0 1 0 0 0 12.07.2006„Odkryj nas” – letnia kampania WA-PROWA-PRO rozpoczęło letnią kampanię promocyjną pod hasłem „Odkryj nas”. Celem akcji jest zachęcenie jak największej ilości osób do odwiedzenia strony www.wapro.pl i „odkrycia” informacji o firmie i jej produktach. Atrakcyjną zachętą dla obecnych i potencjalnych klientów jest oferta szkolenia za symboliczną złotówkę, jakie WA-PRO oferuje przy zakupie swoich produktów w lipcu i sierpniu br.
0 1 0 0 0 12.07.2006Dewar’s na India Polo CupNa początku lipca w klubie Buksza Polo odbył się kolejny turniej INDIA POLO CUP, któremu towarzyszyła królowa szkockiej whisky – Dewar’s. Gościem honorowym turnieju był Prezydent Międzynarodowej Federacji Polo – Patrick Guerrand Hermes.
0 1 0 0 0 12.07.2006Agencja JET dla wydawnictwa Axel SpringerAgencja JET rozpoczęła akcję wizerunkowo-sprzedażową na bałtyckich plażach dla wydawnictwa Axel Springer.
0 1 0 0 0 12.07.2006Słuchalność Antyradia wzrosła o 13,8%, rozgłośni grupy Ad.Point o 4,6%Wśród sieci radiowych największy udział w rynku w okresie kwiecień'06-czerwiec'06 przypada sieci ESKA - 7,6% jak wynika z badań RadioTrack realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.
0 1 0 0 0 12.07.2006Nagroda IPRA dla Partner of PromotionAgencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę w konkursie IPRA Golden World Awards 2006. Projekt „Szóste Paliwo”, realizowany dla Rockwool Polska, otrzymał nagrodę specjalną Hill & Knowlton Award for the Environment. „Partnersi” są jedyną polską agencją nagrodzoną podczas tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards.
0 1 0 0 0 12.07.2006Najnowsza fala badania Radio TrackKomitetu Badań Radiowych zaakceptował najnowszą falę badania Radio Track.
0 1 0 0 0 11.07.2006Bankier.pl najpopularniejszy wśród dziennikarzyBankier.pl jest najczęściej wykorzystywanym internetowym źródłem informacji ekonomicznych i finansowych dla dziennikarzy – wskazuje najnowsze badanie ARC Rynek i Opinia. Ponad 70% dziennikarzy deklaruje, że najczęściej poszukuje tych informacji w internetowych portalach finansowych, a prawie 64% właśnie w Bankier.pl.
0 1 0 0 0 11.07.2006Wysoka skuteczność reklamy pokładowej CentralwingsFabryka Pomysłów przedstawiła wyniki badań skuteczności reklamy pokładowej w samolotach Centralwings, przeprowadzonych we współpracy z instytutem badawczym TNS/OBOP. Dowodzą one bardzo wysokiej postrzegalności i zapamiętywalności działań reklamowych prowadzonych wewnątrz samolotów.
0 1 0 0 0 11.07.2006Nowy projekt Cruso PRW czerwcu 2006, agencja Cruso Public Relations, rozpoczęła współpracę z firmą Alfa Intel, producentem nowego balsamu Ratownik. Do głównych zadań agencji należą media relations, związane z wprowadzeniem preparatu na rynek.
0 1 0 0 0 11.07.2006Kompass rozszerza swój zakresObecnie wyszukiwarka biznesowa Kompass wzbogacona została o dodatkowe, najczęściej używane na świecie systemy klasyfikacji działalności gospodarczych: Północnoamerykański System Klasyfikacji NAICS,Europejską Klasyfikację Działalności Gospodarczej NACE ,Wspólny Słownik Zamówień CPV,Standardową Klasyfikację Przemysłu SIC.Wprowadzone systemy klasyfikacji oparte na tabeli przejść miedzy metodą indeksacji produktów i usług Kompass aktualizowane są dwa razy w roku celem uzupełnienia indeksów o nowe hasła.