0 1 0 0 0 10.10.2006Pakiety „Droga i ja” już w szkołach7. edycja Programu Bezpieczeństwo dla wszystkich rusza pełną parą. Pakiety są już w szkołach, a zgłoszeń do konkursu plastycznego z każdym dniem przybywa.
0 1 0 0 0 10.10.2006Rekordowe wyniki MetraWrzesień 2006 to rekordowy miesiąc pod względem przychodów dla dziennika „Metro” wydawanego przez Agorę.
0 1 0 0 0 10.10.2006Marka Astor w sieciRuszyła podstrona internetowa marki Astor, będąca częścią oficjalnej strony Ambasadorki tej marki - Anny Przybylskiej: www.aniaprzybylska.com.pl. Podstronę o marce ASTOR przygotowała wybrana w drodze przetargu Agencja Komunikacji Marketingowej Banah Group.
0 1 0 0 0 10.10.2006Nowe bogatsze menu w Pizza Hut10 października br. pod hasłem „365 powodów by do nas wpaść” rusza najnowsza promocja w restauracjach Pizza Hut.
0 1 0 0 0 10.10.2006Sensors autorem projektu Volvo DesignZajęcia z dziennikarzami, pierwsza w Polsce prezentacja samochodu koncepcyjnego Volvo oraz wystawa skandynawskiego designu, to zaledwie kilka elementów programu Volvo Design, którego autorem jest agencja public relations Sensors. Celem projektu budowanie wizerunku Volvo jako firmy myślącej o nowoczesnych użytkownikach, a także przybliżenie znaczenia i zakresu współczesnego designu.
0 1 0 0 0 10.10.2006Interaktywna wyprawa szlakiem odświeżonego HarnasiaRuszył nowy serwis www marki Harnaś. Jest on integralnym elementem szeroko zakrojonej kampanii komunikującej zmiany w wizerunku tej dynamicznie rozwijającej się marki z portfela Carlsberg Polska. Serwis przygotowany został przez agencję interaktywną byss.
0 1 0 0 0 10.10.2006Engine partnerem konkursu Złote OrłyPocząwszy od tegorocznej, dziewiątej już edycji konkursu Złote Orły, zyskał on nowego partnera, którym jest agencja interaktywna Engine.
0 1 0 0 0 10.10.2006Biskup w reklamie?M. Kuźmiński, Signum temporis, "Tygodnik Powszechny", nr 42, 15.10.2006 Pewne obszary działalności, szczególnie zaś związane z nimi osoby, wydawały się do tej pory niedostępne rynkowi reklam. Dla wierzących w - nomen omen - tego rodzaju świętości dużym szokiem musiało być pojawienie się w bloku reklamowym biskupa Tadeusza Pieronka polecającego dodatki Gazety Wyborczej.
0 1 0 0 0 10.10.2006Wielka promocja WarzywnejOd października rusza wielka, ogólnopolska promocja Warzywnej marki Appetita. Po raz pierwszy konsument otrzyma dodatkowo aż 50% przyprawy uniwersalnej gratis. To jedyna tego typu promocja w branży przyprawowej na rynku.
0 1 0 0 0 10.10.2006„Zysk w taksówkach”Kolejną, tej jesieni odsłoną kampanii FORTIS Bank jest promocja oferty „Fortis Duo Profit”. Tym razem materiały klienta zostały umieszczone w specjalnych nośnikach AD’car zlokalizowanych w taksówkach w ośmiu głównych miastach polski.