0 1 0 0 0 6.11.2006BTL Point Group wprowadza narzędzie „PROMO E-learning”®Agencja marketing services BTL Point Group wprowadza autorskie narzędzie „PROMO E-learning”® do zwiększania i weryfikacji kompetencji promotorów biorących udział w aktywnościach BTL-owych.
0 1 0 0 0 6.11.2006Sparing.pl – pierwszy w Polsce edytorial internetowySparing.pl stanowi zupełnie nową kategorią na polskim rynku medialnym. To internetowy edytorial, a więc przeniesiony do cyfrowego świata męski magazyn, oferujący użytkownikowi szeroką gamę multimediów. Projekt portalu trafił do ścisłego finału konkursu „Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka” w kategorii multimedialnych dzieł sztuki.
0 1 0 0 0 6.11.2006NoweTrendy w ReklamieKomisja Nauk Psychologicznych Polskiej Akademii Nauk, Instytut Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Dom Mediowy ProMedia House zapraszają na: Sympozjum „Nowe Trendy w Reklamie“, które odbędzie się w: piątek, 17 listopada 2006, w godz. 9.00 – 18.00, w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Krupnicza 35 w Krakowie, aula średnia A.
0 1 0 0 0 3.11.2006GaduFun! – sposób na zimową szarugęGaduFun! - www.gadufun.pl - to nowy serwis WWW z nowoczesnymi gadżetami na telefon komórkowy, będący efektem współpracy Gadu-Gadu i Działu Nowych Mediów Wydawnictwa Bauer, które dla tego przedsięwzięcia przygotowało specjalną wersję swojej multimedialnej platformy www.Mobila.pl.
0 1 0 0 0 3.11.2006UPS obchodził czwarty doroczny Światowy Tydzień WolontariuszaCo w wolnym czasie robią pracownicy firmy, która każdego dnia doręcza prawie 15 milionów paczek i dokumentów do 200 krajów na całym świecie? Przeznaczają 100 000 godzin na wolontariat w 50 krajach.
0 1 0 0 1 3.11.2006Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa dyktafonów1 listopada ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dyktafonów cyfrowych marki Olympus „Zapamięta za Ciebie”, skierowana do studentów. Za akcję obejmującą outdoor, serwis www oraz eventy i komunikację na uczelniach odpowiedzialna jest agencja Tomorrow.
0 1 0 0 0 3.11.2006Marketing sportowy bez tajemnic„Dwa dni, które mogą zmienić polski sport” – to hasło przyświecające V edycji konferencji Dni Marketingu Sportowego, która 8-9 listopada 2006 r. odbędzie się w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie. Podczas konferencji w ramach 6 bloków tematycznych i przy udziale 30 prelegentów oraz kilkuset gości omówione zostaną najważniejsze zagadnienia związane z marketingiem sportowym.
0 1 0 0 0 3.11.2006INTERIA.PL wspiera Amnesty InternationalINTERIA.PL rozpoczęła współpracę z Amnesty International. Portal wspiera działalność Stowarzyszenia oferując nieodpłatny hosting serwisów internetowych, poświęconych akcjom podejmowanym przez partnera.
0 1 0 0 0 3.11.2006Zostań farmerem na Dzikim ZachodzieRuszyła darmowa gra ekonomiczna Farmersi. Gra, w formie internetowej symulacji, pozwala graczom na prowadzenie własnej farmy w XIX-wiecznej Ameryce. Mając taką samą sytuację na starcie, gracze starają się, by ich farma rozwijała się jak najlepiej i przynosiła jak najwyższe zyski.
0 1 0 0 0 3.11.2006Jak zdobyć nowych klientów, korzystając z wyszukiwarki internetowej? – Uniwersytet Google na Międzynarodowych Targach Turystycznych w PoznaniuFirma Google była gościem tegorocznych targów turystycznych Tour Salon odbywających się w dniach 24-27 października w Poznaniu. 26 października przedstawiciel Google - Adam Kwaśniewski poprowadził wykład i warsztaty – Uniwersytet Google – przedstawiając tajniki efektywnego wykorzystania internetowych wyszukiwarek w biznesie turystycznym.