-zimowego sezonu oraz okazją do zmiany nastawienia do tego trudnego okresu. Pomysłodawcą tego jedynego w swoim rodzaju święta z okazji nadejścia jesieni jest Actimel, marka pogodoodpornych.
0 1 0 0 0 18.09.2006www.Bodega.pl na pierwszych stronach polskich wyszukiwarekSerwis Internetowy www.bodega.pl trafił do TOP 10, czyli na szczyt wyświetlanych stron przez najczęściej używane polskie wyszukiwarki. Po wpisaniu w okno wyszukiwarki Google.pl frazy „wino”, internauta natrafi na witrynę internetowego sklepu z winami z różnych regionów świata Bodega.
0 1 0 0 0 18.09.2006Strategiczne partnerstwo Deutsche Post World Net i UNICEFDeutsche Post World Net i UNICEF podpisały porozumienie o globalnym partnerstwie pod hasłem “Niesiemy pomoc.” Celem inicjatywy jest obniżenie umieralności dzieci na świecie.
0 1 0 0 0 18.09.2006Soul and Mind Opakowania odświeża JutrzenkęFirma Jutrzenka S.A. odbudowuje pozycję produktów Goplana w poszczególnych kategoriach. W dwóch zorganizowanych przetargach na relaunch opakowań wygrała agencja Soul and Mind Opakowania. W ramach wygranych przetargów agencja zaprojektuje opakowania Rajskiego Mleczka i bombonierki Wiśniowe Marzenie.
0 1 0 0 0 18.09.2006GoodFellows w ŻywcuAgencja GoodFellows nawiązała współpracę z Grupą Żywiec. W ramach dotychczasowych działań zrealizowała dla Grupy film korporacyjny oraz współorganizowała obchody 150 urodzin Browaru w Żywcu. Agencja odpowiedzialna była za organizację festynu w Żywcu w dniach 9 i 10 września.
0 1 0 0 0 18.09.2006MindChili konsoliduje kredyty z GETIN BankiemWłaśnie wystartowała akcja promująca kredyt konsolidacyjny – nowy produkt w ofercie GETIN Banku. Przygotowanie kampanii internetowej powierzono agencji interaktywnej MindChili. Hasłem przewodnim promocji jest „Wielka przeprowadzka kredytów do GETIN Banku”.