Espresso

10 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Zaangażowanie pracowników podstawą zadowolenia klienta

B. Schneider, Engaged Employees Are Key to Customer Satisfaction, "E-Commerce Times", 3.09.2006 Łatwa do zaobserwowania korelacja pomiędzy zaangażowaniem pracowników a zadowoleniem klientów paradoksalnie często pozostaje niedostrzegana przez managerów. Co więcej, niejednokrotnie zaangażowanie mylnie utożsamia się z poziomem satysfakcji z pracy. A przecież – jak sugeruje autor artykułu – pracownicy nie stają się zaangażowani tylko dlatego, że pracodawca tego chce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Twoja strona internetowa – nastawienie na klienta czy narcyzm?

P. DeLegge, How Customer-Focused Is Your Website? Stalking the Narcissistic Web, "Marketing Today" W czasach, kiedy potencjalni klienci często w ciągu paru sekund decydują, czy oglądana strona internetowa firmy pozwala odpowiedzieć na ich pytania i potrzeby, informacje przydatne klientowi powinny stać się najważniejszym elementem witryny. Autor porównuje sytuacje, w których wyeksponowane są elementy łechcące ego przedsiębiorstwa oraz wskazujące konkretne rozwiązania problemów klientów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2006

Śmierć strony internetowej, cz. 1

D. Sweet, The Death of the Web Site, Part 1, "ClickZ Network", 1.09.2006 Niemal wszyscy posiadają obecnie firmowe strony WWW. Lepsze lub gorsze, lśniące kolorami lub oszczędne w formie… Bardzo często jednak przeładowane informacjami, spośród których niełatwo wyłowić te najważniejsze. Uważajmy, by nie uczynić z naszej internetowej strony strychu z niepotrzebnymi starociami. Autor przestrzega przed sytuacją, w której łatwiejszym sposobem odszukania potrzebnych informacji staje się użycie Google.

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Protest przeciwko (nudzie w) szkole

W jaki sposób zaprezentować kilka marek w jednej wspólnej akcji promocyjnej, zachowując ich tożsamość i cechy? Jak takie multibrandowe podejście połączyć w efektywnej i efektownej kampanii, która nie kosztuje majątku, jest w stanie konkurować z działaniami rynkowych gigantów i wykorzystuje sprawnie PR, nowe media, marketing partyzancki, BTL i wszystko, co najlepsze z palety nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych? W sierpniu ruszyła, przygotowywana od maja, niecodzienna akcja promocyjna firmy Corex pod hasłem: „Protest przeciwko (nudzie w) szkole.”

Poprzednie Następne