Espresso

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Czapka z radiem

„Wbudowany” – oto słowo klucz w świecie gadżetów. Większość z nich to zwykły przedmiot z „wbudowanym” innym zwykłym przedmiotem, co w efekcie daje urządzenie niezwykłe i zazwyczaj bardzo śmieszne. Tak jak ten wynalazek rodem z kreskówki o Jetsonach – czapka z daszkiem, która „wbudowane” ma niewielkie radio oraz baterię słoneczną. Słońce świeci, bateria zasila radio, a muzyka płynie z położonego tuż przy uchu głośnika. I jeszcze ta antenka... Sami chcą, żeby się z nich naśmiewać. Może to lubią? global-merchants.com

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Jaka wizja, czyja skuteczność?

16 października rusza outdoorowa kampania teasingowa Platformy Obywatelskiej w Warszawie. „Wizja i skuteczność?” – hasło wyborcze warszawskiego PiS i Kazimierza Marcinkiewicza uzupełnione o znak zapytania znajdzie się na plakatach PO. Obok sloganu warszawiacy będą mogli zobaczyć żółto czerwoną flagę stolicy zawiązaną w mocny węzeł. Chcemy w ten sposób skłonić mieszkańców stolicy, aby zanim pójdą głosować zadali sobie pytanie - Jaka wizja i czyja skuteczność? – powiedział Jacek Kozłowski, szef sztabu wyborczego Platformy Obywatelskiej w Warszawie podczas odsłaniania nowego bilboardu PO.

16 października 2006

Poprzednie Następne