0 1 0 0 0 11.04.2006PLAKATIV dla VistuliPLAKATIV Poland realizuje wiosenną kampanię wielkoformatową dla producenta i dystrybutora odzieży Vistula SA z Krakowa. Wielki format ma charakter wizerunkowy, jest wzmocnieniem trwającej kampanii w innych mediach.
0 1 0 0 0 11.04.2006Afekt organizuje premierę Audi Q7Na warszawskim Torwarze odbyła się prezentacja nowego modelu Audi typu SUV z udziałem Carli Vallet, która jest twarzą i głosem piosenki „Streets of tomorrow” promującej Audi Q7. Prezentację przygotowała agencja Afekt.
0 1 0 0 0 11.04.2006Marki godne zaufania – Wyniki badania European Trusted BrandsOgłoszone zostały wyniki 6. edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2006 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Ponad 25 tysięcy respondentów z 14 krajów wskazało marki, które darzą największym zaufaniem, w 30 kategoriach – 20 wspólnych dla całej Europy i 10 wybranych lokalnie. NOKIA i NIVEA to marki, które niezmiennie od 6 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków.
0 1 0 0 0 11.04.2006Orkla Press przejmuje 90,32% NetSprint.pl Sp. z o.o.Międzynarodowy koncern medialny Orkla Media podpisał umowę dotyczącą strategicznej inwestycji w spółkę NetSprint.pl Sp. z o.o., prowadzącą największą polską wyszukiwarkę internetową pod tą samą nazwą. Od połowy roku 2005 strategia Orkla Media nastawiona jest na zwiększenie swojej aktywności w nowych mediach. Koncern ma zamiar inwestować w portale wertykalne, serwis ogłoszeń drobnych oraz tematyczne serwisy internetowe, będące uzupełnieniem jego medialnej działalności.
0 1 0 0 0 11.04.2006Solaris i Polski Związek Automobilowy – razem na rzecz bezpieczeństwaSolaris Bus & Coach oraz Polski Związek Automobilowy rozpoczęły wspólny projekt szkoleniowy pod nazwą „Bezpieczny Kierowca”. Celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa na drogach Europy poprzez podnoszenie umiejętności kierowców autobusów. W pierwszych szkoleniach wzięło udział już kilkudziesięciu kierowców z całej Polski.
0 1 0 0 0 11.04.2006Pirellifilm – nowatorski sposób kreacji wizerunku firmy PirelliZ końcem marca tego roku rozpoczęła się kampania reklamowa nowego projektu komunikacyjnego firmy Pirelli – Pirellifilm. Za jej realizację w Polsce odpowiada Agencja Pegasus Advertising, która od pięciu lat obsługuje w pełnym zakresie działania reklamowe dla firmy Pirelli.
0 1 0 0 0 11.04.2006Cafe News podbija InternetW ostatnich dniach marca br. została uaktywniona strona www.cafenews.pl udostępniająca nowoczesny program agregujący wiadomości, a już w pierwszym tygodniu zainstalowało go kilkanaście tysięcy użytkowników. Można zatem mówić o sukcesie projektu, szczególnie, że akcja informacyjna nadal trwa.
0 1 0 0 0 10.04.2006Nowa Alfa na tablicach News Outdoor PolandNowy model samochodu marki Alfa Romeo pojawił się na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania prowadzona jest na tablicach News Outdoor Poland.
0 1 0 0 0 10.04.2006Słynne Przewodniki Michelin po polskuWydawnictwo Bezdroża zostało partnerem wydawniczym jednego z najbardziej znanych wydawców przewodników na świecie – firmy Michelin. Celem współpracy jest wprowadzenie na rynek polskojęzycznej edycji przewodników Michelin.
0 1 0 0 0 10.04.2006Salt & Pepper współpracuje z Bankiem BISEAgencja reklamowa Salt & Pepper kierowana przez Aleksandra Koczy oraz Grzegorza Brzóskę, po wygranym przetargu, rozpoczyna współpracę z Bankiem Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Współpraca ma charakter obsługi typu full service w zakresie strategii, kreacji oraz mediów.