0 1 0 15.01.2007CubeGroup agencją kwalifikowaną przez GoogleCubeGroup jest agencją specjalizującą się w prowadzeniu działań marketingowych w wyszukiwarkach (pozycjonowanie oraz linki sponsorowane). Kilka dni temu CubeGroup uzyskała status firmy kwalifikowanej w programie Google Advertising Professionals.
0 1 0 15.01.2007PR Solutions dla złotego partnera MicrosoftPR Solutions rozpoczęła współpracę z Fild.NET, spółką specjalizującą się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw (poszczególnych działów lub całej organizacji) w oparciu o rozwiązania Microsoft.
0 1 0 15.01.20078 800 darów od DPD MasterlinkW ramach akcji Noworoczna Paczka DPD Masterlink, udało się w tym roku zebrać 8 800 darów, które doręczone będą potrzebującym dzieciom w całej Polsce. Akcja zbiórki zabawek rozpoczęła się na początku grudnia 2006 w każdym z 50 oddziałów firmy. W akcję zaangażowani byli pracownicy DPD Masterlink oraz Klienci firmy.
0 1 0 15.01.2007Nokaut.pl drugą porównywarką w PolsceZaledwie dwa miesiące po oficjalnej odsłonie platforma porównująca ceny Nokaut.pl znalazła się na drugim miejscu w rankingu polskich porównywarek cen, który opublikował Komputer Świat w numerze 1/2007. Klasyfikuje to nową porównywarkę cen jako najbardziej dynamicznie rozwijający się projekt e-commerce w Polsce.
0 1 0 15.01.2007Guess Watches ogłasza finalistów akcji Faces to WatchGuess Watches wybrał 20 finalistów globalnej akcji Faces to Watch, która ma na celu znalezienie kobiety i mężczyzny – nowych twarzy międzynarodowej kampanii reklamowej marki.
0 1 0 15.01.2007Karnawałowa kampania reklamowa linii Tex Mex DelectyOd połowy stycznia do początku marca 2007 roku potrwa silna kampania wspierająca linię produktów meksykańskich marki Delecta. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę i internet. To trzeci etap długofalowego wsparcia pod niezmiennym hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”. Nową formą promocji jest konkurs dla internautów, zorganizowany na łamach strony www.odkryjmeksyk.pl, w którym główną nagrodą jest wycieczka do Meksyku.
0 1 0 15.01.2007LOACKER ogłasza konkursLOACKER włoski producent cenionych na całym świecie wykwintnych słodyczy organizuje konkurs. Każdy, kto do końca marca 2007 odwiedzi i zarejestruje się na stronie internetowej www.loacker.com/meran ma szansę wygrać pobyt dla dwóch osób w ekskluzywnym ośrodku z odnową biologiczną Therme Meran w Południowym Tyrolu.
0 1 0 15.01.2007Zakwitła strona FRUCTUSRuszyła strona internetowa marki FRUCTUS. Jest to kolejny etap rozszerzania polityki informacyjnej marki nawozów ogrodniczych, mającej na celu dotarcie do pojedynczego odbiorcy. Konkurs na zaprojektowanie strony www wygrał Dom Marki Max von Jastrov.
0 1 0 15.01.2007Nagroda dla firmy Oriflame za odżywczy olejek w kapsułkach Time ReversingW dziewiątej edycji plebiscytu „Mój kosmetyk roku 2006” Odżywczy olejek w kapsułkach – Time Reversing Facial Oil Capsules firmy Oriflame Poland zajął III miejsce w kategorii „pielęgnacja twarzy”.
0 1 0 12.01.2007Arka mnoży sukcesy13 stycznia rozpocznie się kolejna kampania Funduszy Inwestycyjnych Arka. Wysokie zyski, jakie od lat przynosi swoim klientom Arka, oraz intensywna obecność w telewizji zaowocowały wielką popularnością wśród Polaków. W nowej kampanii za punkt wyjścia przyjęto fakt, że to fundusze Arka były najchętniej wybieranymi funduszami inwestycyjnymi w 2006 r. To właśnie do Arki klienci wpłacili w 2006 roku więcej niż do jakichkolwiek innych funduszy w Polsce. Stąd hasło obecnej kampanii, przygotowanej przez Agencję Reklamową GPD Advertising: W 2006 roku Polacy wybrali Arkę.