0 1 0 0 0 30.05.2006Nowa kampania reklamowa Indykpolu1 czerwca br. firma Indykpol, największy w Polsce producent mięsa i przetworów indyczych, rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową swoich produktów. Nowe 15” i 30” spoty mają na celu utwierdzenie konsumentów w ich zaufaniu do marki i produktów firmy oraz zwrócić uwagę na sezonowe wyroby grillowe oferowane przez Indykpol S.A.
0 1 0 0 0 30.05.2006Historia Biennale w plakacie – wystawa towarzysząca 20. Międzynarodowemu Biennale PlakatuOd 1 czerwca do połowy sierpnia, na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie od strony ul. Agrykoli, będzie można zobaczyć najlepsze plakaty w historii warszawskiego Biennale.
0 1 0 0 0 30.05.2006Ruszyła kampania promocyjna makaronów POL-MAKWytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK rozpoczęła przedwakacyjną kampanię PR i kampanię reklamową. Celem zaplanowanych działań jest wzrost świadomości nowej linii domowego, tradycyjnego makaronu „Od Szlachcianki”.
0 1 0 0 0 30.05.2006W ślad za liderem65% europejskich kierowników najwyższego szczebla powiedziało, iż wprowadza więcej ruchomych godzin pracy, by otworzyć drogę do zarządu kobietom. Najczęściej zasadę tę wcielają w życie brytyjscy i niemieccy liderzy biznesu, odpowiednio 74% i 73%. Politykę promocji rozwoju i awansu kobiet w swoich firmach wdraża ponad jedna trzecia europejskich menedżerów. I znów najbardziej pragną ułatwiać możliwość rozwoju zawodowego swoim pracownicom Brytyjczycy (44%), podczas gdy tylko 23% spośród ich hiszpańskich kolegów dostosowuje politykę firmy pod tym kątem.
0 1 0 0 0 30.05.2006Wódka Luksusowa najlepsza na świecie już po raz szóstyWódka Luksusowa, najstarsza polska wódka ziemniaczana, już po raz szósty z rzędu zdobyła złoty medal w międzynarodowym konkursie jakości Monde Selection w Brukseli. W tym roku marka uhonorowana została także wyróżnieniem specjalnym "International High Quality Trophy" przyznawanym przez kapitułę konkursu firmom, które przez sześć kolejnych lat otrzymywały złoty medal w swojej kategorii.
0 1 0 0 0 30.05.2006Odkryj nowe smaki lata„Odkryj nowe smaki lata” - to hasło nowej kampanii reklamowej drażetek Tic Tac Lemon Mint oraz Tic Tac Maracuja. Wyjątkowo słoneczny spot z udziałem pary młodych ludzi powstał w warszawskim oddziale agencji Publicis.
0 1 0 0 0 30.05.2006Zbieraj kody łap nagrodyRuszył największy w historii telewizji Jetix w Polsce interaktywny konkurs ZBIERAJ KODY ŁAP NAGRODY.
0 1 0 0 0 30.05.2006Accenture Golf Day27 maja 2006 r. Grupa ABK Romana Fedorczuka zorganizowała turniej golfowy dla firmy Accenture, "Accenture Golf Trophy" oraz piknik dla klientów. To już IX edycja imprezy tej globalnej firmy, świadczącej usługi z zakresu doradztwa biznesowego, rozwiązań informatycznych oraz outsourcingu.
0 1 0 0 0 30.05.2006Rusza nowa kampania reklamowa Polbanku29 maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, która jest kolejnym etapem realizowanej od kwietnia br. strategii budowania wizerunku banku.
0 1 0 0 0 30.05.2006RedTram™ i stat.pl – międzynarodowa współpracaFirma stat.pl - wiodący na polskim rynku dostawca profesjonalnych statystyk oraz narzędzi do monitorowania ruchu na witrynach internetowych, nawiązał współpracę z międzynarodowym systemem wyszukiwawczym RedTram™.