Espresso

5 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2007

Nowe stacje radiowe i TV w ofercie IMM

Od stycznia Instytut Monitorowania Mediów poszerzył swoje usługi o monitoring kolejnych stacji telewizyjnych i radiowych. IMM przez całą dobę monitoruje programy RTV z ośmiu ośródków: w Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie oraz w nowych w ofercie miastach - Łodzi i Bydgoszczy. Dzięki temu IMM jako jedyny w Polsce stale monitoruje 26 regionalnych rozgłośni radiowych. Łącznie w ofercie Instytutu znajduje się aż 55 polskich stacji radiowych i telewizyjnych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2007

Plazma a LCD – poznaj fakty i mity

Panasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, poinformował o stworzeniu, wspólnie z Hitachi i Pioneer, serwisu internetowego poświęconego tematyce płaskich telewizorów. Strona www.plazma-lcd-fakty.pl ma ułatwić konsumentom wybór telewizora, który najlepiej spełni ich oczekiwania. W serwisie rozwiano wiele mitów związanych z technologią plazmową, przedstawiono fakty i wyjaśniono różnice między PDP (Plasma Display Panel) a LCD (Liquid Crystal Display).

4 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2007

Sprzedaj firmę z IVP.pl

Platforma inwestycji kapitałowych IVP.pl jest miejscem dla osób, przedsiębiorców czy firm poszukujących kapitału od prywatnych inwestorów (tzw. Business Angels). W ramach przedstawienia oferty w portalu IVP.pl można nie tylko przedstawić wielkość poszukiwanego kapitału czy też dokonać opisu przedsiębiorstwa, ale również przedstawić kilka słów o konkurencji, wielkości swojej firmy, zatrudnieniu, długości funkcjonowania firmy a także przedstawić potencjał rozwoju przedsiębiorstwa. Dodatkowo można zamieścić zdjęcie inwestycji, zarówno dla tych osób, które szukają kapitału dla swojej firmy, jak i tych, którzy zamierzają sprzedać swoją nieruchomość komercyjną.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2007

British Airways wspiera kampanią reklamową promocję „Dni odlotowych cen”

Linie lotnicze British Airways 4 stycznia 2007 roku rozpoczynają promocję cenową biletów lotniczych. Akcja pod hasłem „Dni odlotowych cen” dotyczy połączeń z 39 miastami w 14 krajach. Promocja trwa do 11 stycznia br. W tym czasie do 10 miejsc w Australii i Nowej Zelandii można w atrakcyjnych cenach kupić bilety na połączenia pomiędzy 28 kwietnia i 15 czerwca 2007 roku. Do pozostałych 29 miast na świecie można będzie wylecieć już od 6 stycznia do 15 czerwca 2007 r. Długość pobytu można dopasować do indywidualnych potrzeb: od kilku dni do roku.

Poprzednie Następne