0 1 0 29.01.2007Druga odsłona kampanii AdWords serwisu pkt.pl w GoogleWyszukiwarka pkt.pl rusza z drugą odsłoną kampanii AdWords w Google. Użytkownicy uzyskają dokładniejsze dopasowanie informacji wyświetlanej na pkt.pl do pytania wpisanego w wyszukiwarkę Google.
0 1 0 29.01.2007Don Peppers, światowy ekspert CRM w PolsceDon Peppers, uznany przez brytyjski The Times za jednego z najbardziej wpływowych intelektualistów we współczesnym marketingu, którego Brytyjski Chartered Institute for Marketing umieścił na liście 50 najwybitniejszych umysłów biznesu, przyjeżdża do Polski. Don Peppers podzieli się innowacyjnymi technikami One to One Marketing, wykorzystywanymi w budowaniu relacji z klientami - spotkanie odbędzie się 28 lutego w hotelu Marriott w Warszawie. Organizatorem spotkania jest BIGRAM S.A., firma doradztwa personalnego.
0 1 0 29.01.2007Gazeta Wyborcza znów lideremW grudniu na szczyt rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” po dwóch miesiącach nieobecności wróciła Gazeta Wyborcza. W pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów znalazły się aż dwie stacje telewizyjne – TVN i TVN 24 oraz trzy stacje radiowe – Radio ZET, RMF FM i PR1. Bez niespodzianek wśród tygodników opinii – prym wiedzie Wprost. Najgłośniejszą grudniową aferą okazała się seksafera w Samoobronie.
0 1 0 27.01.2007„FILM” przejęty przez Platformę Mediową Point Group S.A.26 stycznia 2007 r., Media Point Group Sp. z o.o., wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group S.A., kupiła od Hachette Filipacchi Polska Sp. z o.o. magazyn "FILM” wraz z prawem do domeny internetowej www.film.com.pl oraz uprawnieniami do przyznawania prestiżowej nagrody filmowej "Złota Kaczka”.
0 1 0 26.01.2007Ruszył MojBiznes.pl – nowy serwis społeczności biznesuW sieci pojawił się nowy serwis Web 2.0 - MojBiznes.pl skupiający społeczność szeroko pojętego biznesu, która gromadzi interesujące linki z wszystkich dziedzin nierozłącznie związanych z biznesem, np. gospodarka, handel, nowe technologie, edukacja, psychologia, inwestycje, finanse etc.
0 1 0 26.01.2007Inguaris rozdaje płytyWirtualna kobieta Inguaris rozdaje płyty. Wystarczy porozmawiać z nią na odpowiedni temat (Jaki? Oto zadanie dla internautów) a ona w nagrodę przekaże płytę Tomasza Gvincinskiego "Orkiestra Samotnych Serc Pułkownika Tesko". Płyta w najbliższym czasie ukaże się w sklepach muzycznych, a Inguaris rozdaje ją już teraz.
0 1 0 26.01.2007Interaktywny Kalendarz z nagrodamiInterCal 2007 powstał z myślą o marketerach, którzy na co dzień opracowują nowe koncepcje promocji dla swoich klientów. January Blues, February Lovers Delight lub Summer Fun to niektóre z konkursów, w których można wziąć udział z interaktywnym kalendarzem na 2007 rok.
0 1 0 26.01.2007MSD i HealthWay przeciw rotawirusomPod hasłem „Mamo ja nie chcę iść do szpitala” firma farmaceutyczna MSD Polska, będąca częścią międzynarodowego koncernu Merck & Co., Inc. rozpocznie niebawem kampanię społeczną związaną z wprowadzeniem na rynek szczepionki dla niemowląt przeciw rotawirusom o nazwie RotaTeq. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości i znajomości wśród lekarzy oraz młodych matek zagadnień dotyczących profilaktyki zakażeń rotawirusowych oraz wykreowanie potrzeby zakupu szczepionki RotaTeq przez gabinety lekarskie i ZOZy. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications, co jest konsekwencją wygranego przetargu w 2006 roku.
0 1 0 26.01.2007Instrukcja video na miarę czasówWortal tematyczny VoIPer.pl po raz kolejny wyciągnął pomocną dłoń do użytkowników serwisu i przygotował instrukcję video instalacji bramki VoIP. Jest to film, pokazujący w bardzo prosty sposób konfigurację bramki PAP2T firmy Linksys z wykorzystaniem dynamicznego adresu IP (DHCP).
0 1 0 26.01.2007Max Arpp dla Danone RosjaAgencja marketingu zintegrowanego Max Arpp rozpoczęła współpracę z Danone Rosja. Obejmować ona będzie projekty dla brandu Rastiszka – odpowiednika polskich Danonków.