0 1 0 0 0 5.09.2006Spacerowniki po wybranych dzielnicach Warszawy z „Gazetą Wyborczą”W czwartek, 7 września, ze stołecznym wydaniem „Gazety Wyborczej" ukaże się pierwszy z cyklu czterech spacerowników (ciąg dalszy przedwakacyjnej edycji), czyli przewodników po wybranych dzielnicach Warszawy. Następne spacerowniki będą się ukazywały w kolejne wrześniowe czwartki jako bezpłatny dodatek do stołecznego wydania „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 5.09.2006Nowy proszek – nowe POSyPortfolio rodziny Woolite Perła powiększyło się o trzy nowe produkty - proszki do prania delikatnych tkanin. Agencja Reklamowa Tęcza zaprojektowała i wyprodukowała serię materiałów POS, które towarzyszą ich inauguracji na rynku.
0 1 0 0 0 5.09.2006Ruszył serwis Magoo.plDnia 1 września swoją oficjalną premierę miał serwis internetowy www.magoo.pl.
0 1 0 0 0 5.09.2006Otard charytatywnie i z francuskim szykiemPonad 36 tysięcy złotych na rzecz Domu Dziecka w Chotomowie zebrali organizatorzy Turnieju Charytatywnego, który odbył się w niedzielę w First Warsaw & Country Club w Rajszewie. Podczas aukcji zlicytowano również najwytworniejszy z koniaków marki Otard dostępnych w Polsce – Otard Extra Old.
0 1 0 0 0 5.09.2006Kampania DETOX – adaptacja przez WWF EuropeanUbiegłoroczna kampania DETOX przygotowana i zrealizowana pro publico bono przez agencję Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska okazała się spektakularnym sukcesem na polskim rynku.
0 1 0 0 0 5.09.2006Linea Recta Polska po raz kolejny dla Oleju KujawskiegoZT Kruszwica przygotowuje jesienną kampanię reklamową wspierającą sprzedaż Oleju Kujawskiego. W ramach działań BTL zostanie przeprowadzona loteria promocyjna, do przygotowania i przeprowadzenia której została wytypowana agencja promocyjno-reklamowa Linea Recta Polska Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 5.09.2006Czas na kolejny Hit Roku PeugeotPo wprowadzeniu na rynek modeli 107, 407 coupe i 207, Peugeot rozpoczyna właśnie prezentację swojej czwartej tegorocznej premiery – nowego dostawczego Peugeot Boxera.
0 1 0 0 1 5.09.2006Metamorfoza Mebli WAJNERTAgencja brandingowa Metamorphosis Brand Communications z Wrocławia (www.metamorphosis.com.pl), specjalizująca się w strategicznej budowie marek (brand consulting), zakończyła prace nad badawczo-analityczną częścią działań nad marką dla kolejnego klienta. Agencja Metamorphosis zrealizowała dla Mebli WAJNERT gruntowne badania wizerunkowe, zbudowała strategię rozwoju marki, strategię komunikacji marki oraz system identyfikacji wizualnej. Obecnie trwa proces wdrażania koncepcji.
0 1 0 0 0 5.09.2006Expansja wdraża kolejny program lojalnościowy i rozbudowuje zaplecze logistyczneDla firmy Eberspaecher został przygotowany program lojalnościowy pod tytułem „Ciepło sprzedajesz, nagrody dostajesz”. Prezentacja programu odbyła się na ogólnopolskim spotkaniu dystrybutorów w pałacu w Skrzynkach pod Poznaniem.