0 1 0 0 0 26.09.2006Logo DPD coraz bardziej widoczneProces re-brandingu firmy Masterlink na DPD trwa blisko 5 miesięcy, a już prawie połowa taboru samochodowego została oznakowana nowym logo.
0 1 0 0 0 26.09.2006Szybko na swoim…Zakup mieszkania to niełatwa sprawa. Wiąże się nie tylko z wydaniem ogromnej sumy pieniędzy, ale też z przechodzeniem przez gąszcz formalności w przeróżnych urzędach, sądach, bankach i kancelariach.
0 1 0 0 0 26.09.2006Domeny .mobi już od dzisiajOd dzisiaj wszyscy, którzy planują publikować strony www dla telefonów komórkowych będą mogli rejestrować domeny z rozszerzeniem .mobi.
0 1 0 0 0 25.09.200611 Polaków w finale Google Global Code JamNadszedł czas finałowych rozgrywek konkursu Google Global Code Jam. Aż 11 ze 100 finalistów światowego konkursu to Polacy. 27 października spotkają się oni z reprezentantami 22 innych krajóww nowojorskim biurze Google, gdzie będą walczyć o prestiż i nagrody o łącznej wartości 155 tysięcy dolarów.
0 1 0 0 0 25.09.2006Sukces drugiej edycji ECCO Walkathonu23 września 2006 roku na Polu Mokotowskim w Warszawie, odbyła się druga edycja międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. Podobnie jak w zeszłym roku, uczestnicy nie zawiedli. Prawie 15 tysięcy osób przeszło ponad 127 tysięcy kilometrów i uzbierało 507 048 złotych. Każdy z uczestników przemaszerował średnio 9 kilometrów na rzecz trzech organizacji charytatywnych: Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, Polskiej Akcji Humanitarnej i WWF.
0 1 0 0 0 25.09.2006Intercity i Just – kolej na wizerunekJust rusza z kampanią wizerunkową spółki PKP Intercity. „Bezpieczny i przyjazny przewoźnik. A w dodatku uzbrojony w argumenty”. Tak, w skrócie, przedstawia się przygotowana przez Just idea kreatywna kampanii. Trzy przyprawione sporą szczyptą humoru motywy kreatywne zobaczymy w następujących po sobie odsłonach.
0 1 0 0 0 25.09.2006Nowa strona Arbomedia.plRuszyła odmieniona strona internetowa domu sprzedaży mediów Arbomedia.pl. Witryna zyskała nowoczesny layout oraz funkcje usprawniające komunikację z klientami i partnerami Arbomedia Polska.
0 1 0 0 0 25.09.2006Twórcy kalendarza Kolory Pasji 2007 są już znaniJury VI–tej edycji konkursu organizowanego przez firmę Cezex wybrało już projekty graficzne, które zostaną zaprezentowane na kartach ściennego kalendarza Kolory Pasji 2007. Wśród nich znajdzie się projekt dostarczony przez Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
0 1 0 0 0 25.09.2006Double Brand pomaga ŻołądkowejAgencja Double Brand zrestylizowała etykiety głównego produktu Polmos Lublin SA – Wódki Żołądkowej Gorzkiej.
0 1 0 0 0 25.09.2006Agent Kartonix rusza do gryNowa kampania marketingu bezpośredniego DPD Masterlink, promująca usługę Opakowania Specjalne.