0 1 0 0 0 27.10.2006Japończycy stawiają na PanasonicaPanasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, został uznany za najwyżej ocenianą markę branży elektronicznej w Japonii według badania Brand Japan 2006, przeprowadzonego przez Nikkei BP Consulting.
0 1 0 0 0 26.10.2006Najlepsze strony polskiego InternetuW czwartek (26 października 2006 r.) w warszawskim klubie „Organza” ogłoszono zwycięzców VI edycji konkursu „Teraz Internet”.
0 1 0 0 0 26.10.2006Komputer zagraża zdrowiuZaburzenia wzroku, drętwienie pleców i karku, ból nadgarstków, mrowienie w stopach – to codzienność większości pracowników biurowych. Przeprowadzone właśnie w biurach ogólnopolskie badania stanowisk pracy „Ergotest” dowodzą, iż pozornie lekka praca przy komputerze jest źródłem poważnego dyskomfortu. Na co dzień lekceważone dolegliwości z czasem mogę przerodzić się w poważne schorzenia.
0 1 0 0 0 26.10.2006Leo Burnett zwycięzcą w przetargu IKEAW trwającym od kilka miesięcy procesie przetargowym Leo Burnett Warszawa ponownie wygrała budżet reklamowy marki IKEA. Leo Burnett będzie odpowiedzialna za całość działań komunikacyjnych marki IKEA w Polsce.
0 1 0 0 0 26.10.2006„Uśmiech po mamie, temperament po tacie, a odpowiedzialność…”16 października 2006 r. rozpoczęła się nowa prasowa kampania wizerunkowa McDonald’s Polska. Tematem przewodnim jest przedstawienie firmy jako interesującego pracodawcy oferującego możliwość rozwoju zawodowego i ciekawej kariery. W kampanii wzięli udział pracownicy - kierownicy i licencjobiorcy restauracji McDonald’s.
0 1 0 0 0 26.10.2006Firma Sukces z grupy Awans AGD – RTV – Multimedia wybrała TARGIT jako narzędzie do analizy i wspomagania podejmowania decyzjiOlsztyńska firma Sukces, należąca do znanej grupy „AVANS AGD – RTV – Multimedia”- sieci sklepów RTV, AGD, Audio Wideo, rozpoczyna wdrożenie systemu klasy Business Intelligence - TARGIT. System umożliwi wszystkim menedżerom łatwą i szybką wielowymiarową analizę danych dotyczących m.in. sprzedaży, a co za tym idzie podejmowanie trafnych decyzji.
0 1 0 0 0 26.10.2006Rozwiązania Acxiom Polska optymalizują działania sieci handlowychRozwiązania geomarketingowe Acxiom Polska dostarczają placówkom handlowym nowych, użytecznych informacji pomocnych w prowadzonej przez nie działalności: analizy zasięgu oddziaływania punktu sprzedaży, analizy koncentracji klientów oraz wartości zakupów.
0 1 0 0 0 26.10.2006Konferencja ,,Znak, system, komunikacja. Między estetyką a informacją.”Spotkanie jest kolejną odsłoną cyklu konferencji tematycznych poświęconych różnym dziedzinom współczesnej grafiki użytkowej, organizowanych od 2004 roku przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, które za cel stawia sobie między innymi podnoszenie poziomu kultury wizualnej i popularyzację grafiki użytkowej, jednego z najważniejszych elementów współczesnej kultury plastycznej.
0 1 0 0 0 26.10.2006RMF MAXXX.TV – pierwsza polska stacja radiowa na wizjiW dniu 24 października została uruchomiona pilotażowa emisja nowej telewizji internetowej RMF MAXXX.TV. Program multimedialnej wersji radia RMF MAXXX ma charakter muzyczno-rozrywkowy, nadawany jest 24 h/dobę i w całości oparty na programie radiowym RMF MAXXX.
0 1 0 0 0 26.10.2006Soul and Mind Multimedia dla HygienikiAgencja Soul and Mind wygrała przetarg zorganizowany przez producenta środków higieny osobistej dla całej rodziny – firmę Hygienika S.A. W ramach wygranego przetargu agencja stworzy nowy serwis internetowy dla firmy. W przetargu startowało kilka firm.