0 1 0 0 0 14.12.2006Siedem grzechów głównych handlu internetowegoJ. LeClaire, AIS CEO Reveals the Seven Deadly E-Commerce Sins, "E-Commerce Times", 1.12.2006Rozmowa z Thomasem Harpointnerem, dyrektorem zarządzającym AIS Media, będąca próbą zdefiniowania najważniejszych błędów popełnianych w e-handlu oraz pokazania sposobów ich uniknięcia.
0 1 0 0 0 14.12.2006Pokaz przedpremierowy PINO.plCR Media Consulting zaprezentowała dziś na specjalnym pokazie przedpremierowym portal internetowy nowej generacji – PINO.pl. Portal integruje już funkcjonujące serwisy. W pierwszym etapie budowy portalu będzie to serwis społecznościowy Osobie.pl, jeden z najpopularniejszych serwisów dziennikarstwa obywatelskiego iThink.pl, serwis z plikami wideo Patrz.pl oraz serwis Prv.pl z darmowymi domenami i narzędziami do budowy własnych stron internetowych. Ostatnim z serwisów, które dołączyły do społeczności PINO jest Blog.pl – najpopularniejszy serwis z blogami. Dodatkowo, już na obecnym etapie budowy serwisu użytkownicy będą mieli możliwość przesyłania pomiędzy sobą poczty.
0 1 0 0 0 13.12.2006Platforma Mediowa Point Group zakończyła konsolidację biurPlatforma Mediowa Point Group - działająca w sektorach Media i Rozrywka (M&E) oraz Marketing i Reklama (M&A) - która w czerwcu 2006 roku częściowo przeprowadziła się do nowej siedziby, właśnie skończyła proces konsolidacji wszystkich biur. Proces ten związany jest z planami wejścia spółki na GPW, dynamicznego rozwoju oraz usprawnieniem działania firmy.
0 1 0 0 0 13.12.2006Nokaut.pl bije rekordy przed świętamiJuż w listopadzie, zaledwie miesiąc po oficjalnej odsłonie internetowej porównywarki cen Nokaut.pl, liczba użytkowników, którzy odwiedzili serwis wyniosła prawie pół miliona. W tak gigantycznym wzroście odwiedzin Nokaut.pl z pewnością pomaga gorączka przedświątecznych zakupów. Tym samym serwis, jeszcze przed najgorętszym handlowym tygodniem w roku, znalazł się w gronie liderów porównywarek cen na rynku.
0 1 0 0 0 13.12.2006Urodziny Promenady z ParalotnąAgencja reklamowa Paralotna przygotowała layout urodzinowej kampanii Centrum Handlowego Promenada. Projekt „Torcio Paluch” nawiązuje do wcześniejszych prac przygotowanych przez Agencję dla Promenady.
0 1 0 0 0 13.12.2006Unimil rozpoczyna współpracę z agencją Saatchi & SaatchiFirma Unimil rozpoczęła współpracę z agencją Saatchi & Saatchi.
0 1 0 0 0 13.12.2006IMIGe Poland pozyskało nowego klienta z branży alkoholowejNa początku grudnia w hipermarketach pojawiła się reklama kolejnego producenta alkoholi, który rozpoczął współpracę z IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 13.12.2006Danone poszerza obszar współpracy z Option OneFirma Danone podjęła decyzję o rozszerzeniu zakresu współpracy z agencją Option One – Sales & Marketing Services. Oprócz realizowanych dotychczas usług merchandisingowych w sklepach wielkopowierzchniowych, Option One zajmie się obecnie również obsługą handlową wyselekcjonowanych sieci supermarketów.
0 1 0 0 0 13.12.2006Schulz wyprodukował korporacyjny spot dla MlekovityPod koniec listopada ruszyła nowa kampania reklamowa Mlekovity. Autorem spotu jest agencja Schulz. Jest to już czwarta w tym roku produkcja zrealizowana przez agencję dla tego klienta.
0 1 0 0 0 13.12.2006270 miejsc pracy powstanie dzięki otwarciu nowego Oddziału PCM w LublinieSpółka Polskie Centrum Marketingowe otwiera nowy Oddział Contact Center w Lublinie. Zostanie w nim utworzonych aż 120 stanowisk telemarketerskich. Będą one obsługiwane na dwóch zmianach, co oznacza utworzenie 240 nowych miejsc pracy dla Konsultantów Telefonicznych oraz Kierowników Projektów. Ponadto spółka zatrudni 30 osób do obsługi biura do takich działów jak personalny, IT czy kontrola jakości. PCM przy tworzeniu nowego Oddziału częściowo wykorzysta istniejące już zasoby zgromadzone w Spółce. Dodatkowe nakłady inwestycyjne związane z nowym Oddziałem osiągną wartość 1,5 mln zł.