0 1 0 0 0 10.09.2006Strategie cenowe w marketinguB. Kyle, Pricing Strategies in Marketing, "WebSiteMarketingPlan.com" Jak powszechnie wiadomo, ceny artykułów i usług nie zależą jedynie od kosztów produkcji – pod uwagę bierze się też np. pozycję firmy na rynku czy dostępność produktu. Autorka w krótki i przystępny sposób przedstawia kilkanaście strategii kształtowania cen przyjmowanych w zależności od konkretnej sytuacji rynkowej.
0 1 0 0 0 10.09.2006Zaangażowanie pracowników podstawą zadowolenia klientaB. Schneider, Engaged Employees Are Key to Customer Satisfaction, "E-Commerce Times", 3.09.2006 Łatwa do zaobserwowania korelacja pomiędzy zaangażowaniem pracowników a zadowoleniem klientów paradoksalnie często pozostaje niedostrzegana przez managerów. Co więcej, niejednokrotnie zaangażowanie mylnie utożsamia się z poziomem satysfakcji z pracy. A przecież – jak sugeruje autor artykułu – pracownicy nie stają się zaangażowani tylko dlatego, że pracodawca tego chce.
0 1 0 0 0 10.09.2006Zuchwałe przesłanie dla zranionego państwaE. Pfanner, A Brash Message to a Wounded Country, "The New York Times", 4.09.2006 Kontrowersyjne billboardy reklamujące Johnnie’go Walkera pojawiły się w Libanie. Aluzja do niedawnych izraelskich bombardowań w tym kraju jest aż nadto czytelna, choć oficjalnie mówi się o braku jakichkolwiek odniesień politycznych w kampanii.
0 1 0 0 0 10.09.2006Twoja strona internetowa – nastawienie na klienta czy narcyzm?P. DeLegge, How Customer-Focused Is Your Website? Stalking the Narcissistic Web, "Marketing Today" W czasach, kiedy potencjalni klienci często w ciągu paru sekund decydują, czy oglądana strona internetowa firmy pozwala odpowiedzieć na ich pytania i potrzeby, informacje przydatne klientowi powinny stać się najważniejszym elementem witryny. Autor porównuje sytuacje, w których wyeksponowane są elementy łechcące ego przedsiębiorstwa oraz wskazujące konkretne rozwiązania problemów klientów.
0 1 0 0 0 10.09.2006Marketing e-mailowy – pięć wyzwań na rok 2006Five Challenges for Email Marketing in 2006, "Opt-in News" W artykule opisano różne sposoby kreatywnego podejścia do marketingu e-mailowego pozwalające na zwiększenie efektywności tej metody. Mimo że autorzy mówią o nich w kontekście wyzwań na 2006 rok, opisywane działania wydają się użyteczne w dowolnym czasie.
0 1 0 0 0 10.09.2006KFC radzi się mamyK. Hein, KFC Cooks Up Moms Panel, "Brandweek", 22.08.2006 Czy w KFC można zjeść jak u mamy?! Wiele wskazuje na to, że niebawem taka sytuacja będzie możliwa. Restauracja powołała bowiem do życia „KFC Moms Matter! Advisory Board” mającą pomóc w „zdrowym” zarządzaniu marką.
0 1 0 0 0 10.09.2006Śmierć strony internetowej, cz. 1D. Sweet, The Death of the Web Site, Part 1, "ClickZ Network", 1.09.2006 Niemal wszyscy posiadają obecnie firmowe strony WWW. Lepsze lub gorsze, lśniące kolorami lub oszczędne w formie… Bardzo często jednak przeładowane informacjami, spośród których niełatwo wyłowić te najważniejsze. Uważajmy, by nie uczynić z naszej internetowej strony strychu z niepotrzebnymi starociami. Autor przestrzega przed sytuacją, w której łatwiejszym sposobem odszukania potrzebnych informacji staje się użycie Google.
0 1 0 0 0 8.09.2006Radosne strony życia w kadrachRusza konkurs fotograficzny Coca-Coli dla tych, którzy umieją uchwycić pogodne strony świata i chcą w nagrodę... spełnić swe marzenie. Konkurs jest elementem kampanii „Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola”, prowadzonej przez Coca-Colę od początku lipca br.
0 1 0 0 0 8.09.2006Trochę mniej bólu, trochę mniejsza grawitacjaW sporcie są takie momenty, kiedy zawodnik rzuca wyzwanie wszystkim wokół. Są chwile, gdy sportowiec przełamuje bariery wytrzymałości fizycznej i psychicznej. Momenty, które pomagają wskazać drogę do sukcesu. Momenty, w których sportowiec lepiej poznaje samego siebie.
0 1 0 0 0 8.09.2006Protest przeciwko (nudzie w) szkoleW jaki sposób zaprezentować kilka marek w jednej wspólnej akcji promocyjnej, zachowując ich tożsamość i cechy? Jak takie multibrandowe podejście połączyć w efektywnej i efektownej kampanii, która nie kosztuje majątku, jest w stanie konkurować z działaniami rynkowych gigantów i wykorzystuje sprawnie PR, nowe media, marketing partyzancki, BTL i wszystko, co najlepsze z palety nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych? W sierpniu ruszyła, przygotowywana od maja, niecodzienna akcja promocyjna firmy Corex pod hasłem: „Protest przeciwko (nudzie w) szkole.”