Espresso

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Protest przeciwko (nudzie w) szkole

W jaki sposób zaprezentować kilka marek w jednej wspólnej akcji promocyjnej, zachowując ich tożsamość i cechy? Jak takie multibrandowe podejście połączyć w efektywnej i efektownej kampanii, która nie kosztuje majątku, jest w stanie konkurować z działaniami rynkowych gigantów i wykorzystuje sprawnie PR, nowe media, marketing partyzancki, BTL i wszystko, co najlepsze z palety nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych? W sierpniu ruszyła, przygotowywana od maja, niecodzienna akcja promocyjna firmy Corex pod hasłem: „Protest przeciwko (nudzie w) szkole.”

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Marketing partyzancki w prawdziwym świecie

J. C. Levinson, Guerrillas in the Real World, "Guerrilla Marketing" Jeśli w działaniach marketingowych człowiek nie dostosuje się do realnego świata, mogą one okazać się stratą pieniędzy i czasu. Nasza rzeczywistość niekoniecznie jest taka, jaką chciałoby się ją widzieć lub jaką była dawniej. Dla wielu marketerów uświadomienie sobie tej prostej – wydawać by się mogło – prawdy stanowi poważny problem. Artykuł zwraca uwagę na 10 czynników, które trzeba wziąć pod uwagę przy realizowaniu kampanii marketingu partyzanckiego.

Poprzednie Następne