Espresso

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Jaka wizja, czyja skuteczność?

16 października rusza outdoorowa kampania teasingowa Platformy Obywatelskiej w Warszawie. „Wizja i skuteczność?” – hasło wyborcze warszawskiego PiS i Kazimierza Marcinkiewicza uzupełnione o znak zapytania znajdzie się na plakatach PO. Obok sloganu warszawiacy będą mogli zobaczyć żółto czerwoną flagę stolicy zawiązaną w mocny węzeł. Chcemy w ten sposób skłonić mieszkańców stolicy, aby zanim pójdą głosować zadali sobie pytanie - Jaka wizja i czyja skuteczność? – powiedział Jacek Kozłowski, szef sztabu wyborczego Platformy Obywatelskiej w Warszawie podczas odsłaniania nowego bilboardu PO.

16 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

W 2006 roku o 45% wzrośnie liczba maili wysyłanych w kampaniach e-mailingowych

Udział e-mailingu w tworzeniu więzi z klientem oraz w skutecznym docieraniu do nowych odbiorców stale rośnie. Ma to odzwierciedlenie w statystykach wysyłek dokonywanych za pomocą systemu Jet.Mail. W pierwszym półroczu wysłano prawie 29 milionów maili, do końca roku może to być nawet 57 milionów. W porównaniu z rokiem ubiegłym to wzrost o 45% - to główne wnioski z raportu na temat e-mailingu, przygotowanego przez firmę Interactive Marketing Partner należącą do Grupy CR Media Consulting.

Poprzednie Następne