0 1 0 0 0 8.11.2006Rusza I ogólnopolska „Olimpiada Zdrowia”W połowie listopada br. w gimnazjach na terenie całego kraju rozpocznie się I ogólnopolska „Olimpiada Zdrowia”, czyli konkurs wiedzy na temat żywności i zdrowego żywienia. Organizatorem i pomysłodawcą akcji jest firma Indykpol S.A. Patronat nad całym programem sprawuje Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Ministerstwo Zdrowia.
0 1 0 0 0 8.11.2006Tu będziemy szczęśliwi!6 listopada Bank Millennium rozpoczyna jesienną kampanię reklamową kredytów hipotecznych. Emisji spotów reklamowych w telewizji publicznej i stacjach komercyjnych towarzyszyć będzie kampania w radio, prasie i internecie.
0 1 0 0 0 8.11.2006Unoszące się w powietrzu obrazy to już nie tylko filmy s-fHeliodisplay – to urządzenie wyświetlające obraz „zawieszony w powietrzu” metodą zbliżoną do projekcji holograficznej. Jest to dzieło amerykańskiej myśli technicznej IO2 Technology. To odpowiedź na pytanie nasuwające się w natłoku różnorodnych nośników: Jak przyciągnąć uwagę?
0 1 0 0 0 8.11.2006Opinion dla LUKAS BankuW rozpoczętej 2 października kampanii karty kredytowej Maxima PLUS LUKAS Banku, drukarnia cyfrowa Opinion z Gliwic zapewniła wsparcie kampanii oklejając witryny placówek bankowych.
0 1 0 0 0 8.11.2006Współpraca IVP.pl z Ogniwo.netSerwisy IVP.pl oraz Ogniwo.net nawiązały współpracę w zakresie wzajemnej promocji i dostępu użytkowników do swoich funkcjonalności. Dzięki podjętej współpracy, użytkownicy IVP.pl będą mogli zapisać się za pośrednictwem portalu w serwisie Ogniwo.net, zaś Ogniwo.net będzie promować na swoich stronach możliwość pozyskania inwestora do własnych przedsięwzięć w portalu IVP.pl.
0 1 0 0 0 8.11.2006Pakiet KINOMANPolonia Indoor Advertising poszerzyła swoją ofertę o nowy produkt – pakiet dedykowany KINOMAN. Z pakietu skorzystało AWR Wprost, realizując kampanię promocyjną „WiK Wprost i Kultura”. Nowy WiK reklamowany jest w warszawskich lokalach i w kinach na teranie całej Polski.
0 1 0 0 0 8.11.2006Network PR dla programu edukacyjnego „Bezpieczny uczeń – jak unikać zagrożeń”Agencja Network Public Relations odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Bezpieczny uczeń – jak unikać zagrożeń”. Organizatorami programu są Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa z Poznania i Policealna Szkoła Detektywów i Pracowników Ochrony O’Chikara.
0 1 0 0 0 8.11.2006Domowe Sekrety w elektronicznej odsłonieDomowe Sekrety - linia dodatków do ciast i deserów marki Appetita - od października ma swoją witrynę w Internecie. Strona internetowa słodkiej kategorii marki Appetita dostępna jest pod adresem www.domowesekrety.pl.
0 1 0 0 0 8.11.2006Dragon Rouge dla Monetii (Bank Bise)4 października na rynku agencji opłat rozpoczyna działalność nowa, należąca do Banku BISE, sieć – MONETIA, wprowadzana na rynek hasłem Bądź pewny. Zapłacone!
0 1 0 0 0 8.11.2006Śpiewała o nim DODACzy istnieje uniwersalny kod międzykulturowy, który przed nikim nie ma tajemnic i jest wspólnym mianownikiem zrozumiałym dla wszystkich? Z pozoru wydaje się, że jest to niemożliwe, jednak po przeczytaniu najnowszego wydania magazynu VISUAL COMMUNICATION, który jest już dostępny w salonach Empik, opinia ta z pewnością może się zmienić.