0 1 0 0 0 19.01.2007Gillette nowym klientem Telma Group CommunicationsAgencja Public Relations Telma Group Communications rozpoczęła współpracę z łódzkim oddziałem Gillette.
0 1 0 0 0 19.01.2007Warsztaty kreatywnego pisania on-line w Broszka.pl i Bosonoga.pl23 stycznia startują warsztaty kreatywnego pisania on-line organizowane przez księgarnię internetową Bosonoga.pl oraz serwis społecznościowy Broszka.pl. Program warsztatów opracowała znana pisarka i tłumaczka Danuta Dowjat. Jej warsztaty na Festiwalu Progessteron okazały się tak dużym sukcesem, że obecnie postanowiono dać również Internautkom szansę uczestniczenia w podobnym programie.
0 1 0 0 0 18.01.2007TEQUILAPolska przygotowała komunikację Lipton w InternecieAgencja marketing services TEQUILAPolska przygotowała nową komunikację marki Lipton w Internecie. 8 stycznia pod adresem www.lipton.pl uruchomiona została strona internetowa, która ma stanowić platformę komunikacji marki z konsumentami i jednocześnie budować wizerunek Lipton jako eksperta na rynku herbaty.
0 1 0 0 0 18.01.2007TBWA zdobyła tytuł Global Agency of the YearSieć TBWA zdobyła tytuł Global Agency of the Year 2006 przyznany przez magazyn ADWEEK. Poprzednio TBWA uhonorowana została tytułem Global Agency Network w 2004 roku przez magazyn Advertising Age.
0 1 0 0 0 18.01.2007Już dziś premiera „Tygrysicy” – drugiej odsłony kampanii „PZU – Oswaja emOCje”Od 18 stycznia można oglądać "Tygrysicę" - drugi po "Byku" spot kampanii promującej ubezpieczenia OC w PZU SA. To kolejny spot, który pokazuje emocje, jakie towarzyszą uczestnikom stłuczek.
0 1 0 0 0 18.01.2007Nowy Portal i Magazyn dla kobiet CHIC2 lutego br. na rynku prasowym pojawi się nowy magazyn CHIC.
0 1 0 0 0 18.01.2007Kampania reklamowa „Wysokich Obcasów”W najbliższy piątek rusza wizerunkowa kampania sobotniego magazynu dla kobiet „Wysokie Obcasy”.
0 1 0 0 0 18.01.2007Wspólny projekt iTV i TWISTRuszyła promocja interaktywnego konkursu walentynkowego przygotowanego wspólnie przez Telewizję iTV (Grupa Telestar) i TWIST magazyn dla młodzieży (Wydawnictwo Bauer). Celem akcji jest poszerzenie zasięgu obu mediów w grupie docelowej 16+.
0 1 0 0 0 18.01.2007Studio DN dla firmy MelvitStudio Dn opracowało nową tożsamość wizualną marek Melvit oraz Szczytno.
0 1 0 0 0 18.01.2007HELP ponownie w telewizjiOd 15 stycznia w polskiej telewizji emitowany jest nowy spot reklamowy europejskiej kampanii antytytoniowej „HELP – dla życia bez tytoniu”. W ten sposób kampania rozpoczyna III rok swojej działalności. Film ukazuje sytuację z codziennego życia dzieci narażonych na bierne palenie.