0 1 0 0 0 9.11.2006Statuetki DEMES 2006 rozdaneW środę 8 listopada podczas III Gali Sportu i Biznesu w Centrum Olimpijskim w Warszawie zostały wręczone Nagrody Biznesu Sportowego – Statuetki DEMES, służące promowaniu działań związanych z marketingiem sportowym.
0 1 0 0 0 9.11.2006Markę Paluszki Lubelskie wspiera kampania z wykorzystaniem nowego nośnikaFirma Lubella (Grupa Maspex Wadowice) prowadzi lokalną kampanię reklamową Paluszków Lubelskich. Planowaniem i zakupem mediów do akcji prowadzonej wyłącznie na terenie Lublina zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.
0 1 0 0 0 9.11.2006Życie z pasją na PodkarpaciuJuż blisko 150 osób z całej Polski zarejestrowało się do udziału w konkursie „Podkarpacie – żyj z pasją”. Konkurs zorganizowany został w ramach pierwszego etapu kampanii komunikacyjnej Podkarpacia. Uczestnicy z Gdańska, Warszawy, Wrocławia, ale również Rzeszowa i innych miejscowości leżących na południowym-wschodzie Polski pracują nad przygotowaniem szczegółowych działań, które w dalszej kolejności zostaną wdrożone w ramach promocji województwa.
0 1 0 0 0 9.11.2006„Trzy kolory”„Trzy kolory” to hasło kolejnej kampanii wizerunkowej marki PORTA DRZWI.
0 1 0 0 0 9.11.2006Carrefour Rodziynka – pierwszy program lojalnościowy dla supermarketówProgram Rodziynka jest pierwszym w Polsce programem lojalnościowym przygotowanym specjalnie dla klientów supermarketów. Ten unikalny, ogólnopolski projekt został wprowadzony w dniu 8 listopada 2006 roku i swoim zasięgiem obejmuje supermarkety należące do Grupy Carrefour Polska, czyli: sklepy Champion, Globi oraz Carrefour Express.
0 1 0 0 0 9.11.2006Bankier.pl wdrożył do swojego serwisu wyszukiwarkę NetSprintOd początku listopada br. wszyscy użytkownicy Portalu Bankier.pl będą mieli szybki dostęp do ponad miliona dokumentów opublikowanych na portalu. Korzystanie ze wszystkich treści, także tych archiwalnych będzie całkowicie bezpłatne.
0 1 0 0 0 9.11.2006Domeny.pl z fundacją Anny DymnejMija rok od rozpoczęcia współpracy serwisu Domeny.pl z fundacją Anny Dymnej "Mimo Wszystko". W listopadzie 2005 r. krakowska firma internetowa została partnerem technologicznym fundacji tej znanej aktorki.
0 1 0 0 0 9.11.2006Kim jest polski gracz?Ostryga ujawniła wyniki badań, przeprowadzonych we wrześniu br., na temat gier reklamowych. Wykazują one, że prawie wszyscy respondenci (94,5%) intensywnie korzystają z tej formy internetowej rozrywki, a większość z nich (42,6%) uważa reklamy w nich zamieszczone za nieinwazyjne.
0 1 0 0 0 9.11.2006Kampania Bonux w autobusach PKSTrwa kampania proszku do prania Bonux realizowana przez Business Consulting Media Miejskie na autobusach PKS. W kampanii wykorzystany został format plakat - reklama na folii samoprzylepnej formatu A3 użyta w sposób niestandardowy - wraz z doklejonym wobblerem w postaci pachnącej zawieszki.
0 1 0 0 0 9.11.2006„Żeby rzeczy mogły mówić” – O sponsorowaniu sztukiAG-Complex wspiera promocję nowej warszawskiej Galerii ZOYA, w której swoje niezwykłe prace przedstawi Zoya Łucewicz. W instalacjach malarskich, na szybach samochodowych, artystka odzwierciedla obraz rzeczy i ludzi, sytuacji, wrażeń i tego co niewypowiedziane.