0 1 0 0 0 1.12.2006Biznes, finanse…. a teraz i prawo w Money.plSetki porad prawnych, wzory umów, ujednolicone akty prawne - to wszystko udostępnił za darmo portal Money.pl w swoim nowym serwisie. Na stronach Prawo.money.pl użyteczne informacje znajdą nie tylko prawnicy i przedsiębiorcy, ale także każdy, kto potrzebuje informacji lub porady prawnej.
0 1 0 0 0 1.12.2006Świeża Bazylia PR dla spółki Pro DirectŚwieża Bazylia PR rozpoczęła działania public relations dla spółki Pro Direct – niezależnego operatora pocztowego.
0 1 0 0 0 1.12.2006Kartki pocztowe z wybranym przez Ciebie zdjęciem – nowe świąteczne pomysłyKartki wysyłane każdego roku z okazji Świąt mogą przybierać różne formy. Na naszym rynku usług on-line pojawiła się nowa, warta uwagi oferta.
0 1 0 0 0 1.12.2006Powerday od JanmediaJanmedia Interactive przenosi na polski rynek usługę, którą do tej pory sprzedawało dla swoich amerykańskich klientów.
0 1 0 0 0 1.12.2006Lustrzany telefon Motoroli na wielkim formacie Madson & Grey przy Puławskiej w WarszawiePrawdziwie wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul. Puławskiej 11 w Warszawie i rozświetla mrok Górnego Mokotowa wizerunkiem nowego telefonu firmy Motorola.
0 1 0 0 0 1.12.2006Zwycięzcy 2. Edycji konkursu Webstarfestival 2006W wyniku głosowania Akademii Internetu LUDŹMI ROKU POLSKIEGO INTERNETU 2006 zostali: Jacek Świderski, Michał Brański i Krzysztof Sierota - Właściciele Tlen.pl i o2.pl.
0 1 0 0 0 1.12.2006Doświadczenie piątego wymiaruCSA - Celebrity Speakers, czołowe biuro profesjonalnych mówców w Europie oraz Teleportel, firma specjalizująca się w rozwiązaniach telekomunikacyjnych połączyły siły, aby dostarczyć nowatorską usługę - cyfrową teleportację.
0 1 0 0 0 1.12.2006Lenovo i Ronaldinho wspierają UNICEFNotebook z serii Lenovo 3000 podpisany przez legendę futbolu Ronaldinho został dzisiaj wystawiony na aukcji eBay.pl. Całkowity dochód z jego sprzedaży będzie przeznaczony na cele charytatywne.
0 1 0 0 0 1.12.2006Doręczamy twój sukces – kampania TNT Express PolandPolski oddział TNT Express, światowego dostawcy ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych, prowadzi szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Działania reklamowe objęły prasę, media elektroniczne, a także nośniki na pojazdach komunikacji miejskiej. To pierwsza kampania TNT Express Poland w telewizji, radio i ekskluzywnych pismach life-style.
0 1 0 0 0 1.12.2006Rolls Royce w Warszawie27 listopada na zamglonych ulicach Warszawy można było zobaczyć niepowtarzalną sylwetkę Rolls Royce’a. BMW Polska z pomocą agencji Star PR zorganizowało prezentację limuzyny dla wybranej grupy dziennikarzy. Na miejsce prezentacji, połączonej z lunchem i jazdą testową, wybrany został Pałacyk Sobańskich w Alejach Ujazdowskich.