0 1 0 0 0 29.09.2006Nagroda Perła Polskiej Gospodarki dla BSHBSH Bosch Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. już po raz trzeci została uhonorowana prestiżową nagrodą za drugie miejsce w rankingu Perły Polskiej Gospodarki Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN oraz miesięcznika Polish Market, promującego na całym świecie polski biznes, naukę i kulturę.
0 1 0 0 0 29.09.2006Nowa outdoorowa ogólnopolska sieć 50 nośników wielkoformatowychAlthermedia Sp. z o.o., z dniem 01.10.2006 r., uruchamia sprzedaż nowej, ogólnopolskiej sieci standaryzowanych nośników wielkoformatowych reklamy zewnętrznej. W jej skład wchodzą dwa formaty nośników wielkoformatowych: 50m2 (6,1m szer. x 8,5 m wys.) i 100m2 (11,5 m szer. x 8,5 m wys.).
0 1 0 0 0 29.09.2006Nike i G7 namawiają do bieganiaJak ponownie namówić Warszawiaków do biegania? Oto zadanie, które postawiła przed Agencją G7 firma Nike, zlecając kampanię reklamową drugiej edycji biegu Run Warsaw.
0 1 0 0 0 28.09.2006Michałki z Wawelu w Opus BAgencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię promocyjną jednego z największych słodkich przebojów firmy Wawel - Michałków.
0 1 0 0 0 28.09.2006„Bardzo Ważny Projekt” Gazety Prawnej i Radiowej Trójki2 października rusza „Bardzo Ważny projekt” – wspólne przedsięwzięcie Gazety Prawnej i Radiowej Trójki. „Bardzo Ważny Projekt” to cykl audycji i publikacji śledzących powstawanie i losy rodzinnej firmy państwa X, będących zarazem kompendium wiedzy i porad dla wszystkich planujących założenie własnej firmy. Program prowadzony przez Arkadiusza Ekierta będzie nadawany na antenie Trójki codziennie od poniedziałku do czwartku. Publikacje w Gazecie Prawnej pojawiać się będą równolegle od poniedziałku do czwartku.
0 1 0 0 0 28.09.2006Gruppa66 Ogilvy i Indesit: promocja „Kochaj Albo Zwróć”Gruppa66 Ogilvy przygotowała kreację dla pralek Indesit pod hasłem „Kochaj albo zwróć”, informującą o nowej promocji, zachęcającej Klientów do zakupu jednej z pralek z programem „Time4You”. Start kampanii jest planowany na 28 września. Obejmie ona wszystkie główne stacje TV, Radio ZET i stacje lokalne. Planowane są pojedyncze wejścia w prasie, reklama w Internecie oraz materiały POS.
0 1 0 0 0 28.09.2006Nowy, odświeżony HarnaśPiwo Harnaś, dynamicznie rozwijająca się marka Carlsberg Polska, zyskało nowe oblicze. Świeża i wyrazista kolorystyka nowej wizualizacji butelek i puszek nie tylko nadaje im bardziej nowoczesny, przyciągający uwagę wygląd. Jest także zapowiedzią odświeżonego, jeszcze lepszego smaku i nowej jakości piwa.
0 1 0 0 0 28.09.2006Radio w operzeAudycja radiowa i to w dodatku na żywo – tak jutro (29 września) będzie wyglądać gala, związana z urodzinami Polskiego Radia Wrocław. Podczas koncertu wykorzystane zostaną najważniejszych elementów radiowych audycji: jingle, sygnały, krótkie nagrania, nienaganny głos prezenterów oraz muzyka. Gwiazdą urodzinowego wieczoru będzie Piotr Rubik, który podczas koncertu wykona piosenki Jana Kaczmarka z Polskiego Radia Wrocław, związanego z kabaretem Elita. Oprócz Rubika, podczas gali wystąpią między innymi: Martyna Jakubowicz oraz zespoły Hurt i Crackers.
0 1 0 0 0 28.09.2006Coats Polska wybiera Toolbox Creative CommunicationsCoats Polska - polski przedstawiciel międzynarodowego koncernu produkującego nici i akcesoria szwalnicze - rozpoczyna współpracę z Toolbox Creative Communications.
0 1 0 0 0 28.09.2006„Pewne rzeczy robią większe wrażenie, gdy się je pokaże…”W stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz tematycznych ruszyła właśnie kampania reklamujące możliwość zakupu dodatkowych pakietów SMS-ów w Tak Tak.