0 1 0 30.11.2006Network PR dla jubileuszowej edycji prestiżowego Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”Network Public Relations odpowiada za kompleksową obsługę działań public relations dziesiątej edycji Konkursu o tyłuł "Dobroczyńca Roku 2006", którego organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
0 1 0 30.11.2006„Metro” kończy akcję „Dajmy odetchnąć miastu” „Opowieściami autobusowymi”Dobiegła kolejna akcja „Metra”. Wspólnie z czytelnikami, redakcja „Metra” zastanawiała się jak usprawnić komunikację miejską oraz namawiała do korzystania z niej. Zwieńczeniem akcji jest specjalny dodatek „Opowieści autobusowe”.
0 1 0 30.11.2006MPG Media Planning zwycięzcą przetargu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique PolskaW wyniku wygranego przetargu mediowego, MPG Media Planning będzie nadal obsługiwać Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. – producenta dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała.
0 1 0 30.11.2006Radość dzielenia… czyli bożonarodzeniowy prezent od Coca-ColaJuż w najbliższy weekend rusza cykl gwiazdkowych imprez rodzinnych oraz świąteczny konwój Coca-Cola, będące częścią trwającej od kilku miesięcy kampanii „Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola”.
0 1 0 30.11.2006Srebrny medal dla MaoamGumy rozpuszczalne Maoam otrzymały nagrodę w Konkursie na Najlepsze Produkty Spożywcze „Lider Forum 2006”. Zdobyły srebrny medal w kategorii „Cukierki, drażetki, żelki”. Celem konkursu jest promowanie wyrobów, które w opinii reprezentantów handlu wyróżniają się nowatorską technologią, ciekawą szatą graficzną oraz wygodą opakowania, interesującą kampanią marketingową lub niepowtarzalnym smakiem.
0 1 0 30.11.2006CAM Media dla SCOTCH BRITE™Trwa kilkumiesięczna kampania Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla SCOTCH BRITE – należącej do 3M Poland marki produktów do czyszczenia. Kampania realizowana jest w kilku wybranych przez klienta miastach strategicznych: Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Warszawie i innych. Wśród wielu reklam umieszczonych na autobusach i tramwajach, SCOTCH BRITE wyróżnia bardzo ciekawa, precyzyjnie dopasowana do nośnika kreacja.
0 1 0 30.11.2006Agencja Reklamowa Soul and Mind dla Kompanii Piwowarskiej S.A.Agencja Reklamowa Soul and Mind realizuje program sprzedażowy „Świat Przyjaciół Piwa” dla Kompanii Piwowarskiej S.A.
0 1 0 30.11.2006Grupa Kolastyna uruchamia korporacyjny serwis WWWGrupa Kolastyna – jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych – uruchomiła korporacyjną stronę WWW. Witryna adresowana jest do partnerów, handlowców, potencjalnych inwestorów i dziennikarzy. Prezentuje informacje korporacyjne o Grupie Kolastyna, aktualności z życia spółki, doniesienia o nowościach produktowych i najświeższe wieści z rynku kosmetycznego.
0 1 0 30.11.2006Radiostacja wśród studentów na nośnikach IMIGe PolandJedna z największych młodzieżowych stacji radiowych pojawiła się w listopadzie na nośnikach reklamowych należących do IMIGe Poland.
0 1 0 30.11.2006S4 na urodziny KefirkaFullserwisowa Agencja Reklamowa S4 przygotowała i realizuje dla sieci sklepów spożywczych Kefirek akcję pro-sprzedażową „Urodzinowa Zdrapka Kefirka”, która będzie trwała do 3 grudnia.