0 1 0 0 0 17.11.2006Danone wybrał Max ArppNa początku listopada firma Danone ogłosiła wyniki kilkuetapowego przetargu na agencje kreatywne projektujące opakowania. Z 18 zaproszonych do przetargu agencji wybrano cztery, w tym Max Arpp – agencję marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 0 17.11.2006Paralotna dla Hanny Gronkiewicz-WaltzAgencja reklamowa Paralotna przygotowała i przeprowadziła kampanię na zlecenie Komitetu Wyborczego Hanny Gronkiewicz-Waltz.
0 1 0 0 0 17.11.2006PR Kwadrat doradza BIGRAMOWIAgencja PR Kwadrat wygrała konkurs na obsługę BIGRAM S.A. Personnel Consulting – jednej z największych polskich firm doradztwa personalnego. Od listopada br. PR Kwadrat obsługuje BIGRAM w zakresie korporacyjnego i produktowego public relations. Zadaniem agencji jest odświeżenie marki BIGRAM oraz budowanie wiedzy rynkowej na temat innowacyjnych narzędzi human resources, oferowanych przez klienta.
0 1 0 0 0 17.11.2006Wirtualne okno na OGRÓD SPAGrupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - uruchomiła nowy, niekonwencjonalny serwis internetowy marki Laboratorium Kolastyna, wspierający kampanię reklamową OGRÓD SPA. Serwis dostępny jest pod adresem www.kolastyna.pl. Nowa strona łączy w sobie dwa rodzaje komunikacji: video i on-line. Wraz z jej uruchomieniem rusza konkurs dla internautów, który potrwa przez najbliższe pięć tygodni. Na potrzeby serwisu nakręcono krótkie spoty reklamowe, które stanowią integralną część serwisu.
0 1 0 0 0 17.11.2006PO PROSTU PR pracuje dla AGNESI i MISURAAgencji PO PROSTU PR powierzono kreowanie wizerunku makaronów AGNESI i MISURA w Polsce. Podpisana umowa współpracy dotyczy kompleksowej obsługi public relations.
0 1 0 0 1 17.11.2006Niekonwencjonalna akcja billboardowa agencji Metrohouse100 billboardów reklamowych agencji nieruchomości Metrohouse nawiązujących treścią do wyborów samorządowych pojawiło się właśnie na ulicach Warszawy. Billboardy zachęcać mają do korzystania z usług firmy, która w przeciwieństwie do polityków jest solidna i realizuje swoje obietnice.
0 1 0 0 0 17.11.2006Leo Burnett Warszawa dla Banku Pekao S.A. i BPH SAZ dniem 17 listopada br. rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania reklamowa Banku Pekao S.A. i Banku BPH SA, promująca stworzenie największej, bo liczącej blisko 3 000 punktów, sieci darmowych bankomatów w Polsce. Kreację kampanii przygotowała Agencja Leo Burnett Warszawa, na stałe współpracująca z Bankiem Pekao S.A.
0 1 0 0 0 17.11.2006Laureaci nagrody Top Manager 2006W dniu 16 listopada w hotelu Sofitel Victoria odbyła się uroczystość wręczenia nagród Top Manager 2006– drugiej edycji konkursu organizowanego przez „Manager Magazin” wspólnie z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. Partnerem merytorycznym nagrody była firma KPMG, a sponsorami Noble Bank SA i Skarbiec Asset Management Holding SA.
0 1 0 0 0 16.11.2006Euro RSCG organizatorem Gali z okazji otwarcia sprzedaży luksusowego apartamentowca Złota 4413 listopada 2006 roku w Teatrze Wielkim odbyła się uroczysta gala prezentująca luksusowy apartamentowiec Złota 44, który powstanie w centrum Warszawy w 2009 roku. Gospodarzem uroczystości, którą uświetniła obecność światowej sławy architekta Daniela Libeskinda – autora projektu apartamentowca Złota 44, był inwestor - Orco Property Group. Impreza ta była zwieńczeniem niemal rocznych prac spółek Grupy Euro RSCG prowadzonych według zasad Power of One. W ramach obsługi komunikacyjnej tego dewelopera w projekt zaangażowane były Euro RSCG Sensors (public relations), Euro RSCG 4D (wydarzenia specjalne), Euro RSCG Warsaw (komunikacja ATL i BTL) oraz Digital One (interactive).
0 1 0 0 0 16.11.2006„Cztery Kąty” pełne świątecznych niespodzianekDo grudniowego numeru miesięcznika „Cztery Kąty” zostaną dołączone dodatki: płyta do wyboru "Zaprojektuj kuchnię" lub "Zaprojektuj salon i inne pokoje" oraz katalog prezentów "Inspirujące dekoracje" przygotowany we współpracy z firmą Meble Vox.