0 1 0 0 0 23.11.2006Komunikat specjalny 5 Kongres TechnologicznyW związku z tragedią, jaka wydarzyła się w kopalni Halemba w Rudzie Śląskiej, Polkomtel SA zdecydował się na radykalne skrócenie V Kongresu Technologicznego i wykreślenie z jego programu wszystkich elementów rozrywkowych. Kongres odbędzie się tylko w piątek, 24 listopada.
0 1 0 0 0 23.11.2006Europejskie wyróżnienie dla Fundacji „Kierowca Bezpieczny”Fundacja „Kierowca Bezpieczny” jako jedyna organizacja pozarządowa z Polski została wyróżniona w pierwszej edycji Excellence in Road Safety Awards. Nagrody w konkursie organizowanym w ramach Europejskiej Karty Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (EKBRD) są wyrazem uznania dla skutecznych i innowacyjnych inicjatyw realizowanych w Europie, w celu zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych.
0 1 0 0 0 23.11.2006Współpraca Kei.pl i Gazeta.plFirma Kei.pl nawiązała stałą współpracę z portalem Gazeta.pl. Wspólne przedsięwzięcia mają na celu promocję profesjonalnych rozwiązań hostingowych oferowanych przez Kei.pl.
0 1 0 0 0 23.11.2006Rozpoczęła się rekrutacja studentów do “Programu Stypendialnego dla Liderów” prowadzonego przez GE Foundation oraz Institute of International EducationDziałając w imieniu GE Foundation, organizacja Institute of International Education (IIE) rozpoczęła rekrutację najlepszych studentów z uniwersytetów w Polsce, Czechach, na Węgrzech oraz – po raz pierwszy – w Rumunii do programu stypendialnego GE. Studenci drugiego roku kierunków takich jak: inżynieria, technologia, ekonomia i zarządzanie, zainteresowani rozwojem umiejętności przywódczych i swojego potencjału wspólnie z GE, mogą składać aplikacje do 13 grudnia br.
0 1 0 0 0 23.11.2006Moda i wygoda za kliknięciem myszkiAwangardowe zakupy, pojedyncze kolekcje produktów, pomysły na stworzenie własnego, niepowtarzalnego stylu, możliwość wysłania prezentu – to atuty nowej galerii internetowej www.antypodymody.pl. Antypody Mody to niepowtarzalny i oryginalny asortyment produktów w sześciu głównych kategoriach: biżuteria, dodatki, odzież, vintage, dla domu, dla dzieci. Teraz można robić zakupy 24 godziny na dobę nie wychodząc z domu.
0 1 0 0 0 23.11.2006Wielkie kibicowanie z Harnasiem rozpoczęteRozpoczyna się kolejny sezon skoków narciarskich. Sezon wielkich sportowych emocji i nadziei. Marka Harnaś, już po raz czwarty towarzyszyć będzie wszystkim entuzjastom tego widowiskowego sportu, jako sponsor transmisji skoków narciarskich w Telewizji Polskiej.
0 1 0 0 0 23.11.2006Loteria Winiary na paragonach kasowychFirma CAM Media przed Świętami Bożego Narodzenia zrealizuje dla marki WINIARY ogólnopolską kampanię w super i hipermarketach. Informacja o zorganizowanej dla klientów WINIARY loterii „Upominki pod choinki” zostanie umieszczona na rewersach 50 milionów paragonów wydawanych przez miesiąc w prawie 200 marketach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 23.11.2006Bardzo dobre wyniki InterwencjiPoniedziałkowy wynik „Interwencji” w grupie 16-49 to 27% udziałów. Wynik ten był najlepszy pod względem oglądalności od września bieżącego roku. Poniedziałkowy program osiągnął najlepszy rating tej jesieni 4,91% w grupie 16-49. Interwencję oglądało prawie 1,8 mln widzów.
0 1 0 0 0 23.11.2006Effectica w świecie dziecięcych ubranekARRS Effectica – największa wrocławska agencja reklamowa wygrała przetarg i podpisała umowę o kompleksowej obsłudze marki 5.10.15. należącej do firmy Komex.
0 1 0 0 0 23.11.2006Katalogi CONFORAMA w taxi w Warszawie i KatowicachTAXi-AD Polska realizuje projekt dla domu mediowego MEDIA GROUP.