0 1 0 0 0 9.01.2007„Władza w ręce ludu…”M. Creamer, Ad Age Agency of the Year: The Consumer, "Advertising Age", 8.01.2007 Marketerzy coraz odważniej przyznają, że nadszedł czas, gdy konsumenci "rządzą" poszczególnymi markami - powszechny dostęp do technologii multimedialnych powoduje, że niekontrolowalny dla firm konsumencki marketing wirusowy często okazuje się najważniejszą siłą promującą.
0 1 0 0 0 9.01.2007(Zadowolony) Klient nasz panG. Cohn, Spreading the Good Word, "CRM Buyer", 7.01.2007 Zgodnie ze starą maksymą niezadowolony klient opowie dziesięciu znajomym o powodach swojego niezadowolenia, podczas gdy zadowolony podzieli się swoją satysfakcją tylko z jedną osobą - autor sugeruje wcielenie w życie 10 kroków pozwalających na to, by klient wyniósł tylko pozytywne wrażenia z kontaktów z firmą.
0 1 0 0 0 9.01.2007Do kosza z listą adresową!B. Eisenberg, Delete Your E-Mail List, "ClickZ", 5.01.2007 Początek roku to dobry czas na porządzki. Najwyższy czas "odkurzyć" kontakty marketingowe i definitywnie zrezygnować z tych, które - jak znoszone już niemal doszczętnie ubrania - często upychamy po kątach licząc, że kiedyś się przydadzą.
0 1 0 0 0 9.01.2007Planowanie planowaniaM. Nichols, Making the New Year a Profitable One, "E-Commerce Times", 6.01.2007 "Planowanie to jedno z tych niewielu zadań, których sprzedawca lub właściciel nie może zlecić nikomu innemu" - mówi autorka i radzi, jak posiłkując się zeszłorocznymi doświadczeniami zaplanować pracę w nowym roku.
0 1 0 0 0 9.01.2007Kampania doradztwa finansowego XelionW połowie stycznia Xelion rozpocznie pierwszą w 2007 r. telewizyjną i prasową kampanię reklamującą zawód i usługi doradców finansowych. Główną rolę w kampanii odgrywa spot telewizyjny, pokazujący decyzję finansistki rozstającej się z dotychczasowym pracodawcą na rzecz pracy w Xelionie.
0 1 0 0 0 9.01.20072007 – najważniejsze trendy konsumenckieTop 5 Consumer Trends for 2007, "trendwatching.com", styczeń 2007 Magazyn stara się zwrócić uwagę na te zjawiska, które bezsprzecznie należy śledzić w nowym roku - ponieważ będą modne, ponieważ staną się gorącymi tematami, ponieważ będą stanowić podstawę odniesień w wielu dyskusjach biznesowych i salonowych...
0 1 0 0 0 8.01.2007Discovery Channel promuje blok programowy „Dziś Wybieram”Spoty promujące blok „Dziś Wybieram” emitowany w wieczornym paśmie Discovery Channel, zrealizował dom produkcyjny Timecode.
0 1 0 0 0 8.01.2007„Wdechy 2006” – nominacje do nagrodyKto był „w dechę” w mijającym roku? Gdzie najwięcej się działo? O czym było głośno w mieście? "Gazeta Co Jest Grane" - piątkowy dodatek do "Gazety Wyborczej" w nakładzie stołecznym - ogłosiła listę nominacji do nagród kulturalnych "Wdechy 2006" w kategoriach: Człowiek Roku, Miejsce Roku i Wydarzenie Roku.
0 1 0 0 0 8.01.2007Fresh Solutions: kolejni PartnerzyW Nowy Rok Fresh Solutions wkracza z kolejnymi partnerami, pozyskanymi w Warszawie, Łodzi, Katowicach i Gdańsku. Dzięki podpisanym umowom sieć dystrybutorów HYDRAportal 2 liczy obecnie 30 Parterów.
0 1 0 0 0 8.01.2007Ogólnopolskie degustacje serów WARMIAAgencja PARTNER ASM wygrała konkurs ofert na obsługę w zakresie organizacji promocji sprzedaży marki Warmia z portfolio Polmlek Olsztyn Sp. z o.o. To kolejny klient z sektora nabiałowego w rękach PARTNER ASM. Degustacje realizowane przez agencję PARTNER ASM objęły swoim zasięgiem sieci Tesco, Hypernova, Kaufland, Carrefour, Real, Selgros, Auchan, Makro oraz Geant. Akcja miała charakter ogólnopolski.