0 1 0 0 0 19.07.2006Kamis-Przyprawy S.A. umacnia swoją markę w sektorze business-to-businessKamis-Przyprawy S.A. umacnia swoją pozycję w sektorze business-to-business. Efektem jest wprowadzenie nowej struktury działu oraz nowej nazwy – Kamis Pure Condiments. Zmianom towarzyszyć będzie uruchomienie witryny internetowej www.purecondiments.com oraz silna promocja marki Kamis Pure Condiments w środowisku branżowym.
0 1 0 0 0 19.07.2006InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A. pomaga przez InternetInfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A., lider na rynku informacji gospodarczych w Polsce uruchomił nowy serwis WWW i rozpoczął działania reklamowe w sieci Internet. Nowy, dynamiczny nowoczesny wizerunek InfoMonitora jest połączony z przebudową oferty i uporządkowaniem jej według potrzeb klientów. Działania promocyjne mają za zadanie wskazywać na podstawowe obszary działania spółki, której misją jest budowanie rynku przejrzystego obrotu gospodarczego.
0 1 0 0 0 19.07.2006Polacy wciąż jeszcze mogą wygrać na Mistrzostwach ŚwiataMundial nadal trwa! Podczas największego na świecie turnieju gier elektronicznych - World Cyber Games (WCG) - toczą się rozgrywki w FIFA 06.
0 1 0 0 0 19.07.2006Marka Piast na Festiwalu „Era Nowe Horyzonty”Marka Piast, z portfolio Carlsberg Polska, została sponsorem 6. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Era Nowe Horyzonty, który w dniach od 20 do 30 lipca, po raz pierwszy zagości w kulturalnej przestrzeni Wrocławia.
0 1 0 0 0 19.07.2006Q&AConsulting dla IplayAgencja public relations Q&AConsulting rozpoczęła współpracę ze spółką Iplay. Zadaniem agencji będzie kompleksowa obsługa PR portalu iplay.pl oraz innych projektów firmy, które będą wkrótce realizowane.
0 1 0 0 0 19.07.2006Niezwykłe portrety polskich miast w „Galerii Pilsner Urquell”Czołówka polskich fotografów wyruszyła do Krakowa, Trójmiasta, Poznania i Warszawy, aby sfotografować je z własnej, niepowtarzalnej perspektywy. Przez obiektywy aparatów Łukasza Trzcińskiego, Pawła Żaka, Katarzyny Madziały oraz Romana Łuszczki jeszcze tego lata poznamy nieznane dotychczas oblicza wybranych polskich miast. Prace tych czołowych polskich fotografów już wkrótce będzie można podziwiać dzięki wystawom „Galeria Pilsner Urquell”.
0 1 0 0 0 19.07.2006ChoinkaUrok Bożego Narodzenie polega między innymi na niezmienności naszych ulubionych zwyczajów. Czy ktoś chciałby w nich coś majstrować? Kto wie, świat nie stoi przecież w miejscu. Czasy, kiedy można było zaimponować znajomym rozmiarami i puszystością choinki już minęły. Jedyne, co można teraz zrobić, to... postawić ją do góry nogami. A że wszystko, co można wymyślić, zostanie wyprodukowane, odwrotne choinki są już oczywiście dostępne. Możemy wybierać w dwóch wersjach – stojącej na podłodze lub zwisającej z sufitu (w Polsce to właściwie powrót do korzeni – jodłowe gałązki też zawieszano wierzchołkiem w dół). Podstawowa zaleta – pod choinką jest bardzo dużo miejsca na prezenty. christmastreeforme.com
0 1 0 0 0 19.07.2006B/S/H i Agencja JET – kolejny rok wspólnych działańRok 2006 to kolejny rok współpracy pomiędzy firmą B/S/H a Agencją JET w zakresie obsługi BTL.
0 1 0 0 0 19.07.2006RekinNie cierpisz leżeć plackiem na plaży, Bałtyk jest dla ciebie za zimny, zbudowałeś już z piasku małą replikę Malborka, rodzina nigdzie cię nie puści, a do końca urlopu jeszcze tydzień. Oto recepta na nudę- zdalnie sterowany rekin! Ma ponad pół metra, realistycznie wygląda, świetnie pływa, potrafi też nurkować i znienacka wyłonić się z fal. Sterujemy wodoodpornym pilotem o zasięgu 40 metrów. Spokojnie możemy pływać sobie na materacu w towarzystwie naszego rekinka lub zainscenizować atak ludojada. Nad morzami południowymi taki dowcip sporo może kosztować. W Polsce jednak raczej nikogo to nie przestraszy. Chyba, że ktoś jest świeżo po „Szczękach”. hammacher.com
0 1 0 0 0 19.07.2006Polski start europejskiej kampaniiPRIMUM Public Relations rozpoczęła polską edycję europejskiej kampanii: „Zdrowe i Przyjazne Miejsce Pracy”.