0 1 0 23.02.2007Powiew egzotyki nad WisłąPKN Orlen powierzył Agencji Allegro zorganizowanie konferencji prasowej z udziałem zespołu Orlen Team, która była podsumowaniem kolejnej edycji Rajdu Dakar. Spotkanie z Jackiem Czachorem, Krzysztofem Hołowczycem i Markiem Dąbrowskim miało miejsce w warszawskiej restauracji Boathouse, która tego dnia przypominała osadę saharyjskich Berberów.
0 1 0 23.02.2007Extremalny serwis INTERIA.PLW lutym br. w zasobach internetu pojawiła się witryna www.extremalne.interia.pl, skierowana do osób pasjonujących się sportem i ceniących sobie aktywny styl życia. Na stronie internauci mogą odnaleźć wiele cennych informacji i porad dotyczących uprawiania sportów, ciekawe zdjęcia i filmy oraz relacje z imprez z całego świata. Projekt powstał przy współpracy z marką Diverse, twórcą projektu Diverse Extreme Team, wspierającego osoby aktywnie uprawiające dyscypliny sportu o charakterze ekstremalnym.
0 1 0 23.02.2007HealthWay w świecie marki Dr Irena Eris„Świat marki Dr Irena Eris” - pod takim tytułem do wybranych konsumentów kierowane jest kompleksowe kompendium wiedzy na temat marki Dr Irena Eris. Zbiór informacji na temat wszystkich serii należących do parasola marki Dr Irena Eris kierowany jest przede wszystkim do osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców dużych miast przynajmniej średnim wykształceniu. Ekskluzywny informator pozwala konsumentom znaleźć w portfolio marki Dr Irena Eris, odpowiednią dla ich wieku i skóry serię produktową. Kompendium dostępne jest w wyselekcjonowanych drogeriach i perfumeriach. Koncepcję i kreację przygotowała agencja marketingu medycznego HealthWay.
0 1 0 23.02.2007Trwa konkurs Coca-Cola Video Game ProgramZakończył się się pierwszy etap konkursu Coca-Cola Video Game Program. Z pośród 251 pomysłów na grę komputerową do kolejnej fazy pierwszego poziomu Programu przeszło 136 scenariuszy. Od 21 lutego trwa głosowanie użytkowników portalu Coke.pl na dziesięć najlepszych prac, które przejdą do ścisłego finału. Do 27 lutego każdy może oddać swój głos na wybraną pracę.
0 1 0 23.02.2007Nowy format reklamy mobilnej6 marca br. w Warszawie, podczas Nokia Business Conference, Telecom Media zaprezentuje dziennikarzom oraz przedstawicielom branży reklamowej i biznesu zainteresowanym nowoczesnymi formami komunikacji mobilnej - SPOTLERY.
0 1 0 23.02.2007Autor „Makdonaldyzacji społeczeństwa” w PolsceGeorge Ritzer, autor głośnych książek, m. in. "Magiczny świat konsumpcji" i "Makdonaldyzacja społeczeństwa", odwiedza Polskę na zaproszenie Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny w Warszawie, by wygłosić wykład pt. "Globalization of Nothing".
0 1 0 23.02.2007Mordercza dawka humoru w HBO ComedyHBO Comady rozpoczyna 23 lutego kampanię reklamową pod hasłem "Mordercza dawka humoru". Twarzą kampanii jest znany aktor i solista kabaretowy - Jerzy Kryszak.
0 1 0 23.02.2007iThink umożliwił odsłuchiwanie wszystkich swoich artykułówSerwis dziennikarstwa obywatelskiego iThink, będący częścią portalu społecznościowego PINO.pl, wprowadził dla swoich użytkowników możliwość odsłuchiwania wszystkich zamieszczonych w serwisie artykułów. Dzięki zastosowaniu technologii konwersji tekstu na dźwięk, wszystkie publikacje udostępniane są w formie podcastów. Technologia syntezy mowy zastosowana przez iThink wygrała w międzynarodowych konkursach, pokonując między innymi projekty IBM oraz wiele uznanych na świecie ośrodków naukowo badawczych.
0 1 0 23.02.2007Agape wydaje biuletyn dla LesaffreAgencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczęła współpracę z firmą Lesaffre bio-corporation SA. Dla producenta drożdży i dodatków piekarskich Agape przygotowała pierwszy numer Naszego Magazynu.
0 1 0 23.02.2007Novimedia CP ponownie z British-American TobaccoLider prasy firmowej w Polsce agencja Novimedia Custom Publishing ponownie współpracuje z British-American Tobacco Polska przy produkcji magazynu „Baton”. Pismo produkowane jest przez Novimedia CP od 1998 roku (z przerwą w latach 2005-2006). W 2001 roku magazyn uznany został za najlepszy spośród wszystkich magazynów komunikacji wewnętrznej realizowanych w Polsce.