0 6 0 0 0 18.05.2021Jak rok z koronawirusem wpłynął na konsumenta? Badanie Havas Media GroupZespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania „Koronabus” podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii. Bada także podejście Polaków do szczepień, pandemii, związanych z nią mitów i obaw dotyczących przyszłości.
0 1 0 0 0 18.05.2021Biedronka wspiera Okresową Koalicję i walczy z ubóstwem menstruacyjnymBiedronka uruchamia program „Razem zacznijmy okres zmian”. Od 20 maja za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja.
0 1 0 0 0 18.05.2021Barometr rynku consumer finance w I kwartale 2021 r. wskazuje nieznaczny wzrostW I kwartale 2021 r. wartość barometru rynku consumer finance (BRCF) nieznacznie się poprawiła i osiągnęła poziom 50,5 pkt – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH. Mniej boimy się bezrobocia, jednak niepewność co do rozwoju sytuacji gospodarczej jest ogromna. Dobre nastroje konsumentów na rynku consumer finance odbudowują się bardzo powoli.
0 1 0 0 0 18.05.2021Asics przedłuża partnerstwo z Novakiem DjokoviciemAsics przedłużył współpracę z tenisistą Novakiem Djokoviciem, który od 2018 r. występuje w butach japońskiej marki. Od tego czasu sześciokrotnie triumfował w turniejach wielkoszlemowych, utrzymując się na szczycie rankingu ATP najdłużej spośród światowej czołówki.
2 7 0 0 0 18.05.2021Lajkonik karmi smoka, a mural oczyszcza powietrze w KrakowieW Krakowie powstał mural, którego bohaterami są lajkonik i smok wawelski. Praca namalowana została farbami fotokatalitycznymi. Każdego dnia oczyszcza krakowskie powietrze ze spalin emitowanych przez 17 samochodów. Inicjatorem akcji jest marka Lajkonik.
1 1 0 0 0 17.05.2021„Mężczyzna idealny szuka pary” – kampania marki Amica promująca sprzęty parowe17 maja Amica rozpoczęła kampanię „Mężczyzna idealny szuka pary”. Spot promuje urządzenia z funkcją pary. Działania prowadzone są w mediach tradycyjnych i online: w telewizji, radiu, mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 17.05.2021Marki Finish i Bosch w kampanii reklamowej „Obiecaj” radzą, jak oszczędzać wodę17 maja wystartowała kampania „Obiecaj” marki Finish, realizowana wspólnie z marką Bosch. Zwraca uwagę na problem marnowania wody.
0 1 0 0 0 17.05.2021Tarczyn ponownie wybiera Dziadka do orzechówFirma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki soków i napojów Tarczyn w 2021 r. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w Internecie.
1 1 0 0 0 17.05.2021Pepsi w spocie pokazuje rzeczy, za którymi zatęskniliśmy podczas pandemiiMarka Pepsi rozpoczęła w USA kampanię reklamową, w której pokazuje świat bez pandemii. A w nim rzeczy, za którymi mogliśmy zatęsknić w długich miesiącach izolacji.
1 1 0 0 0 17.05.2021X-kom z Krystyną Czubówną promuje rodzinny turniej MinecraftaX-kom zainicjował rodzinny turniej Minecrafta. Promuje go spotem, do którego głosu użyczyła Krystyna Czubówna.