0 1 0 0 0 17.10.2006Ale Motyw!Według raportu pozarządowego ośrodka badawczego European Citizen Action Service (ECAS) do pracy za granicą wyjechało już ponad milion Polaków. To stanowi 3% wszystkich Polaków, a 5% młodych ludzi w wieku produkcyjnym. Sondaże wykazują, że co druga osoba w Polsce w wieku 18-24 lat myśli o wyjeździe za granicę w poszukiwaniu pracy.
0 1 0 0 0 17.10.2006Już jutro Reprezentacja Polski rozpoczyna rozgrywki w światowym finale World Cyber Games 2006W dniach 18 – 22 października we Włoszech, w mieście Monza koło Mediolanu odbędzie się finał największego na świecie turnieju gier elektronicznych – World Cyber Games 2006. Polscy gracze mają szanse na tytuły Mistrzów Świata.
0 1 0 0 0 17.10.2006Jaka wizja, czyja skuteczność?16 października rusza outdoorowa kampania teasingowa Platformy Obywatelskiej w Warszawie. „Wizja i skuteczność?” – hasło wyborcze warszawskiego PiS i Kazimierza Marcinkiewicza uzupełnione o znak zapytania znajdzie się na plakatach PO. Obok sloganu warszawiacy będą mogli zobaczyć żółto czerwoną flagę stolicy zawiązaną w mocny węzeł. Chcemy w ten sposób skłonić mieszkańców stolicy, aby zanim pójdą głosować zadali sobie pytanie - Jaka wizja i czyja skuteczność? – powiedział Jacek Kozłowski, szef sztabu wyborczego Platformy Obywatelskiej w Warszawie podczas odsłaniania nowego bilboardu PO.
0 1 0 0 0 16.10.2006Świat się zmienia. Teraz cztery w jednym Centrum„Świat się zmienia”, „Teraz cztery w jednym Centrum”. Od dzisiaj wiemy, jakie wydarzenie kryje się za trwającą od dwóch tygodni w Warszawie akcją marketingową, prowadzoną w radiu, na billboardach i autobusach. Zmienia się świat motoryzacji.
0 1 0 0 0 16.10.2006Kampania społeczna “Wyślij CV – ktoś czeka” w piątek odwiedzi WarszawęOrganizatorzy kampanii społecznej na rzecz aktywizacji rynku pracy osób niepełnosprawnych – Ciszewski Public Relations - od maja bieżącego roku odwiedzili już 13 polskich miast wojewódzkich. W najbliższy piątek 20 października odbędzie się konferencja w Warszawie.
0 1 0 0 0 16.10.2006Verbena ponownie z PRO Media HouseIDC Polonia, oddział słowackiego potentata na rynku słodyczy i producenta cukierków Verbena, już po raz czwarty powierzył swój budżet mediowy PRO Media House.
0 1 0 0 0 16.10.2006Dni otwarte w WebteluWebtel – Interactive Solutions organizuje w Warszawie Dni Otwarte skierowane do marketerów oraz agencji reklamowych full service i BTL. Akcja, w postaci bezpłatnych warsztatów, będzie odbywać się w dniach 16 października – 18 listopada tego roku.
0 1 0 0 0 16.10.2006W 2006 roku o 45% wzrośnie liczba maili wysyłanych w kampaniach e-mailingowychUdział e-mailingu w tworzeniu więzi z klientem oraz w skutecznym docieraniu do nowych odbiorców stale rośnie. Ma to odzwierciedlenie w statystykach wysyłek dokonywanych za pomocą systemu Jet.Mail. W pierwszym półroczu wysłano prawie 29 milionów maili, do końca roku może to być nawet 57 milionów. W porównaniu z rokiem ubiegłym to wzrost o 45% - to główne wnioski z raportu na temat e-mailingu, przygotowanego przez firmę Interactive Marketing Partner należącą do Grupy CR Media Consulting.
0 1 0 0 0 16.10.2006iTV zwiększa zasięgInteraktywna telewizja iTV zwiększyła zasięg o nowych abonentów Multimedia Polska. Dzięki temu oferta stacji dostępna jest już dla mieszkańców Gdyni i 42 innych miast będących w zasięgu sieci kablowej tego operatora.
0 1 0 0 0 16.10.2006Dziabnij Smarta SMSemChipita Poland, producent rogalików 7-DAYS przygotował SMS-ową akcję promocyjną, w której wygrać można między innymi 7 samochodów SMART. W realizacji kampanii wykorzystano interaktywny kanał komunikacji z konsumentami – SMS.