0 1 0 0 0 24.10.2006Expansja Advertising dla grupy kapitałowej PBG S.A.Expansja Advertising wygrała konkurs na budowę systemu identyfikacji wizualnej dla grupy kapitałowej PBG S.A.
0 1 0 0 0 24.10.2006Shell wraz z Proximity Poland szkoli kierowcówAgencja Proximity Poland wraz z działem marketingu Shell Polska przygotowała kreację nowej promocji na stacjach benzynowych.
0 1 0 0 0 24.10.2006Markowe opowieściM. Lindstrom, Brand Marketer, Storyteller, "ClickZ", 24.10.2006 Oto morał artykułu Martina Lindstroma: sama promocja produktu już nie wystarcza - musisz umieć w interesujący sposób podać równie interesujące opowieści!
0 1 0 0 0 24.10.2006Mobilna kampania sklepów Cropp TownNa początku października w Warszawie rozpoczęła się kampania typu Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla CROPP TOWN - sieci sklepów należącej do LPP SA. Główne hasło kampanii adresowanej do ludzi młodych i aktywnych brzmi: „Człowieku wyluzuj”. 30 krwistoczerwonych autobusów będzie jeździło po Warszawie jeszcze przez miesiąc. Jest to największa kampania Transit Advertising przeprowadzana w październiku w stolicy.
0 1 0 0 0 24.10.2006Za drogie znaczkiWedług sondażu przeprowadzonego przez TNS OBOP 45% Polaków uważa, że ceny znaczków pocztowych są zbyt wysokie.
0 4 0 0 0 24.10.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za sierpień 2006 roku.
0 1 0 0 0 23.10.2006PRO Media House zakupił media dla B.S.R Polska 118 października ruszyła pierwsza faza kampanii jednego z największych deweloperów w Europie Środkowo-Wschodniej, promująca nowoczesne i luksusowe osiedle mieszkaniowe - Wilanów One.
0 1 0 0 0 23.10.2006Dom mediowy Starcom będzie pracował dla marek Apple i iPodFirma Apple IMC Poland SAD Sp. z o.o., wyłączny importer i dystrybutor marek Apple i iPod na rynku polskim, podpisała umowę o współpracy z domem mediowym Starcom. Starcom zajmie się planowaniem strategii i zakupem mediów dla obu marek firmy Apple.
0 1 0 0 0 23.10.2006EFFECTIVE RESPONSE – nowa usługa agencji SALES LINKW związku z nadchodzącym okresem przedświątecznym agencja field marketingowa SALES LINK wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie „Effective Response”.
0 1 0 0 0 23.10.2006700 000 Polaków pozna pierwszy środek na niepogodęUS Pharmacia rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową produktu METEO - pierwszego w Polsce preparatu dla osób wrażliwych na zmiany pogodowe (meteoropatów). Realizowane przez CAM MEDIA oraz Dom Mediowy Starcom działania promujące METEO prowadzone są w cyklu weekendowym w kolejnych Galeriach Handlowych, w największych miastach Polski.