1 7 0 0 1 20.05.2021Artur Barciś, Wini i Te-Tris w filmie informującym o rozwinięciu współpracy Lecha z Polish Hip-Hop Festivalem19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia odbędzie się pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Wydarzenie poprzedza kampania informująca o nagrodach i rozwinięciu współpracy między marką piwa Lech a Polish Hip-Hop Festivalem. W filmie promocyjnym zobaczyć można Artura Barcisia, Winiego oraz Te-Trisa.
1 1 0 0 0 20.05.2021T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z64% młodych Polek i Polaków w wieku 16–26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego T-Mobile razem z Grupą Deutsche Telekom startuje z kampanią „Futureproof”. Jej celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii firmy obalającej stereotypy na temat młodych.
1 2 0 0 0 20.05.2021Joanna Krupa gwiazdą kampanii marki NeonetSieć elektromarketów Neonet rozpoczęła kampanię, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa. Głównym celem akcji jest podkreślenie wysokiej jakości obsługi w sklepach marki.
1 1 0 0 0 19.05.2021„Najlepszy prezent dla dziecka? Wspieraj zrównoważone życie w domu, wybierając produkty dobre dla planety” – nowa kampania Ikei5 maja Ikea wystartowała z kampanią „Najlepszy prezent dla dziecka? Wspieraj zrównoważone życie w domu, wybierając produkty dobre dla planety”. Zwraca ona uwagę, że najlepszym prezentem, jaki możemy dać naszym dzieciom, jest troska o środowisko poprzez świadome wybory zakupowe.
0 1 0 0 0 19.05.2021Firmy powinny zachęcać do używania ich potocznych nazw – pokazuje badanieMickeyD’s (McDonald’s), Chevy (Chevrolet), Rollie (Rolex), Tarjay (Target) czy Big Blue (IBM) – to przykładowe nazwy, których konsumenci używają w odniesieniu do marek. Wyniki badania opublikowane w „Journal of Marketing” pokazują, że takie formy świadczą o akceptacji, zwłaszcza w cyfrowym świecie. Wywołują pozytywne emocje i wpływają zarówno na bliskość poznawczą, jak i istotność marki.
0 1 0 0 0 19.05.2021Semilac wybrał KamikazeMarka Semilac (Nesperta) rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną i aktywacyjną na rynku europejskim. Wygrała go agencja Kamikaze.
0 1 0 0 0 19.05.2021Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii – pokazuje analiza SentiOnePolacy bardzo stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. Tylko w pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym hashtagi osiągnęły takie zasięgi, jak słynne morsowanie przez cały styczeń – wynika z analizy Internetu przeprowadzonej przez SentiOne. Z 90 proc. wypowiedzi internautów przebija radość. Pozostałe 10 proc. komentujących złości się na tłumy oraz brak maseczek i obawia się kolejnej fali pandemii.
1 7 0 0 0 19.05.2021Inteligentne lustra WiseGlass wyświetlą reklamę w krakowskim CH BonarkaW krakowskim centrum handlowym Bonarka w łazienkach zamontowano 20 inteligentnych luster WiseGlass. Wyświetlają one dopasowane do odbiorców reklamy.
1 1 0 0 0 19.05.2021Ruszyła druga odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego z udziałem polskich sportowców„Wielkie chwile, wspólne emocje” – to hasło przewodnie drugiej odsłony kampanii jubileuszu 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem jest Robert Lewandowski. Działania koncentrują się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
0 2 0 0 0 18.05.2021Wiersze na letnich etykietach Coca-ColiZbliża się lato, a Coca-Cola wprowadza specjalne etykiety na limitowanej serii opakowań. Na butelkach standardowego wariantu oraz Zero Sugar o pojemności 0,5 l pojawi się hasło „Otwarte na lato” oraz wiersz, który ma zachęcać do czerpania radości z tej pory roku.