0 1 0 0 0 22.05.2006IPFON rusza z kampanią reklamowąIPFON – jedna z największych sieci telefonii internetowej w Polsce – rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 22.05.2006Marketing medyczny na faliO tym, jak wykorzystać nowoczesne narzędzie marketingowe w publicznych i niepublicznych placówkach służby zdrowia oraz jakie strategie public relations zastosować, by wpływać i zjednać otoczenie zewnętrzne i wewnętrznie w branży medycznej, dyskutowano przez trzy dni w Wierchomli na II Dniach Marketingu Medycznego - Krakmedica 2006.
0 1 0 0 0 22.05.2006Zentropy „bazgrze” dla PlusaZentropy Partners przygotowało na potrzeby kampanii „Nowe taryfy – Wybiły darmowe godziny” Plusa niebanalny serwis www.bazgranie.pl. Strona jest tworzona w czasie rzeczywistym przez internautów, którzy zapełniają ją własnoręcznie wykonanymi rysunkami.
0 1 0 0 0 22.05.2006Scholz & Friends Warszawa zwycięzcą klienckiego rankingu MiMPW 10. edycji prestiżowego raportu „Agencje reklamowe i domy mediowe” pisma Media i Marketing Polska, w rankingu opracowywanym na podstawie opinii klientów, agencja Scholz & Friends Warszawa została oceniona najlepiej spośród agencji sieciowych.
0 1 0 0 0 22.05.2006Toolbox Creative Communications dla firmy SUWARY S.A.Agencja Toolbox Creative Communications poprowadzi kompleksowe działania PR dla firmy SUWARY S.A. – wiodącego wytwórcy akcesoriów samochodowych i opakowań z tworzyw sztucznych.
0 1 0 0 0 22.05.2006Digital One partnerem PremiumBrandAgencja interaktywna Digital One została partnerem pierwszej edycji Premiumbrand - badania reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Ponadto podjęła współpracę podczas jego przygotowania, realizując serwis www.premiumbrand.pl.
0 1 0 0 0 22.05.2006Klub Inquiry – unikatowy serwis poświęcony badaniomAgencja badawcza Inquiry pomaga wszystkim, którzy poszukują praktycznych, sprawdzonych na polskim rynku informacji o badaniach, metodach badawczych i sposobach analizy danych. Uruchomiony w tym celu Klub Inquiry na stronie www.inquiry.com.pl posiada już ponad pół tysiąca czytelników. Członkostwo w Klubie Inquiry oraz korzystanie z jego materiałów jest bezpłatne.
0 1 0 0 0 22.05.2006Ruszyła promocja „ECHO MIASTA”BTL, reklama radiowa i konkursy w gazecie – od dziś do końca czerwca potrwa promocja „Echa Miasta”. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku gazety i zwiększenie świadomości marki. Działania są realizowane równolegle we wszystkich miastach, w których ukazuje się „Echo Miasta”.
0 1 0 0 1 22.05.2006Ubezpieczenie dla każdej mamyFirma marketingu bezpośredniego Present-Service S.A. ubezpiecza młode mamy od następstw nieszczęśliwych wypadków. Każda mama, która wypełni i odeśle kartę zwrotną z paczki reklamowej „Dzidziuś” rozdawanej w szpitalach położniczych, objęta zostaje bezpłatnym, rocznym ubezpieczeniem.
0 1 0 0 1 22.05.2006Siła perswazji awatarów KOŁOSympatyczna blondynka i wzbudzający zaufanie architekt to nowe twarze i... głosy kampanii internetowej Sanitec KOŁO. Obydwie postaci to mówiący, wirtualni przewodnicy - awatary. Mogliśmy ich spotkać zarówno na bannerach, jak i stronach docelowych kampanii, prowadzonej pod hasłem "Wzór jakości - jakość wzornictwa". Obliczona na wielomilionowy zasięg kampania niejako już tradycyjnie wzbudziła wiele dyskusji - tym razem za sprawą dźwiękowych bannerów w nietypowym formacie.