Espresso

28 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2006

Zapowiada się rekordowy rok w przychodach Call Center Poland

Jak wynika z badań Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i TNS OBOP, 71% firm korzysta z marketingu bezpośredniego. Tendencję tę potwierdza także Call Center Poland, lider rynku usług call center, która zanotowała rekordową liczbę klientów i prowadzonych projektów. Najwięcej klientów korzysta z usług obsługi procesów telesprzedaży i infolinii, jednak ostatnio szczególnym zainteresowaniem cieszyły się sondaże CATI prowadzone przez dział Researcher na zlecenie firm badawczych przed ostatnimi wyborami samorządowymi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2006

Moonvalley.pl – eksluzywne niespodzianki

Właśnie rozpoczął działalność nowy projekt Krzysztofa Matuszewskiego, twórcy agencji Creative PR. Koncepcja Moonvalley była dopracowywana już od dłuższego czasu, jednak dopiero od początku listopada Moonvalley rozpoczęło funkcjonowanie w internecie. Działalność Moonvalley jest podsumowaniem wszystkich dotychczasowych doświadczeń Krzysztofa Maruszewskiego w doradztwie dla firm i osób publicznych w zakresie public relations. Moja koncepcja biznesu sformułowana jest w ten sposób, że regularnie rozpoczynamy nowe projekty i po okresie inkubacji, kiedy działają pod egidą głównej firmy Creative PR, są wydzielane i zaczynają funkcjonować jako niezależne podmioty.

27 listopada 2006

Poprzednie Następne