Espresso

14 lipca 2006

13 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2006

Branżowy magazyn „Biznes i Energia”

Direct Publishing Group wydało magazyn typu customer publishing dla firmy Enion S.A. Magazyn „Biznes i Energia” został przygotowany dla kluczowych klientów ENION w grupie prowadzącej działalność gospodarczą. Magazyn trafia również do wszystkich organów samorządu terytorialnego tj. urzędów gmin, miast, starostw powiatowych. Jest on wydawany w nakładzie 10.000 szt. i dystrybuowany do firm, którym energię elektryczną dostarcza Enion SA.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2006

Portal Gazeta.pl wprowadza nowy profil – Kultura

Wchodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów portal Gazeta.pl uruchamia nowy, czternasty profil behawioralny - Kultura - dzięki temu możliwe będzie targetowanie przekazu reklamowego do osób zainteresowanych tematyką kulturalną, w sposób niepowiązany z treścią odwiedzanej w danym momencie strony. Takie działanie jest znacznie bardziej korzystne cenowo, a często i bardziej skuteczne niż targetowanie kontekstowe (czyli umieszczenie reklamy na stronie o tematyce bliskiej grupie docelowej produktu czy usługi).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2006

Startuje Przystań w Łebie

14-16 lipca 2006 r. rusza Przystań w Łebie – pierwsza z cyklu wakacyjnych imprez sponsorowanych przez markę Żywiec. Na trzy dni plaża „zachodnia” zamieni się w tętniące życiem i zabawą miejsce, a wszystko w oprawie doskonałej muzyki i z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej. Przystań to jedno z największych wydarzeń sezonu, które na stałe wpisało się w letni kalendarz wakacyjnych imprez. Tradycyjnie już sponsorem Przystani jest Żywiec.

Poprzednie Następne