Espresso - Strona 4898 z 5693 - Marketing przy Kawie

Espresso

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
2.03.2007

„Odległości” – nowa kampania reklamowa marki Żywiec

Startuje nowa kampania reklamowa marki Żywiec „Odległości”. Kampania realizowana będzie w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Rozpocznie się 5 marca i potrwa do 24 czerwca br. Kampania podkreśla fakt, że dostępne w tysiącach miejsc w Polsce i na świecie piwo marki Żywiec jest warzone wyłącznie w Żywcu, co gwarantuje jego niezmienność oraz pewny, oryginalny i niepowtarzalny smak. Kampania „Odległości” to kontynuacja ubiegłorocznych kampanii „Prawie jak” oraz „Piękna historia”.

  • 0
  • 1
  • 0
2.03.2007

Jetix Commercial Award 2007

Podczas gali finałowej w warszawskim klubie Top Floor, ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu na najlepśżą reklamę skierowaną do dzieci - Jetix Commercial Award. Statuetką zwycięzcy, najmłodsi
nagrodzili reklamę lalki Barbie, której producentem jest
Mattel. Młodzi widzowie wyróżnili także kreacje reklamowe
marki Cheetos, należącej do koncernu PepsiCo oraz figurek
B-Daman – oferowanych przez firmę Hasbro. Wręczeniu nagród
towarzyszyła zapowiedź Jetix Concept Award – kolejnej
wyjątkowej akcji adresowanej do marketerów komunikujących
się z młodą widownią.

  • 0
  • 1
  • 0
2.03.2007

Miażdżące zwycięstwo Wprost wśród tygodników opinii

Chociaż w styczniu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” zwyciężyła Rzeczpospolita, to jednak największym zaskoczenim jest czwarta pozycja tygodnika Wprost, który wyprzedził Życie Warszawy. W pierwszej piętnastce znalazły się jedna stacja telewizyjna – TVN24 oraz dwie radiowe – RMF FM i PR1. Głównym tematem szczegółowym cytowań była lustracja w Kościele w kontekście abp. Stanisława Wielgusa.

  • 0
  • 1
  • 0
2.03.2007

Heureka ponownie dla Flory

Już po raz trzeci Heureka współpracuje z firmą Unilever przy projekcie Narodowego Pomiaru Cholesterolu. W ramach przedsięwzięcia, którego patronem jest Flora pro.activ, Heureka zajmie się adaptacją, kreacją oraz produkcją spotów reklamowych informujących o akcji i obejmujących swoim zasięgiem telewizję oraz lokalne rozgłośnie radiowe. Do zadań powierzonych agencji należy także opracowanie materiałów na stronę www.flora.pl na temat Narodowego Pomiaru Cholesterolu.

Poprzednie Następne