Espresso

11 lipca 2006

10 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2006

Grilluj z Vegetą i Maciejem Kuroniem

Sezon na grillowanie w pełni, a piękna, słoneczna pogoda sprzyja biesiadowaniu w plenerze. Podravka przygotowała niespodziankę dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić swoje grillowe menu o kolejne oryginalne i smaczne dania. Do lipcowego numeru „Poradnika Domowego” załączona jest płyta VCD zatytułowana „Grill Show”, sponsorowana m.in. przez producenta Vegety Mix do grilla. Znajduje się na niej program, w czasie którego znany kucharz i smakosz Maciej Kuroń pokazuje, jak przy użyciu aromatycznych przypraw chorwackiej Podravki, przygotować na grillu wyborne dania z ryb, mięsa i warzyw.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2006

PLAKATIV dla ING Bank Śląski

PLAKATIV Poland realizuje kampanię wielkoformatową „Moja Karta ING”. ING Bank Śląski oferuje możliwość stworzenia własnej karty ING obecnym i przyszłym Klientom – zarówno tym korzystającym jak i nie korzystającym z Internetu. Na karcie znaleźć się mogą dowolne zdjęcia ze zbiorów Klienta, takie jak: zdjęcie ukochanego dziecka, zabawna fotka czworonoga, wspomnienie ze szczególnie udanych wakacji lub też zdjęcia wybrane z przygotowanej specjalnie bankowej galerii wzorów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2006

Network PR kolejny rok dla Activii firmy Danone

Agencja Network PR jest już drugi rok odpowiedzialna za prowadzenie kompleksowych działań public relations dla marki Activia – probiotycznego produktu spożywczego firmy Danone. Działania realizowane na zasadzie full service obejmują m.in. media relations, brand public relations, projektowanie i realizację akcji informacyjnych i edukacyjnych, dostarczanie treści do serwisu internetowego, wsparcie relacji ze środowiskiem medycznym, organizację wydarzeń specjalnych.

Poprzednie Następne