0 1 0 0 0 18.08.20065000 Business Media na pięciolecieWe wrześniu br. wydawany przez BUSINESS MEDIA GROUP (BMG) magazyn BUSINESS MEDIA obchodzić będzie 5. lecie na rynku wydawniczym. Z tej okazji redakcja postanowiła odświeżyć logo, wprowadzić nową makietę i wydać magazyn w największym z dotychczasowych nakładów. Na rynku ukaże się 5000 egz. numeru wrześniowo/październikowego.
0 1 0 0 0 18.08.2006„Wędliny z liściem” – nowa propozycja Zakładów Mięsnych NOVEW sierpniu br. Zakłady Mięsne NOVE wprowadziły do sprzedaży nową linię produktów pod nazwą „Wędliny z liściem”. Jest to pięć rodzajów wędlin tradycyjnie wędzonych lub pieczonych, które mają zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagających klientów tęskniących za dobrym, dawnym smakiem polskich wędlin.
0 1 0 0 0 18.08.2006„Mrożonkowy” Piknik RodzinnyDegustacja przepysznych dań przygotowywanych przez Karola Okrasę, gwiazdę telewizyjnego programu kulinarnego, turniej piłki plażowej oraz zajęcia dla dzieci – to tylko niektóre z atrakcji jakie czekają na sopockich plażowiczów w sobotę, 26 sierpnia, przed Barem Przystań przy Al. Wojska Polskiego 11 w Sopocie (od godz. 10.00)
0 1 0 0 0 18.08.2006Psychologia w biznesie – bardziej wiarygodne informacjeFirma szkoleniowa Greń Communication poszerza swoją ofertę badawczą o zaawansowane badania fokusowe z zastosowaniem metod projekcyjnych.
0 1 0 0 0 18.08.2006Springfield poznał kobietę swojego życiaSpringfield, dobrze znana męska marka odzieżowa, w tym roku pożegna się z samotnością. Po 18 latach wędrówki w osamotnieniu spotkał kobietę swojego życia i od nowego sezonu jesienno-zimowego będą podróżować już zawsze razem.
0 1 0 0 0 18.08.2006ORLEN partnerem Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego „Chopin i jego Europa”W dniach 18-31 sierpnia 2006 odbędzie sie II edycja Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego "Chopin i jego Europa" zatytułowana "Od Mozarta do Guldy". Wydarzenie zorganizowane zostało przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina we współpracy z Filharmonią Narodową, Teatrem Wielkim - Operą Narodową i Programem II Polskiego Radia. Sponsorem festiwalu jest PKN ORLEN.
0 1 0 0 3 18.08.2006Nowe logo AtlanticRazem z jesienno-zimową kolekcją firma Atlantic wprowadza nowe, odświeżone logo, które jeszcze lepiej podkreśla niepowtarzalną osobowość marki Atlantic.
0 1 0 0 0 18.08.2006iplay.pl podpisał umowę z wytwórnią EMIInternetowy serwis muzyczny iplay.pl rozpoczął sprzedaż muzyki z wytwórni płytowej EMI. Katalog iplay.pl wzbogacił się o ponad 100 tysięcy utworów doskonale znanych wykonawców takich jak Depeche Mode, Coldplay, Robbie Williams, Lenny Kravitz, Kylie Minogue, a także Massive Attack i Chemical Brothers.
0 1 0 0 0 18.08.2006Czas na Miami ViceRecepta na miły wieczór – dobre towarzystwo, odrobina napięcia i gwiazdorska obsada. Jeśli dodać do tego nasze wspomnienia związane z hasłem „Policjanci z Miami” – otrzymamy gwarancje rewelacyjnych chwil w kinie. Już 25 sierpnia br. premiera kinowa filmu „Miami Vice” w Polsce. Zibi – salony z zegarkami, jako partner filmu, przygotowały z okazji tej premiery atrakcyjne promocje dla swoich klientów.
0 1 0 0 0 18.08.2006Fabryka Pomysłów realizuje cztery kampanie ambientowe dla marki Pilsner UrquellPod koniec ubiegłego roku Pilsner Urquell stał się sponsorem głównym największego międzynarodowego konkursu fotograficznego świata, jakim jest Pilsner Urquell International Photography Awards. Dzięki temu wyjątkowemu przymierzu, zawartemu pomiędzy Pilsner Urquell a fotografią, na początku tego roku powstała w Polsce „Galeria Pilsner Urquell”. Prezentuje ona niezwykłe portrety czterech miast wykonane przez czołówkę polskich fotografów. Wyruszyli oni do Krakowa, Trójmiasta, Poznania i Warszawy, aby sfotografować te miasta z własnej, niepowtarzalnej perspektywy.