0 1 0 0 0 19.10.2006Polska agencja Madonet wdraża system medyczny on-line w USAAgencja interaktywna Madonet przy współpracy z nowojorską agencją Bluberries Advertising zrealizowała internetowy system obsługi praktyk lekarskich MDclick.com.
0 1 0 0 0 19.10.2006Media Forum wygrała przetarg na obsługę PR GellweAgencja MEDIA FORUM wygrała przetarg na budowę wizerunku spółki Gellwe - wiodącego producenta na rynku polskich deserów w proszku oraz cieszącego się coraz większą popularnością napoju energetycznego Tiger.
0 1 0 0 0 19.10.2006Comedy Central startujeDziś, o godz. 16.00, startuje nowy, polski kanał komediowy Comedy Central.
0 1 0 0 0 19.10.2006UPS udzielił wsparcia nowym projektantom podczas Olympus Fashion Week w Nowym Jorku10 młodych, obiecujących projektantów mody przedstawiło swoje kolekcje podczas ekskluzywnego pokazu „UPS Delivering Fashion’s Future” w ramach Olympus Fashion Week, który odbył się w dniach 8 – 15 września w Nowym Jorku. Projektanci zostali wybrani przez UPS i IMG Fashion.
0 1 0 0 0 19.10.2006Magic lessons teraz w Czechach i na SłowacjiZrealizowany przez agencję Communication Unlimited najnowszy film reklamowy dla produktów Kinder Niespodzianka zostanie zaadaptowany na potrzeby kampanii reklamowych w Czechach i na Słowacji.
0 1 0 0 0 19.10.2006Samsung na pokazie Macieja ZieniaPodczas pokazu znanego projektanta Macieja Zienia (17 września, Pałac Kultury w Warszawie) Samsung zaprezentował kolekcję telefonów na czwarty kwartał 2006 roku. Pokaz był również zwieńczeniem akcji promocyjnej najlepiej sprzedającego się obecnie na świecie telefonu Samsung - E900. Pozostałe prezentowane modele (X820, D830 oraz D900) należą do słynnej serii Samsung Ultra: są to najbardziej płaskie modele w swoich kategoriach (rozsuwany, z klapką, klasyczny bar).
0 1 0 0 0 19.10.2006Ruszy pierwsza kampania telewizyjna firmy Ziaja23 października b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania firmy Ziaja – polskiego producenta produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Jest to pierwsza kampania w telewizji tego Klienta.
0 1 0 0 0 19.10.2006British American Tobacco wycofuje się ze sponsorowania wyścigów Formuły 1Po ośmiu latach reklamy marki Lucky Strike na zawodach Formuły 1, spółka British American Tobacco w trakcie nadchodzącego weekendu, podczas Grand Prix Brazylii pożegna się z mistrzowskimi wyścigami – i zakończy rozpoczęte w latach 60. ubiegłego wieku związki ze sportem automobilowym.
0 1 0 0 0 19.10.2006W Bilbao rusza największe wyzwanie żeglarskie świata22 października 2006 r. 8 dzielnych sterników wyruszy z Portu Getxo w Bilbao na okołoziemskie regaty VELUX 5 Oceans, jedno z najdłuższych i najbardziej znaczących wydarzeń w świecie sportu indywidualnego.
0 1 0 0 0 19.10.2006Expansja Advertising dla Międzynarodowych Targów PoznańskichAgencja Reklamowa Expansja Advertising wygrała przetarg na motyw graficzny oraz logo Międzynarodowych Targów Mechanizacji Rolnictwa POLAGRA AGRO - PREMIERY oraz POLAGRA FARMA 2007 organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.