0 1 0 0 0 10.11.2006Ruszyła kampania on-line dla Axa by FFCreation.comAgencja FFCreation.com uruchomiła stronę internetową www.axa.pl dla AXA Ubezpieczenia – światowego lidera na rynku ubezpieczeń, rozpoczynającego swoją działalność w Polsce. Ruszyła też realizowana przez FFCreation.com kampania produktowa i wizerunkowa na portalu gazeta.pl.
0 1 0 0 0 10.11.2006GoodFellows dla OBIAgencja GoodFellows advertising&event service nawiązała współpracę z siecią marketów OBI. Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest cykl prezentacji odśnieżarki Castelgarden SN 55, który stanowi wsparcie kampanii medialnej promującej odśnieżarkę.
0 1 0 0 0 10.11.2006AMS Mecenasem Kultury 20068 listopada na Zamku Królewskim w Warszawie Prezes Piotr Parnowski w imieniu AMS odebrał z rąk Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Kazimierza Ujazdowskiego oraz Pawła Sosnowskiego – Prezesa Fundacji Złote Orły statuetkę Mecenasa Kultury 2006. Nagroda została przyznana w kategorii Patron Medialny "za całokształt działalności, w ramach której objęto patronatem ponad 90 projektów i jednostek kulturalnych, nieodpłatnie udostępniając nośniki reklamy zewnętrznej".
0 1 0 0 0 10.11.2006Świąteczne prezenty od HP„Bądź szybki, odbierz nawet 100 zł” – w taki sposób do skorzystania z nowej promocji HP zachęcają reklamy przygotowane przez agencję Publicis. Nowa świąteczna kampania promuje urządzenia wielofunkcyjne HP.
0 1 0 0 0 10.11.2006Business is a matter of human service (Biznes w służbie ogółu)Z okazji obchodów piętnastolecia obecności marki Dilmah w Polsce firma Gourmet Foods organizuje wykład dla studentów i kadry naukowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Prelekcję poświęconą różnym aspektom etyki w biznesie wygłosi dyrektor marketingu oraz syn założyciela marki Dilmah – Dilhan C. Fernando. Spotkanie odbędzie się 13 listopada 2006 r.
0 1 0 0 0 10.11.2006Kampania wizerunkowa magazynu „Brief”Agencja reklamowa Adwertajzing zrealizowała kampanię wizerunkową magazynu "Brief".
0 1 0 0 0 10.11.2006Egipt prezentuje nową globalną kampanię reklamowąEgipski Urząd ds. Turystyki rozpoczął nową, wartą kilka milionów dolarów kampanię reklamową. Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe kampanii zatytułowanej: „Egipt – jedyny pod słońcem” pojawią się w mediach na całym świecie.
0 1 0 0 0 10.11.2006Canal+ Cyfrowy powierzy obsługę reklamową swych marek agencji Gruppa66 OgilvyCANAL+ Cyfrowy rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową platformy cyfrowej CYFRA+, a także CANAL+, CANAL+ Film, CANAL Sport, CANAL+ Sport2, ale kino!, MiniMini, ZigZap, PLANETE i Kuchnia.tv, powierzając realizację strategii reklamowej w 2007 roku agencji Gruppa66 Ogilvy. Dotychczas marki CANAL+ Cyfrowy obsługiwała agencja Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 10.11.2006Agencja TBWA przekonuje do głosowania„Kółko i krzyżyk” - powszechnie znana gra, widnieje na projekcie kartki pocztowej oraz plakatu przygotowanych przez agencję TBWA do kampanii Polskiej Fundacji im. Roberta Schumana. Celem kampanii jest skłonienie osób w wieku 16-20 lat na terenie całego kraju do wzięcia udziału w wyborach samorządowych 12 listopada br.
0 1 0 0 0 10.11.2006Druga edycja Independent Flair League za namiCzwarta odsłona międzynarodowej Niezależnej Ligi Barmańskiej zakończona. Finałowe rozgrywki, IFL Flair Halloween Final Edition, odbyły się 5 listopada w warszawskim klubie Lucid.