0 1 0 0 0 20.09.2006Papier w roli głównejStudio Bakalie stworzyło artystyczny film wizerunkowy dla firmy Arctic Paper.
0 1 0 0 0 20.09.2006Prezydent bardziej dostępnyCentrum Technologii Mobilnych Mobiltek w lipcu br. uruchomiło dla Kancelarii Prezydenta RP aplikację SMS Rozsyłki umożliwiającą komunikację SMSową. Dziennikarze od tego czasu szybciej i sprawniej dowiadują się o działaniach Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a KPRP wdrażając rozwiązanie stała jednym z prekursorów tego typu rozwiązań w UE.
0 1 0 0 0 20.09.2006Lubię poniedziałek…Poniedziałek, 18 września 2006, okazał się niezwykle pomyślnym początkiem tygodnia dla jednego z uczestników loterii „Kup Fusilade Forte – wygraj Forda Fusion”, organizowanej przez firmę Syngenta Crop Protection.
0 1 0 0 0 20.09.2006MS Services dla Procter & GambleMS Services - agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży – realizuje działania promujące proszki do prania: Ariel, Vizir i Bonux.
0 1 0 0 0 20.09.2006AXA wybiera SigmęFirma ubezpieczeniowa AXA powierzyła obsługę public relations w Polsce agencji Sigma.
0 1 0 0 0 20.09.2006Zobacz Formułę 1 z GETIN BankiemRuszyła jesienna kampania internetowa GETIN Auto Kredyt przygotowana przez agencję interaktywną MindChili. Podstawą kampanii jest konkurs, w którym wygrać można wyjazd na Grand Prix Włoch Formuły 1 w sezonie 2007.
0 1 0 0 0 20.09.2006„Spełnij rodzinne marzenia” – akcja promocyjna kaw mielonych marki Prima1 października rusza akcja promocyjna kaw mielonych marki Prima pod hasłem „Spełnij rodzinne marzenia”. Promocja, w której konsumenci mogą wygrać cenne nagrody dla całej rodziny, potrwa do 31 grudnia 2006 roku.
0 1 0 0 0 20.09.2006BI Insight S.A. – nowy gracz na rynku Business IntelligenceDnia 14 września 2006 roku została zawarta umowa, na mocy której Gilon Business Insight i Betacom S.A. powołały do życia spółkę BI Insight S.A. Głównym przedmiotem działalności nowego przedsięwzięcia jest świadczenie usług Business Intelligence.
0 1 0 0 0 20.09.2006Grupa Kolastyna i Miraculum w TVN StyleGrupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - rozpoczęła promocję Złotej Orchidei, nowej linii Miraculum (marki znajdującej się w portfolio grupy).
0 1 0 0 0 20.09.2006Interaktywny ClearasilAgencja Zentropy stworzyła nowy serwis www.clearasil.pl. Strona jest przeznaczona dla młodych ludzi, którzy mają problemy z cerą. W niebanalny sposób prezentuje ofertę produktową oraz dostarcza kompleksowych informacji na temat pielęgnacji skóry. Założeniem serwisu jest interaktywność, dlatego wykorzystano w nim takie elementy, jak formularz zapytań czy newsletter.