0 1 0 0 0 30.11.2006Zbliża się finał II edycji Dnia e-maila – Święta Internautów24 listopada ruszyła druga edycja obchodów Dnia e-maila - Święta Internautów.
0 1 0 0 0 30.11.2006Fundacja Staying Alive po raz kolejny w walce z AIDSW tym roku mija 25 lat, odkąd świat po raz pierwszy usłyszał o wirusie HIV. Pierwszego grudnia, w Światowym Dniu Walki z AIDS, stacje MTV i VH1 zaprezentują programy dokumentalne, mające na celu uświadomienie swoim widzom skalę problemu. Oba programy są częścią kampanii MTV „Staying Alive”, która od 1998 roku skutecznie wspiera młodych ludzi w walce z wirusem HIV.
0 1 0 0 0 30.11.2006Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny Adkontekst – systemu reklamy kontekstowej WP.pl i NetSprint.plAdkontekst – największy polski system reklamy kontekstowej obchodzi pierwsze urodziny. Po roku istnienia do systemu należy ponad 70 000 unikalnych domen, a jego zasięg miesięczny wynosi prawie 90% ogółu użytkowników Internetu w Polsce. Przy okazji urodzin twórcy systemu wprowadzają nowe, unikalne funkcjonalności.
0 1 0 0 0 30.11.2006Discovery Media Polska po raz kolejny najlepszym biurem sprzedaży stacji tematycznych w PolsceDiscovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży stacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasu reklamowego w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2006 rok, Discovery pozostaje liderem w swojej branży wyprzedzając konkurencyjne biura sprzedaży reklam w zakresie kreatywności i innowacyjności, elastyczności, sprawności i szybkości w reagowaniu na potrzeby klienta, sposobów rozliczania oraz ogólnego poziomu obsługi klienta. Discovery Media Polska uzyskało najwyższe wyniki w 5 na 8 kategorii raportu. We wszystkich zanotowało wzrost, co przekłada się na poprawę i udoskonalenie oferowanych warunków współpracy, w tym sposobu działania czy kompetencji doradczych.
0 1 0 0 0 30.11.2006Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię dla krajowego centrum ds. AIDSSaatchi & Saatchi przygotowała dla Krajowego Centrum ds. AIDS kampanię mającą na celu zmniejszenie ilości zakażeń HIV/AIDS poprzez zbudowanie świadomości zagrożenia jakim jest ta choroba.
0 1 0 0 0 30.11.2006Salt & Pepper ożywia żyrafę na opakowaniach MixFixAgencja Salt & Pepper zaprojektowała nową linię opakowań MixFix firmy Krüger, która obejmuje kakao rozpuszczalne z zawartością witamin i wapnia - wg tradycyjnej receptury oraz nowość – MixFix GO! z obniżoną zawartością cukru.
0 1 0 0 0 30.11.2006DELEGATA przejmuje obsługę kanałów tematycznych grupy LNI Channels, m.in.: Mezzo,MCM Pop, MCM Top, Chasse&PecheDelegata, agencja specjalizująca się w obsłudze kanałów tematycznych (m.in. Jetix, Jetix Play, Wedding TV) przejmuje dystrybucję i marketing kanałów tematycznych grupy LNI Channels. Wśród nich są: programy muzyczne: MEZZO adresowany głównie do wielbicieli muzyki klasycznej, jazzu, soulu i opery, MCM Pop, dedykowany fanom współczesnego rocka i popu oraz MCM Top emitujący najnowsze przeboje.
0 1 0 0 0 30.11.2006Mikołajkowe dodatki w „Gazecie Wyborczej”Wraz z sobotnim wydaniem „Gazety Wyborczej” ukaże się dodatek „Prezenty”, w którym znajdą się 254 pomysły na świąteczne prezenty. Dodatek, podzielony na tematyczne sekcje, m.in. dla każdego, dla niej, dla niego i inne przygotował zespół miesięcznika shoppingowego „Avanti”.
0 1 0 0 0 30.11.2006Network PR dla jubileuszowej edycji prestiżowego Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”Network Public Relations odpowiada za kompleksową obsługę działań public relations dziesiątej edycji Konkursu o tyłuł "Dobroczyńca Roku 2006", którego organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
0 1 0 0 0 30.11.2006„Metro” kończy akcję „Dajmy odetchnąć miastu” „Opowieściami autobusowymi”Dobiegła kolejna akcja „Metra”. Wspólnie z czytelnikami, redakcja „Metra” zastanawiała się jak usprawnić komunikację miejską oraz namawiała do korzystania z niej. Zwieńczeniem akcji jest specjalny dodatek „Opowieści autobusowe”.