0 1 0 0 0 20.12.2006Pilsner Urquell wraz z Marcinem Kydryńskim zaprasza do świata dojrzałości i wyrafinowanego smakuWyjątkowa marka wymaga wyjątkowego towarzystwa i otoczenia. Takie motto przyświecało ekipie realizacyjnej, która 23 listopada w warszawskim klubie „Melodia” rozpoczęła zdjęcia do najnowszego filmu reklamowego Pilsner Urquell z udziałem Marcina Kydryńskiego. Scenografię na potrzeby reklamy zaaranżował światowej sławy scenograf Allan Starski.
0 1 0 0 0 20.12.2006MRM Momentum staje się Momentum WorldwideMomentum Worldwide zastępuje MRM Momentum w strukturze McCann Worldgroup, umacniając swoją pozycję w ogólnoświatowej sieci. Struktura agencji pozostaje bez zmian.
0 1 0 0 0 20.12.2006Z włosem czy pod włos, czyli jak golą się Polacy*Zapewne za każdym razem, kiedy zadalibyśmy powyższe pytanie można otrzymać zupełnie inną, osobista odpowiedź. Biorąc jednak pod uwagę, iż 55-letni mężczyzna poświęcił goleniu przeciętnie 3.350 godzin, można zrozumieć dlaczego tej codziennej czynności poświęcili uwagę prawdziwi naukowcy, zwani prognologistami.
0 1 0 0 0 20.12.2006„See the real Pink”!!!A. Z. Cuneo, Promoter to Run Racy Ads for Web Concert, "Advertising Age", 18.12.2006 Do czego może prowadzić "sponsoring na ślepo", czyli jak/czy Ford współgra z piersiami i innymi intymnymi miejscami młodych gwiazd.
0 1 0 0 0 20.12.2006Jak się nie sprzedać…A. Davis, Seven Sure-Fire Ways to Lose an Audience's Attention, "MarketingProfs", 19.12.2006 "Chcesz być pewien, że twoje przesłanie nigdzie nie dotrze? Że twoja kampania zniknie bez śladu? Że zginą szybką, bolesną śmiercią?" - ku przestrodze...
0 1 0 0 0 20.12.2006Wirusowe podsumowania…10 Viral Videos You Should Have Seen, "Advertising Age", 18.12.2006 Swięta za pasem, mniej "pracy w pracy" (przynajmniej w niektórych miejscach!), czas na odrobinę rozrywki...
0 1 0 0 0 20.12.2006Panoramiczna cyfrówkaIlość produktów określanych mianem „nowej generacji” rośnie w zastraszającym tempie, ale wygląda na to, że Seitz 6x17 jest nim naprawdę. To panoramiczny aparat cyfrowy – rozmiary 49,5 x 17,5 x 9,5 centymetra, waga 2,8 kilograma, rozdzielczość 160 milionów pikseli, zapisywanie danych 300 MB na sekundę, dodatkowe wyposażenie w postaci dotykowego ekranu pozwalającego na podgląd i obróbkę zdjęć. Jak widać, nie jest wcale gadżetem, ale łączy go z nimi jedna cecha - efektownie wygląda na zdjęciach. roundshot.ch
0 1 0 0 0 20.12.2006Choinka na USBOd pewnego czasu jest jasne, że do portu USB można podłączyć wszystko. Jeśli wszystko, to czemuż by nie choinkę? Niewielka (12 cm), ale efektowna (trzy kolory), wszędzie się zmieści i nie zaśmieca biurka opadającymi igłami. Magia świąt, zapach lasu… Z emitowaniem zapachów choinka na USB ma na razie pewien problem. Ale jesteśmy pewni, że i ta kwesta została już rozwiązana w jakimś świątecznym gadżecie, tylko my po prostu jeszcze go nie znaleźliśmy. 2future.pl
0 1 0 0 0 20.12.2006NicO tym nic nie napiszemy. To po prostu jest. Albo i nie ma… Nie, przecież musi być, bo kosztuje 3 i pół funta. iwantoneofthose.com
0 1 0 0 0 20.12.2006Wyrzutnia rakietNie wiatraczek, nie podgrzewaną poduszeczkę, ale wyrzutnie rakiet proponują podłączyć do USB producenci tej zabawki. Co ważne, do wyrzutni dołączana jest płyta ze sterownikami. Dzięki temu możemy sterować kierunkiem oraz kątem nachylenia strzału za pomocą programu komputerowego i odpalić rakiety klikając na czerwony przycisk „FIRE”. Niestety nie ma wzmianki o zasięgu, co zawsze wydaje nam się istotne w taki przypadkach. Frajdę zmniejsza też nieco fakt, że pociski robione są z bezpiecznej pianki, ale nich tam… USB rządzi! 2future.pl