0 1 0 0 0 21.09.200615. urodziny NAJ InternationalNAJ International obchodzi piętnastolecie istnienia, akcentując zmianę w profilu działalności. Najstarszy krajowy doradca personalny zyskuje także nowe logo oraz odmienioną stronę internetową.
0 1 0 0 0 21.09.2006Niezwykła zabawa dla najmłodszych od Storck i Digital OneOdnowiony, jeszcze bardziej atrakcyjny serwis internetowy Klubu Mamba czeka na młodych użytkowników na www.mamba-klub.pl.
0 1 0 0 0 21.09.2006„Metro” dla Livebox Generation ShowW sobotę 23 września dziennik "Metro" będzie dystrybuowany wśród gości Livebox Generation Show, którego organizatorem jest Telekomunikacja Polska.
0 1 0 0 0 21.09.2006easyJet i Europcar przedłużają długoterminowe partnerstwoeasyJet, wiodąca europejska tania linia lotnicza i Europcar, lider rynku wynajmu samochodów w Europie, mają zaszczyt ogłosić przedłużenie długoterminowego partnerstwa. Europcar nadal będzie dostarczał klientom easyJet najwyższej jakości usług dostosowanych specjalnie do ich wymagań.
0 1 0 0 0 21.09.2006Zbiór najbardziej aktualnych kodeksów w Gazecie PrawnejDo poniedziałkowego wydania Gazety Prawnej zostanie dołączona płyta CD ze zbiorem kodeksów wraz z odpowiadającymi im aktami wykonawczymi.
0 1 0 0 0 21.09.2006Piękna ta bestiaPrzygotowana przez polski oddział agencji Publicis wizerunkowa reklama Renault Clio jest równie dynamiczna, jak sam samochód i jak Borys Szyc, który wcielił się w niej w rolę policjanta ścigającego zamaskowanego bandytę.
0 1 0 0 0 21.09.2006Nowe linie lotnicze w San MarkosDuńskie tanie lotnicze Sterling uruchamiają bezpośrednie połączenie Krakowa z Kopenhagą. Równocześnie ze startem nowego połączenia rusza kampania reklamowa, którą przygotowała San Markos – Republika Dobrej Marki.
0 1 0 0 0 21.09.2006STX JAMBOREE – siła marketingu muzycznegoOd połowy września bieżącego roku w Agencji marketingu muzycznego STX JAMBOREE działa nowo powstały, trzyosobowy Dział Marketingu i Public Relations. Do Łukasza Mielniczuka (A&R/Promotion Specialist) i kierującej działem Dyrektor Promocji - Katarzyny Wołobujewej-Bury, dołączyła Agata Jarczewska, która objęła stanowisko Specjalisty ds. PR. Dotychczas była związana z agencją United PR.
0 1 0 0 0 21.09.2006Newsletter z programem telewizyjnym na życzenie w HBOTelewizja HBO uruchomiła dla swoich widzów nową – unikatową - wersję newslettera z programem telewizyjnym. Teraz każdy z użytkowników może sam decydować o tym jak ma wyglądać biuletyn, o emisji jakich programów chce być informowany, a także o tym, jak często chce taką informację otrzymywać. Za realizację projektu odpowiada agencja Interactive Solutions.
0 1 0 0 0 21.09.2006Złowić marzenieFirma Baumit wspiera niezwykły spektakl dla niezwykłych dzieci. 28 września widzami współczesnej inscenizacji o Złotej Rybce będą pacjenci oddziału hematologii i onkologii dziecięcej Akademii Medycznej. Czy bajkowa bohaterka spełni najskrytsze marzenia dzieciaków?