0 1 0 0 0 7.11.2006Dilmah w telewizjiŻyciowa pasja, Dzieło mistrza, Najlepsze tradycje, Czysta herbata cejlońska, Prosto z plantacji – to tytuły pięciu filmów reklamowych Dilmah, które w okresie od listopada do lutego będą pojawiały się na antenie najważniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Celem zorganizowanej z okazji piętnastolecia obecności marki Dilmah na polskim rynku kampanii jest przekazanie możliwie szerokiemu kręgowi konsumentów podstawowej wiedzy na temat herbat Dilmah.
0 1 0 0 0 7.11.2006Nowa strona Kubus.pl przygotowana przez Zentropy PartnersGrupa Maspex Wadowice odświeża wizerunek marki Kubuś. Wraz ze zmianą postaci Kubusia powstała nowa witryna internetowa www.kubus.pl, przygotowana przez agencję interaktywną Zentropy Partners z grupy McCann.
0 1 0 0 0 7.11.2006S4 radiowo dla MerckOd 16 października w kilku największych ogólnopolskich stacjach radiowych trwa kampania reklamowa przygotowana przez fullserwisową Agencję Reklamową S4 dla preparatu Bion 3, produkowanego przez firmę Merck sp. z o.o.
0 1 0 0 0 7.11.2006GP Batteries rusza w miastoW listopadzie rozpoczyna się kampania reklamowa nowoczesnych zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries znanych pod nazwą PowerBank. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Energia w zasięgu” jest, podobnie jak poprzednio, tworzenie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają rygorystyczne standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Dodatkowo GP postanowiło zaprezentować na nośnikach mediów miejskich nowe logo GP PowerBank.
0 1 0 0 0 7.11.2006Nowy lifestylowy „Piotr i Paweł”Ogólnopolska sieć supermarketów „Piotr i Paweł” proponuje dla swoich klientów nowy lifestylowy magazyn - pierwszy z planowanej kulinarnej serii.
0 1 0 0 0 7.11.2006Kampania sprzedażowa dealera Nissana’a w Warszawie -T&T ZaborowskiRuszyła kampania największego autoryzowanego dealera Nissana’a w Warszawie: T&T Zaborowski.
0 1 0 0 0 7.11.2006Światowy trend gry w pokera dociera do PolskiRozgrywki w pokera w sieci stają się coraz popularniejsze także w Polsce. Trend, który na świecie ma już swoje wielomilionowe rzesze zwolenników, dotarł także do Polski.
0 1 0 0 0 7.11.2006Pedigree® Głównym Oficjalnym Sponsorem Światowej Wystawy Psów Rasowych w PoznaniuW dniach 9-12 listopada, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, odbędzie się największa na świecie wystawa psów rasowych. W wystawie weźmie udział ok. 21 tysięcy psów z całego świata. Głównym Oficjalnym Sponsorem imprezy jest marka Pedigree®, producent suchej i mokrej karmy oraz smakołyków dla psów.
0 1 0 0 0 7.11.2006Połączone zasoby informacji marketingowej firm Kompass i CofaceKompass i Coface podjęły wspólne prace nad opracowaniem bazy danych z informacją o firmach z Polski. W efekcie kooperacji powstała baza na CD ROM „Firmy Polskie 2006”, zawierająca pełne dane najaktywniejszych polskich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 7.11.2006Wzrost sprzedaży POLITYKI w sierpniuPOLITYKA osiągnęła w sierpniu rekordową w tym roku sprzedaż na poziomie 188.558 egz. Sprzedaż tego tygodnika wzrosła w stosunku do poprzedniego miesiąca o 18% (ok. 29 tys. egz). Na bardzo dobrą sprzedaż Polityki w sierpniu składały się publikowany na jej łamach cykl testów dla poszukujących pracy, dodatek redakcyjny Pomocnik Historyczny oraz Mapa Zamków w Polsce.