Espresso

7 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2006

Dilmah w telewizji

Życiowa pasja, Dzieło mistrza, Najlepsze tradycje, Czysta herbata cejlońska, Prosto z plantacji – to tytuły pięciu filmów reklamowych Dilmah, które w okresie od listopada do lutego będą pojawiały się na antenie najważniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Celem zorganizowanej z okazji piętnastolecia obecności marki Dilmah na polskim rynku kampanii jest przekazanie możliwie szerokiemu kręgowi konsumentów podstawowej wiedzy na temat herbat Dilmah.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2006

GP Batteries rusza w miasto

W listopadzie rozpoczyna się kampania reklamowa nowoczesnych zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries znanych pod nazwą PowerBank. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Energia w zasięgu” jest, podobnie jak poprzednio, tworzenie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają rygorystyczne standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Dodatkowo GP postanowiło zaprezentować na nośnikach mediów miejskich nowe logo GP PowerBank.

Poprzednie Następne