0 1 0 0 0 26.10.2021„Matka Polka” – czyli jakie są współczesne kobiety w Polsce. Raport MediaHubJaka jest współczesna matka? Opiekuńcza czy przyjaciółka, kontrolująca czy wyluzowana, wytrawna konsumentka mediów, czytająca? Na te i inne pytania próbuje odpowiedzieć raport „Matka Polka” opracowany przez dom mediowy MediaHub.
0 1 0 0 0 26.10.2021Pandemia przyczyniła się do zwiększonej popularności e-sportu. Ponad połowa badanych przez Deloitte Polaków chociaż raz oglądała takie rozgrywkiRosnącą popularność e-sportu można obserwować od kilku lat, ale pandemia znacznie przyspieszyła ten trend. Jak wynika z raportu „Let’s Play! – The European e-sports market”, ponad połowa badanych Europejczyków po raz pierwszy oglądała rozgrywki e-sportowe właśnie po wprowadzeniu obostrzeń covidowych. W Polsce wskaźnik ten wynosi 46%. Polacy są największymi fanami tego rodzaju rozrywki spośród wszystkich badanych nacji. Eksperci firmy doradczej Deloitte zauważają, że rosnąca popularność e-sportu jeszcze nie przełożyła się na znaczący wzrost przychodów branży, choć perspektywy są obiecujące.
0 1 0 0 0 26.10.2021 Aktualizacja: 10:2005.11.2021Facebook i Google były w zmowie reklamowej?Facebook i Google miały być w zmowie w sprawie przetargów reklamowych – wynika z aktu oskarżenia ujawnionego przez prokuratora generalnego Stanów Zjednoczonych. Sprawa sięga 2017 r.
0 3 0 0 0 26.10.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCreate Tomorrow – zrewolucjonizuj świat słonych przekąsek!Świat innowacyjnej reklamy i nowoczesnego designu nie jest dla Ciebie obcy? „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” to konkurs dla Ciebie. Masz szansę na zgarnięcie nawet 10 tys. zł. Wystarczy, że wykażesz się dużą dozą kreatywności i zaprojektujesz innowacyjną ekspozycję, która wniesie powiew świeżości do świata nowoczesnego marketingu!
0 1 0 0 0 25.10.2021Pierwszy analityczny challenge w PolsceWstępne branżowe prognozy na 2022 r. mówią o wzrastającym znaczeniu danych i analityki w budowaniu sukcesu rynkowego. Na przełomie listopada i grudnia przedsiębiorcy, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje analityczne i wprowadzać kulturę data-driven wewnątrz firm, będą mieli okazję wziąć udział w pierwszym w Polsce challenge'u analitycznym.
0 1 0 0 0 25.10.2021Polski oddział SAR na czele komitetu partnerów EffieW październiku Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR objął funkcję przewodniczącego Effie Partner Council. Funkcja ta podkreśla pionierski sposób myślenia SAR o rozwoju samego konkursu, a także głębokie rozumienie współczesnej komunikacji marketingowej i potrzeby ciągłego poszerzania wiedzy branżowej. Poprzednio komitetowi partnerów Effie przewodniczyła Australia.
1 3 0 0 0 25.10.2021Lech Free nawiązał współpracę z Polską Ligą EsportowąLech Free wchodzi w segment e-sportu. Wspólnie z ambasadorami – Damianem Janikowskim, Katarzyną Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową.
0 1 0 0 0 25.10.2021Komfort wybrał agencje do obsługi mediowejValue Media we współpracy z SalesTube (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową marki Komfort. Zakres współpracy obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach online, a także analitykę.
3 3 0 0 0 25.10.2021RMF Classic rusza z kampanią urodzinową27 października RMF Classic obchodzić będzie swoje 18. urodziny. Z tej okazji przez cały dzień nadawany będzie specjalny program jubileuszowy „Dozwolone od lat 18”, z udziałem gwiazd i słuchaczy. Trwa też druga odsłona kampanii wizerunkowej stacji, pod hasłem „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”.
2 1 0 0 0 25.10.2021Heinz stworzył zestaw do makijażu na Halloween z limitowaną edycją ketchupuZ okazji zbliżającego się Halloween Heinz przygotował limitowaną edycję ketchupu pod nazwa Tomato Blood. Wykorzystuje fakt, że to właśnie pomidorowy sos bardzo często wykorzystywany jest jako sztuczna krew. Ketchup wchodzi w skład specjalnego zestawu do makijażu.