0 1 0 0 0 14.07.2006Logitech rozpoczyna współpracę z popularnym serwisem YouTubeLogitech (SWX: LOGN) (NASDAQ: LOGI), światowy lider w dziedzinie produkcji kamer internetowych, poinformował wczoraj o zawarciu umowy marketingowej z YouTube – największym serwisem internetowym, w którym użytkownicy mogą zamieszczać swoje krótkie filmy i zaprezentować je szerokiej publiczności.
0 1 0 0 0 13.07.2006Loteria promocyjna karmelków musujących ZozoleFirma Mieszko SA zakończyła Zozomanię – loterię promocyjną Zozoli.
0 1 0 0 0 13.07.2006GoodFellows dla AD PolskaAgencja GoodFellows advertising&event service wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej firmy AD Polska – czołowego dystrybutora części, akcesoriów i nowoczesnych rozwiązań dla motoryzacji.
0 1 0 0 0 13.07.2006Pragnienie wciąż bez szansOd 17 lipca, w ramach trwającej od marca kampanii pod hasłem „Pragnienie nie ma szans”, rusza nowy spot reklamowy napoju Sprite. Spot będzie kontynuacją serii zaskakujących i prowokacyjnych filmów reklamowych ze Sprite’em i Pragnieniem, w których role wciela się dwóch młodych ludzi: Chudy i Kudłaty. Niezależnie od tego, kto w danym momencie jest Spritem a kto Pragnieniem, pewne jest jedno: zawsze z Pragnieniem wygrywa Sprite.
0 1 0 0 3 13.07.2006Errorysta nadal poszukiwanyDnia 09.07.06 dobiegł końca pierwszy etap konkursu organizowanego przez Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie. Walka o indeks uczelni i zaszczytny tytuł Pierwszego Hackera Rzeczypospolitej nadal jednak trwa. Wciąż można jeszcze przyłączać się do zabawy i zmagać z kolejnymi, coraz trudniejszymi zadaniami.
0 1 0 0 0 13.07.2006Muzyczne gwiazdy na Festiwalu Warsaw Monopoly Open 2006Tegoroczny Festiwal Warsaw Monopoly Open 2006, który odbędzie się w dniach 8-10 września na terenach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego przy ulicy Ciszewskiego 10, to przede wszystkim gry i dobra zabawa. Dla wszystkich graczy i dopingującej im publiczności organizatorzy przygotowali jednakże wiele dodatkowych atrakcji. Różne gatunki muzyki sprawią, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
0 1 0 0 0 13.07.2006Branżowy magazyn „Biznes i Energia”Direct Publishing Group wydało magazyn typu customer publishing dla firmy Enion S.A. Magazyn „Biznes i Energia” został przygotowany dla kluczowych klientów ENION w grupie prowadzącej działalność gospodarczą. Magazyn trafia również do wszystkich organów samorządu terytorialnego tj. urzędów gmin, miast, starostw powiatowych. Jest on wydawany w nakładzie 10.000 szt. i dystrybuowany do firm, którym energię elektryczną dostarcza Enion SA.
0 1 0 0 0 13.07.2006Portal Gazeta.pl wprowadza nowy profil – KulturaWchodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów portal Gazeta.pl uruchamia nowy, czternasty profil behawioralny - Kultura - dzięki temu możliwe będzie targetowanie przekazu reklamowego do osób zainteresowanych tematyką kulturalną, w sposób niepowiązany z treścią odwiedzanej w danym momencie strony. Takie działanie jest znacznie bardziej korzystne cenowo, a często i bardziej skuteczne niż targetowanie kontekstowe (czyli umieszczenie reklamy na stronie o tematyce bliskiej grupie docelowej produktu czy usługi).
0 1 0 0 0 13.07.2006Krótka lista w postępowaniu ofertowym na obsługę Public Relations dla PKN ORLEN S.A.Trwa postępowanie ofertowe na obsługę Public Relations dla PKN ORLEN S.A.
0 1 0 0 0 13.07.2006Startuje Przystań w Łebie14-16 lipca 2006 r. rusza Przystań w Łebie – pierwsza z cyklu wakacyjnych imprez sponsorowanych przez markę Żywiec. Na trzy dni plaża „zachodnia” zamieni się w tętniące życiem i zabawą miejsce, a wszystko w oprawie doskonałej muzyki i z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej. Przystań to jedno z największych wydarzeń sezonu, które na stałe wpisało się w letni kalendarz wakacyjnych imprez. Tradycyjnie już sponsorem Przystani jest Żywiec.